Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2010/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
Дизайн
- Бойко Т. Г., Мироненко В. П. Особливості формоутворення жіночого одягу в умовах тоталітарного режиму. - C. 4-5.
- Волкова Т. Н., Мироненко В.П. Особливості формоутворення спортивного одягу. - C. 6-7.
- Ганоцька О. В. Типографіка у дизайні упаковки. - C. 8-10.
- Денисенко Е. Ю., Мироненко В. П. Школьная форма периода начала 30 гг. ХІХ – начала ХХІ столетия. - C. 11-12.
- Заколябіна Я. І. Продукти утилізації як об’єкти екодизайну. - C. 13-15.
- Ідак Ю., Васьків-Кукул О., Дзвонковський Р. Художній образ в мультимедійному просторі україни. - C. 16-18.
- Калин В. І. Дизайн предметно-просторового середовища школи та його виховне значення. - C. 19-21.
- Кириленко С. А., Мироненко В. П. Эволюция форменной одежды военных в период 50-х годов ХІХ – начала ХХІ ст.. - C. 22-23.
- Кондра Ю. В., Мироненко В. П. Фактор психологічного сприйняття в дизайні одягу. - C. 24-25.
- Кунец М. В., Мироненко В. П. Эльза Скиапарелли. Сюрреализм в моде 30-х годов. - C. 26-27.
- Мироненко В. П., Зіміна Г. А. Особливості крою українського козацького одягу Слобожанщини. - C. 28-30.
- Мироненко О. В. Феномен современного дресс-кода. - C. 31-33.
- Мурашко Е. В. Сценарный подход к организации интерьеров офисов. - C. 34-36.
- Повыдыш О. Ю. Глобальная компьютеризация как источник инновационных концепций в формообразовании дигитального средового дизайна и архитектуры. - C. 37-39.
- Половна-Васильєва О. А. Комплекс народного вбрання Нижнього Подніпров’я ХІХ – поч. ХХ cтоліть.На матеріалах Дніпропетровщини. - C. 40-45.
- Сьомкін В. В. Тара і упаковка в контексті формування асортименту цих виробів методами дизайну. - C. 46-48.
- Ткаченко І. С., Русаков І. О. Прийоми формування інтер’єру офісного центру авіакомпанії. - C. 49-50.
- Турко Х. В. Традиційна плахтова тканина як джерело творчості художників львівської ткацької фабрики ІІ-ої пол. XX ст.. - C. 51-58.
- Хоменко Є. О. Національна складова українського телевізійного дизайну. - C. 57-59.
- Чередниченко К. С., Мироненко В. П. Основні види й форми костюmу козацтва епохи гетьманщини ХVI-ХVII століття. - C. 60-63.
- Чумаченко М. П. Вибійчані тканини в народних інтер’єрах слобідської України. - C. 64-67.
- Яковець І. О., Чугай Н. М. Використання методів дизайнерської біоніки в навчальному процесі (на прикладі підготовки студентів спеціалізації "промисловий дизайн" в черкаському державному технологічному університеті). - C. 67-70.
Образотворче мистецтво
- Бондарчук Н. О. Пейзаж у творчості кримських художників ХХ ст. (історичний аспект). - C. 71-75.
- Вах І. C. Писанкарство галицької Гуцульщини. - C. 76-82.
- Дудка Ю. В. Значення розвивального навчання у викладанні початкового курсу історії мистецтв (з досвіду викладання у школі естетичного виховання). - C. 83-89.
- Евтушенко С. В. Покров: история и легенда. Продолжение. - C. 90-92.
- Жердзицкий Е. Ф. Однофигурная композиция и портрет. - C. 93.
- Зборовец И. В., Велиулаева Э. И. Выставка памятников средневекового искусства в Любеке (Германия). - C. 95-100.
- Коночкіна О. І. Вплив самостійної роботи на формування компетентностімайбутніх учителів художньо-естетичних дисциплін. - C. 101-103.
- Куліш О. А. Причинна зумовленість нашарованих зображень первісності. - C. 104-108.
- Кушнір О. В. Рослинні елементи та мотиви в орнаментиці косівських мальованих полив’яних виробів другої половини ХХ століття. - C. 109-115.
- Левкович Н. Я. Символіка антропоморфних зображень в єврейському декоративно-ужитковому мистецтві Східної Галичини XVII – XIX ст.. - C. 116-121.
- Матоліч І. Я. Методологічні принципи аналізу дисертацій за напрямом "Мистецтвознавство” (пластичне мистецтво). - C. 122-124.
- Мельник О. Я. Поетика образу у творах оригінальної графіки Р. Лісовського. - C. 125-126.
- Мироненко Н. Г. Будянский фаянс – преемственность традиций. - C. 127-129.
- Одрехівський Р. В. Давні християнські символічні елементи у декоративній різьбі інтер'єрів церков в Галичині. - C. 130-132.
- Одробінський Ю. В. Сучасне різьблення та розпис страусиних яєць в Україні: технологія та художні особливості. - C. 133-136.
- Омельченко О. В. Изобразительные вариации темы креста на примере цикла фресок Пьеро Делла Франческа "история животворящего креста”. - C. 137-146.
- Погорелов В. Роль складок и драпировки в создании целостного художественного образа. - C. 147-150.
- Пригодін М. Д. Впровадження стилю і моди (естетичні аспекти) в дизайнерському просторі. - C. 151-153.
- Рубцов В. О., Гребєнщикова Л. М. Технології гончарних виробів та сліди поліетнічності в черняхівських старожитностях Лівобережжя України. - C. 154-156.
- Рибін С. В. Спогади про Василя Яковича Лозового. - C. 157-163.
- Соколюк Л. Д. Декор в архітектурі Харкова доби модерну. - C. 164-167.
- Судьева Н. Л., Садовничий Э. В. Реминисценции из романа А.С.Пушкина "Евгений Онегин” в поэме К.Вероницина "Тарас на Парнасе”. - C. 168-171.
- Удріс І. М. Дослідження національних форм вітчизняного живопису в українському мистецтвознавстві початку ХХ століття. - C. 172-176.
- Хамула Д. В. От протодионисийского героя страстотерпца до Диониса-Арея. - C. 177-186.
- Хмельницький В. О. Створення психологічного настрою у міському пейзажі за допомогою технічних прийомів графічних матеріалів. - C. 187-189.
- Чжан Биюнь. Каллиграфия – первая среди художеств. - C. 190-191.
Музично-театральне мистецтво
- Більдер Н.Т . Управління проектами в навчальній діяльності. - C. 192-194.
- Волчукова В. Н. Влияние эстетических принципов китайского искусства на ритуальный танец. - C. 195-197.
- Гладких А. В. Методика розвитку музичного слуху. - C. 198-201.
- Гогуля С. О. Протестантизм в контексті політико-економічних трансформацій в соціокультурному просторі незалежної України. Національні позиції протестантів. - C. 202-207.
- Жерздев А. В. Интонационно-стилевые детерминанты гитарной фактуры. - C. 208-211.
- Заварова Н. В. Лукино Висконти: его город и его Рокко (Образ Милана в фильме "Рокко и его братья"). - C. 212-218.
- Кліценко С. В. Концепція розвитку культури України Д. Табачника. - C. 219-222.
- Косиченко В. А., Халабурдіна О. В. Особливості білоруської народної хореографії у календарних святах. - C. 223-225.
- Леонтьева Н. И. Фортепианный этюд в контексте импрессионистской эстетики К.Дебюсси (на примере этюда № I для "Пяти Пальцев" по г-ну Черни). - C. 226-230.
- Лошков Ю. І. Музичний романтизм і формування диригентського мистецтва. - C. 231-235.
- Польшин В. М. Взаємозв’язок розвитку сучасних музичних стилів з розвитком сучасного хореографічного мистецтва. - C. 236-237.
- Понькина А. М. Сигурд Рашер: исполнитель и педагог. - C. 238-241.
- Сидоров М. А. Литургические источники тематизмакантаты С. И. Танеева "Иоанн Дамаскин". - C. 242-246.
- Черкасова Н. О. Вплив технологічних інновацій на систему комерційного прокату кінопродукції. - C. 247-250.
- Шехтман А. М. Исполнительский стиль К. И. Шульженко как воплощение классических традиций отечественного эстрадного пения. - C. 251-254.
- Школьнік С. Я., Бесшапошникова Т. В. Деякі аспекти набуття музикантами-піаністами концертмейстерської майстерності. - C. 255-257.
| 2010 | | № 4
|
|
|
|