Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2011/10<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
Дизайн, дизайн-освіта
- Безсонова Л. М. Новітні формальні тренди в проектуванні логотипа: амбіграма і фавікон. - C. 4-8.
- Виноградова А. С. Элементы интерактивного дизайна в формировании предметно-пространственной среды выставочных экспозиций. - C. 9-12.
- Гардабхадзе И. А. Повышение эффективности процессов создания современной одежды на основе принципов проектного управления. - C. 13-15.
- Гнатюк Л. Р., Бовкун М. С. Параметричні показники посадкового місця кав’ярні як основа створення комфортного середовища відпочинку. - C. 16-18.
- Гурдіна В. В. Сучасний видовищний сценічний костюм як художня провокація. - C. 19-22.
- Звенігородська Ю. В. Український науковий дискурс: розвиток та сучасні проблеми художньо-промислової освіти. - C. 23-26.
- Зимогляд Н. С., Попытайленко Т. С. Выбор одежды для нестандартных фигур с учетом иллюзий зрительного восприятия. - C. 27-30.
- Дударець В. М. Композиційні прийоми створення сучасних майданчиків відпочинку в дизайні. - C. 31-37.
- Квитка О. Л. Междисциплинарные аспекты семантики графического знака. - C. 36-38.
- Кісіль М. В. Макетування в дизайні одягу: навчально-методологічний аспект. - C. 39-41.
- Мироненко В. П., Борисенко Д. В. Научно-исторические предпосылки формирования фирменного стиля дизайна одежды медицинских работников. - C. 42-44.
- Мироненко В. П., Пуголовок С. О. Переваги використання натуральних матеріалів в дизайні та архітектурі предметно-просторового середовища. - C. 45-48.
- Сандік О. П. Принципи організації житлового середовища у сфері сільського зеленого туризму (на прикладі Херсонщини). - C. 49-50.
- Чуркіна В. Г. До проблеми створення інформаційних електронних видань у вигляді путівника. - C. 51-55.
- Юрова Т. М. Явище еклектики в ансамблях вбрання військових формувань України періоду національних змагань ХХ ст.. - C. 56-59.
Образотворче мистецтво
- Алфьорова З. І. Лакуна як інструмент "конструювання" "символічного поля" в сучасній візуальній формі. - C. 60-65.
- Кадурина А. О., Сапунова М. Ю. Культурологические символы в архитектуре Oдессы. - C. 66-71.
- Кулішов М. В. Основні ергономічні принципи адаптації предметно-просторового середовища для людей маломобільної категорії. - C. 72-73.
- Ламонова О. В. Анатолій Бондарович – ілюстратор дитячої літератури. - C. 74-81.
- Лихвар В. Д. Деякі аспекти переживання реального і трансцендентного в мистецтві і релігії. - C. 82-83.
- Майстренко-Вакуленко Ю. В. Традиції передвижництва та становлення авангардних напрямків в станковому рисунку Одеси кінця ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 84-88.
- Матвеева Ю. Г. Вклад императора Констанция в св. Софию Константинопольскую 360 г.: покровы или завесы?. - C. 89-91.
- Мельничук Л. Ю. Колекція творів мистецтва М. Фрадкіна — Г. Крігер. - C. 92-96.
- Мироненко Н. Г. Будянський фаянс. Аналіз літератури та джерела. - C. 97-99.
- Павельчук І. А. Інспірації постімпресіонізму в краєвидах Романа Сельського. - C. 100-104.
- Сафонова Т. В. Виражальні засоби графіки в українському екслібрисі: пляма, силует. - C. 105-111.
- Стеф’юк Р. Архітектонічні та художньо-стильові особливості панікадила – головного світильника гуцульської дерев’яної церкви. - C. 112-114.
- Храмова-Баранова О. Л., Барон В. Метрологічний музей: культурологічний аспект і історичний досвід. - C. 116-117.
- Чень Л., Знак І. Скульптура "Св. Онуфрій" в Рукомиші у творчій спадщині І. Пінзеля. - C. 118-121.
- Чурсіна В. І. Техніка акварельного живопису у вирішенні зображувальних задач. - C. 122-124.
- Янощак-Пшибила О. Я. Орнаментальні мотиви гончарних виробів Коломийського та Косівського осередків. - C. 125-128.
- Яковець І. О. Новітні технології в музейній діяльності. - C. 129-132.
Музично-театральне мистецтво
- Балабан О. І. Концепція виховання акторів та режисерів (метода театральної експресії ). - C. 133-140.
- Бесшапошникова Т. В., Школьнік С. Я. Практичне та методичне значення навчання навикам транспонування майбутніх педагогів-музикантів. - C. 141-142.
- Воскобойнікова Ю. В. Використання групових тренінгів у підготовці майбутніх диригентів. - C. 143-147.
- Галацан Г. В. Дослідження форм господарювання та фінансування американських неприбуткових театрів та розробка рекомендацій щодо використання досвіду. - C. 148-151.
- Галонська О. І. Театральна критика Харкова про малі театральні форми міста (1909-1922 рр.). - C. 152-155.
- Голуб А. В. Історіографія передумов та тенденцій трансформації традиційної художньої форми в сучасному театрі анімації. - C. 156-158.
- Коваленко Ю. Б. Ритм как средство единения искусств в телевизионном произведении. - C. 159-161.
- Мамбетова Г. Фольклорные истоки полифонических приёмов в Симфонии № 4 для багламы с оркестром Мерзие Халитовой. - C. 162-165.
- Осипенко В. В. Авторська концепція хорового концерту Є. Станковича "Господи, Владико Наш". - C. 166-169.
- Федорченко А. С. Фольклор в джазе. - C. 170-174.
- Халитова М. Роль оркестра крымскотатарского театра в развитии музыкального искусства Симферополя на нынешнем этапе. - C. 175-177.
- Чжу Юаньюань Жанрово-стилевая специфика концерта для скрипки с оркестром в контексте позднего периода творчества Роберта Шумана. - C. 178-183.
- Шубенко Н. О. Феномен медіамузики в контексті полілогу культур. - C. 184-186.
- Шумакова С. Н. Художественно-образная система в контексте циркового искусства. - C. 187-189.
| 2011 | | № 10
|
|
|
|