Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71144/2015/7/39<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Антюхова Н. І. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості. - C. 12-25.
- Байєр О. О., Сивоконь Л. В. Особливості переживання психологічного благополуччя у пізньому віці. - C. 26-34.
- Бєлановська О. В., Бєлановський О. Л. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів (рос.). - C. 35-47.
- Варава Л. А. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження. - C. 48-56.
- Варга В. С. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. - C. 57-66.
- Вернік О. Л. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі цінностей європейського суспільства різних історичних епох. - C. 67-78.
- Візнюк І. М. Культурологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі. - C. 79-88.
- Вовчик-Блакитна О. О. Сучасна сім’я в умовах мегаполісу: простір сили та слабкості. - C. 89-97.
- Волинець Н. В. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини. - C. 98-103.
- Кахно І. В. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом. - C. 104-113.
- Кльоц Л. А. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти. - C. 114-126.
- Комар Т. О. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України. - C. 127-138.
- Льовочкіна A. M. Екологічна культура як чинник запобігання екологічній (англ.). - C. 139-148.
- Лойко Л. С., Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці. - C. 149-158.
- Люта Л. П. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу. - C. 158-167.
- Максимов М. В. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу. - C. 167-175.
- Максимова Н. Ю. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх. - C. 176-184.
- Мандзик Т. М. Психологічні особливості емоційних зв`язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості. - C. 185-195.
- Марценюк М. О. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя. - C. 196-209.
- Маслова С. О. Старіння як соціально-психологічне явище. - C. 210-220.
- Оліфірович Н. І., Бєлановська М. Л. Гендерна ідентичність молоді в умовах соціокультурного середовища що змінюється (рос.). - C. 221-231.
- Павленко О. В. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності. - C. 232-241.
- Падалка Р. Г. Динаміка розвитку екологічної свідомості молодших школярів. - C. 242-250.
- Педоренко В. М. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства. - C. 251-259.
- Пінчук О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії . - C. 260-268.
- Поворозник К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності. - C. 269-278.
- Потоцька І. С. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості. - C. 279-288.
- Ремпель Ж. О. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації. - C. 289-300.
- Романова В. С. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя (англ.). - C. 301-308.
- Романова В. С., Караван Г. І. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір. - C. 309-324.
- Рудоміно-Дусятська О. В. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина. - C. 325-332.
- Сараєва Н. М., Суханов О. А. Життєстійкість людини, що проживає в екологічно неблагополучному місті. - C. 333-346.
- Сердюкова І. М. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища. - C. 347-358.
- Слободяник Н. В. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження. - C. 359-368.
- Старков Д. Ю. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту. - C. 369-378.
- Тищенко Л. В. Передумови виникнення психологічної категорії майбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти. - C. 379-388.
- Турбан В. В. Суб’єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю. - C. 389-401.
- Чала К. О., Позняк С. І. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект. - C. 402-412.
- Чухрій І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві. - C. 413-422.
- Швалб А. Ю. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій. - C. 423-430.
- Швалб Ю. М. Проектирование форм организации и технологий социальной и психологической помощи пострадавшему населению. - C. 431-440.
- Шостак У. В. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім’ї та школи. - C. 441-449.
- Грановська О. Я. Міфологічне уявлення про час. - C. 450-459.
- Шандрук С. К. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів. - C. 460-466.
- Наші автори. - C. 467-471.
- Our authors. - C. 472-476.
| 2015 | Т. 7 | Вип. 39
|
|
|
|