Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Береза І. С. Впровадження технології комп'ютерного тестування для оцінювання знань студентів ВНЗ. - C. 3-12.
  4. Бондаренко Д. В . Функціональний аналіз фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 12-22.
  5. Брижата І. Г. Професійні уміння в структурі готовності вчителя образотворчого мистецтва. - C. 22-30.
  6. Грищенко С. М. Структура методичної системи навчання екологічної геоінформатики. - C. 31-39.
  7. Каландирець Н. М. Формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників засобами інтерактивного навчання. - C. 39-47.
  8. Крижановський М. М., Фурман О. І. Критерії формування художньо-професійних знань та умінь у студентів на заняттях з елементів ДПМ за допомогою новітніх методів і технологій. - C. 48-56.
  9. Перевєрзєва С. В., Марчик В. І. Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійного саморозвитку в процесі позааудиторної роботи. - C. 56-67.
  10. Савченко Л. О. Використання веб-квест технологій у вищий школі при підготовці майбутніх фахівців. - C. 67-74.
  11. Соколова С. В. Професійна мобільність як складова правової культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 75-85.
  12. Стрюк Л. Б. Роль засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога. - C. 85-91.
  13. Царенко А. В. Умови формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 92-99.
  14. Басюк Л. Б. Проблема змісту шкільних підручників у вітчизняній педагогіці (від кінця 40-х років до теперішнього часу): особливості та етапи підручникотворення. - C. 100-108.
  15. Вакуленко В. М. Адаптація і толерантність у екстремальних ситуаціях. - C. 108-116.
  16. Гаманюк В. А. Навчання другої іноземної мови у системі загальної освіти в Україні: проблеми та перспективи. - C. 116-124.
  17. Рябовол Л. Т. Методика навчання правознавства (правознавча дидактика) як наука: об'єкт, предмет, мета, завдання, функції, методологія. - C. 125-136.
  18. Семенець С. П. Концепція моделі навчально-математичної діяльності учнів. - C. 136-147.
  19. Соломенко А. О., Коновал О. А., Туркот Т. І. Дидактичний потенціал фізики у розвитку критичного мислення. - C. 147-155.
  20. Татьянчикова І. В. Механізми і показники соціалізації дитини з інтелектуальними порушеннями. - C. 155-169.
  21. Коваленко В. К. Використання інформаційних технологій в системі вищої освіти. - C. 170-176.
  22. Ковшар О. В. Роль принципів наступності і перспективності в організації безперервної освіти. - C. 176-185.
  23. Чернецька Ю. І. Подолання соціальних ризиків серед реабілітованих наркозалежних осіб методами соціальної роботи. - C. 185-194.
  24. Касілов І. А. Історичні передумови розвитку інструментального виконавства у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 195-204.
  25. Коваленко І. А. Історико-педагогічні дослідження з позицій регіонального підходу: проблема поняттєвого визначення. - C. 204-210.
  26. Мотуз Т. В. Розвиток ідеї толерантності учнівської молоді у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХХ – початок ХХІ століть): проблема періодизації. - C. 210-222.
  27. Селищева І. А. Історична пам'ять у контексті історичної освіти. - C. 222-230.
  28. Таможська І. В. Стан процесу підготовки науково-педагогічних кадрів в університетах України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 230-241.
  29. Туркот Т. І., Коновал О. А. К. Ушинський як фундатор філософії освіти. - C. 242-248.
  30. Білоус О. С. Організація креативної діяльності студентів у процесі навчання в педагогічному університеті. - C. 249-257.
  31. Бугра А. В., Коновал О. А., Туркот Т. І. Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб'єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти. - C. 257-268.
  32. Зінонос Н. О. Вплив мотивації на успішність і результати навчання іноземних студентів при вивченні природничоматематичних дисциплін. - C. 269-275.
  33. Іванова В. В. Розвиток педагогічної творчості майбутніх вчителів у системі професійної підготовки. - C. 275-282.
  34. Іванова Г. І. Тайм-менеджмент як педагогічна технологія формування культури розумової праці студентів. - C. 282-292.
  35. Передерій О. Л. Вплив освітньої системи на рівень особистісної тривожності учнів вальдорфської школи та учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 292-304.
  36. Скляренко І. Ю. Міжособистісна взаємодія викладача та майбутнього фахівця водного транспорту. - C. 304-317.
  37. Шалацька Г. М. Мотиваційна доцільність використання інтернет-ресурсів під час навчання англійській мові студентівпрограмістів. - C. 317-325.
2017
Vol. 1 (50)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського