Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Educational dimension : зб. наук. пр..- Кривий Ріг Osvìtnìj vimìr- Титул.
- Зміст.
- Береза І. С. Впровадження технології комп'ютерного тестування для оцінювання знань студентів ВНЗ. - C. 3-12.
- Бондаренко Д. В . Функціональний аналіз фахової підготовки майбутніх учителів музики. - C. 12-22.
- Брижата І. Г. Професійні уміння в структурі готовності вчителя образотворчого мистецтва. - C. 22-30.
- Грищенко С. М. Структура методичної системи навчання екологічної геоінформатики. - C. 31-39.
- Каландирець Н. М. Формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників засобами інтерактивного навчання. - C. 39-47.
- Крижановський М. М., Фурман О. І. Критерії формування художньо-професійних знань та умінь у студентів на заняттях з елементів ДПМ за допомогою новітніх методів і технологій. - C. 48-56.
- Перевєрзєва С. В., Марчик В. І. Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до професійного саморозвитку в процесі позааудиторної роботи. - C. 56-67.
- Савченко Л. О. Використання веб-квест технологій у вищий школі при підготовці майбутніх фахівців. - C. 67-74.
- Соколова С. В. Професійна мобільність як складова правової культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 75-85.
- Стрюк Л. Б. Роль засобів візуалізації у самостійній роботі студента-філолога. - C. 85-91.
- Царенко А. В. Умови формування професійної відповідальності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 92-99.
- Басюк Л. Б. Проблема змісту шкільних підручників у вітчизняній педагогіці (від кінця 40-х років до теперішнього часу): особливості та етапи підручникотворення. - C. 100-108.
- Вакуленко В. М. Адаптація і толерантність у екстремальних ситуаціях. - C. 108-116.
- Гаманюк В. А. Навчання другої іноземної мови у системі загальної освіти в Україні: проблеми та перспективи. - C. 116-124.
- Рябовол Л. Т. Методика навчання правознавства (правознавча дидактика) як наука: об'єкт, предмет, мета, завдання, функції, методологія. - C. 125-136.
- Семенець С. П. Концепція моделі навчально-математичної діяльності учнів. - C. 136-147.
- Соломенко А. О., Коновал О. А., Туркот Т. І. Дидактичний потенціал фізики у розвитку критичного мислення. - C. 147-155.
- Татьянчикова І. В. Механізми і показники соціалізації дитини з інтелектуальними порушеннями. - C. 155-169.
- Коваленко В. К. Використання інформаційних технологій в системі вищої освіти. - C. 170-176.
- Ковшар О. В. Роль принципів наступності і перспективності в організації безперервної освіти. - C. 176-185.
- Чернецька Ю. І. Подолання соціальних ризиків серед реабілітованих наркозалежних осіб методами соціальної роботи. - C. 185-194.
- Касілов І. А. Історичні передумови розвитку інструментального виконавства у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 195-204.
- Коваленко І. А. Історико-педагогічні дослідження з позицій регіонального підходу: проблема поняттєвого визначення. - C. 204-210.
- Мотуз Т. В. Розвиток ідеї толерантності учнівської молоді у вітчизняній педагогічній думці (друга половина ХХ – початок ХХІ століть): проблема періодизації. - C. 210-222.
- Селищева І. А. Історична пам'ять у контексті історичної освіти. - C. 222-230.
- Таможська І. В. Стан процесу підготовки науково-педагогічних кадрів в університетах України (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 230-241.
- Туркот Т. І., Коновал О. А. К. Ушинський як фундатор філософії освіти. - C. 242-248.
- Білоус О. С. Організація креативної діяльності студентів у процесі навчання в педагогічному університеті. - C. 249-257.
- Бугра А. В., Коновал О. А., Туркот Т. І. Методико-праксіологічні підходи до організації самоосвітньої діяльності суб'єктів навчання в системі вищої та післядипломної освіти. - C. 257-268.
- Зінонос Н. О. Вплив мотивації на успішність і результати навчання іноземних студентів при вивченні природничоматематичних дисциплін. - C. 269-275.
- Іванова В. В. Розвиток педагогічної творчості майбутніх вчителів у системі професійної підготовки. - C. 275-282.
- Іванова Г. І. Тайм-менеджмент як педагогічна технологія формування культури розумової праці студентів. - C. 282-292.
- Передерій О. Л. Вплив освітньої системи на рівень особистісної тривожності учнів вальдорфської школи та учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 292-304.
- Скляренко І. Ю. Міжособистісна взаємодія викладача та майбутнього фахівця водного транспорту. - C. 304-317.
- Шалацька Г. М. Мотиваційна доцільність використання інтернет-ресурсів під час навчання англійській мові студентівпрограмістів. - C. 317-325.
| 2017 | | Vol. 1 (50)
|
|
|
|