Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2011/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
- Відомості про видання. - C. 1-3.
- Безсонова Л. М. Морфологія логотипа в системі ідентифікаційної знакової. - C. 4-7.
- Вергунов С. В., Вергунова Н. С. Современные тенденции и перспективы развития cad/cam/cae-систем. Часть 2. Перспективы. - C. 8-10.
- Герасимюк К. О. Особливості формування образу поліграфічної продукції методом прорізання. - C. 11-15.
- Голобородько В. М., Опалєв М. Л. формування дизайн-ергономічних вимог до користувацького інтерфейсу web-сайтів. - C. 16-19.
- Голуб І. М., Дяків О. В. Типологія зовнішньої реклами історія, трансформаційні процеси , художнє оформлення. - C. 20-26.
- Грисюк М. П. Дитяча книга західної України видавництва, особливості, сучасний стан. - C. 27-29.
- Жубр В. А. Разработка комплекса функциональных условий при проектировании упаковки с привлечением бионики. - C. 30-35.
- Іваненко Т. О. Біфункціональність акцидентного шрифту: реклама і мультимедіа. - C. 36-38.
- Лагунова А. В. Композиционное решение в дизайне текстильных изделий (Статья 2-ая). - C. 39-41.
- Малік Т. В. ОСобливості викладання середовищного дизайну в мистецьких вищих навчальних закладах. - C. 42-45.
- Махмудова Г. И. Двусторонний футерованный трикотаж. - C. 46-48.
- Мироненко Н. Г. Діяльність "Бойчукістів" на будянському фаянсовому заводі (1917-1941). - C. 49-52.
- Олексієнко А. М., Мироненко Н. Г. Пошук концептуальних рішень архітектурного благоустрою та ландшафтного дизайну екоселищь для студентів. - C. 53-57.
- Рубець Ю. В. Проблеми образотворення дитячих майданчиків м.Луцька. - C. 58-61.
- Сергиенко Е. Н., Чабанова Е. А. Воздействие яркости и цветности освещения на восприятие интерьерной среды. - C. 62-65.
- Смоляр О. В. Історія та характеристика концептуального аналізу садово-паркового мистецтва Європи. - C. 66-72.
- Соболев А. В. Особенности социальной ответственности и этики в области дизайна визуальных коммуникаций. - C. 73-75.
- Степанян Ю. Г., Ткачук В. І. Про ідеологему сучасного композиційного поступу. - C. 76-78.
- Терешкун А. В. До питання дизайн-освіти в України: культурологічний аспект. - C. 79-81.
- Франків Р. Б., Янів А. Ю. Трансформація образоформуючої ролі декоративного освітлення в сучасному дизайні. - C. 82-83.
- Целуйко Ф. В. Базовая методика обучения дизайнеров программам векторной графики. - C. 84-85.
- Яремчук О. М. Маркувальні знаки в дизайні шрифтових аркушевих видань. - C. 86-95.
- Алексєєва О. М. Мистецькі угрупування в художньому житті Криму 1900 – 1920- років. - C. 96-99.
- Голембовська Л. С. Декоративна інтерпретація академічних завдань з живопису. - C. 100-104.
- Дзюба М. А. Михайло Яремків: живописець та теоретик. - C. 105-108.
- Кишкурно Е. П. Студийное движение в Харькове в конце XIX - начале ХХ века. - C. 109-112 .
- Ковальова М. М. Український портрет кінця XVII - XVIII століть як історико-культурне явище. - C. 113-116 .
- Корнєв А. Вплив козацтва на формування ідеалів української спільноти. - C. 117-121.
- Матвеева Ю. Г. Прообразы храмовой завесы и иконография византийских литургических текстильных произведений VI в.. - C. 122-127.
- Одрехівський Р. В. Солярні знаки у декоративному різьбленні церков в Галичині. - C. 128-130.
- Пинчук В. П. Бернадский – портретист. - C. 131-133.
- Полтавець-Гуйда О. В. Формальне композиційне рішення як основа твору образотворчого мистецтва. - C. 134-138.
- Сапак Н. В. Тенденції розвитку меморіальної пластики півдня України ХІХ - початку ХХ ст. на прикладі некрополю міста Миколаєва. - C. 139-141.
- Сафонова Т. В. Християнська символіка в українському екслібрисі (на прикладі образа святого Георгія). - C. 142-145.
- Станіславська К. І. Мистецько-видовищні ознаки сучасного боді-пейнтінгу (малювання на тілі). - C. 146-151.
- Суховей А. Н. Литературный дискурс в философии Платона. - C. 152-154.
- Чурсіна В. І. Деякі аспекти формування творчої особистості. - C. 155-157.
- Щербакова О. О. Стан дослідженості творчо педагогічної діяльності М.С. Самокиша в російському та українському мистецтвознавстві. - C. 158-162.
- Галонська О. І. Шляхи становлення державної української музичної комедії (з історії театрального руху Харкова першої третини ХХ століття). - C. 163-166.
- Городнянский Д. Л., Кирилин В. Ю. Теория восточной живописи как средство повышения выразительности киноязыка. - C. 167-171.
- Дзюбак Д. Р. Тип фортепиано и музыкальные тексты Л. ван Бетховена. - C. 172-174.
- Карчова Ю. І. Історична еволюція форм побутування пісенного фольклору в українській музичній культурі XIX - XX століть. - C. 175-179.
- Курінна Г. В. Концепт "конструкції" кіносценарію в контексті американської сценарної школи. - C. 180-183.
- Марценюк Г. П. Формування зарубіжних духових шкіл та їх вплив на становлення українського тромбонового виконавства. - C. 184-188.
- Медведева В. В. Театральная маска как один из способов трансформации сценического образа. - C. 189-192.
- Онученко Н. С. Метод комплексной оценки знаний учащихся детских музыка льных школ по курсу сольфеджио. - C. 193-195.
- Шейко А. О. Релігійна тематика у хоровій творчості Гоффредо Петрассі. - C. 196-199.
- Шемет Л. В. Фольклористичний рух в Україні та діти. - C. 200-204.
- Шехтман А. М. Исполнительский стиль Цары Леандер в контексте тенденций немецкой эстрады в канун второй мировой войны. - C. 205-209.
- Вимоги до оформлення публікацій. - C. 210.
| 2011 | | № 3
|
|
|
|