Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2015/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акуленко І. А. Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 3-8.
  4. Бондаренко О. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін. - C. 8-12.
  5. Горшкова Г. А. Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач. - C. 12-17.
  6. Зелінський С. С. Система комп’ютерної математики як засіб формування компетентності в моделюванні майбутніх інженерів. - C. 17-22.
  7. Карташова Ж. Ю. Організаційно-підготовчий напрям інструментально-виконавської підготовки студентів-музикантів. - C. 22-26.
  8. Козир А. В., Кучменко Е. М. Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища. - C. 26-31.
  9. Коновалова К. І. Методологічні підходи дослідження професійної культури майбутніх вихователів. - C. 31-36.
  10. Костюков В. В. Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики. - C. 36-40.
  11. Кудренко Д. О. Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів. - C. 40-45.
  12. Лов’янова І. В., Бобилєв Д. Є. Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу. - C. 45-52.
  13. Малихіна С. В. Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності. - C. 52-59.
  14. Мішеніна Т. М. Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід. - C. 59-68.
  15. Морозова К. О., Зеленкова Н. І. Розвиток інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів на засадах міждисциплінарних зв’язків. - C. 68-72.
  16. Пащенко І. М. Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. - C. 72-78.
  17. Рикова Л. Л. Системне використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів. - C. 78-85.
  18. Семеніхіна О. В., Шамоня В. Г., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Проблема формування вмінь інтерпретувати "комп’ютерний" результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю. - C. 85-89.
  19. Ткач Ю. М. Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 90-93.
  20. Трунова О. В., Тур Г. І. Сучасні форми проведення лекцій зі стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів. - C. 94-99.
  21. Ботузова Ю. В. Методичні особливості вивчення теми "Визначений інтеграл" у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів. - C. 100-107.
  22. Бронетко І. А. Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи. - C. 107-114.
  23. Вакалюк Т. А., Поліщук В. В. Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України. - C. 114-119.
  24. Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. - C. 119-123.
  25. Могілей І. В. Шляхи формування духовних потреб учнів середніх класів засобами комплексу мистецтв на уроках музичного мистецтва. - C. 123-130.
  26. Підборський Ю. Г. Підготовка майбутніх учителів до організації морального виховання учнів. - C. 130-136.
  27. Семенець Л. М. Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я. - C. 136-141.
  28. Смородський В. І. Організаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкіл. - C. 141-145.
  29. Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. - C. 146-151.
  30. Дубцова О. В. Вербальні чинники успішного веб-курсу. - C. 151-155.
  31. Калачова Л. В. Педагогічна технологія підготовки викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання. - C. 155-160.
  32. Княжева І. А. Проблема морального виховання дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. - C. 161-166.
  33. Ляхоцька Л. Л. Сучасні підходи й інструменти реалізації відкритої освіти та дистанційного навчання. - C. 167-172.
  34. Макаренко В. В., Співак В. М. Схемотехнічне моделювання як засіб для пояснення процесів, що відбуваються в електричних колах. - C. 172-178.
  35. Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. - C. 179-183.
  36. Медведєва М. О. Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту "Дискретна математика" за умов особистісно зорієнтованого навчання. - C. 183-189.
  37. Надтока О. Ф., Мартинюк Т. С. Застосування діяльнісного підходу як одного з аспектів дослідження методики навчання географії. - C. 189-195.
  38. Нікітіна А. В. Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу. - C. 195-201.
  39. Переверзєва С. В. Проблеми викладання фізичного виховання в контексті розвитку саморегуляції в учнів і студентів. - C. 201-207.
  40. Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. - C. 207-212.
  41. Сорокопуд М. А. Підготовка бакалаврів з комп’ютерної інженерії у галузевих стандартах вищої освіти України. - C. 213-218.
  42. Стрюк М. І. Тенденції розвитку мобільності студентів та молодих науковців у європейському освітньо-науковому просторі. - C. 218-225.
  43. Томіліна А. О. Можливості розробок електронних освітніх ресурсів на базі електронної платформи Moodle під час навчання студентів іноземної мови. - C. 225-230.
  44. Уткіна Г. А. Інтелектуальна активність як основа інноваційної активності. - C. 230-236.
  45. Шульга Н. В. Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ. - C. 236-242.
  46. Бондаренко А. В. Польські дослідники про музично-естетичний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 243-247.
  47. Буданова Л. Г. Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн. - C. 247-252 .
  48. Волікова М. М. Інтегрування педагогічних ідей А. С. Макаренка в діяльність сучасних загальноосвітніх та вищих навчальних закладів. - C. 253-258.
  49. Левчук Д. В. Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема. - C. 258-261.
  50. Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд. - C. 261-266.
  51. Шалацька Г. М. Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід. - C. 266-272.
2015
Vol. 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського