Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2012/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аннюк О. А. Формування мотиваційно-потребнісної сфери майбутніх учителів у процесі навчання в педагогічному інституті. - C. 3-7.
  4. Гушко О. А. Розвиток мотивації як умова організації пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів у процесі навчання гуманітарних дисциплін. - C. 8-16.
  5. Даниліна Г. В. Формування у студентів технічних спеціальностей прийомів навчальної діяльності під час вивчення математики. - C. 16-21.
  6. Ковальчук О. Л. Проблеми застосування новітніх педагогічних технологій у підготовці фахівців з авіаційних перевезень у сучасних умовах. - C. 22-29.
  7. Мальченко С. Л., Різніченко Т. О. Використання фотометричних даних на лабораторній роботі з астрономії. - C. 30-41.
  8. Олару Ю. Ю. Поняття "креативність" у системі підготовки майбутніх економістів в умовах ВНЗ. - C. 41-49.
  9. Онищенко І. В. Теоретико-методологічні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи. - C. 49-58.
  10. Пасічна О. В. Інтерактивні технології навчання у вишівському курсі "українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 59-64.
  11. Питинак Т. В. Концептуальні основи формування рефлексивних умінь студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 65-71.
  12. Полозенко О. В. Критерії та показники психологічної готовності майбутніх фахівців аграрної галузі до професійної діяльності. - C. 72-79.
  13. Скидан С. О. Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект. - C. 80-86.
  14. Строкаль В. П. Професійно-практичне навчання студентів у структурі екологічної освіти. - C. 86-93.
  15. Толстих О. О. Специфіка професійної підготовки майбутнього педагога в контексті естетичного виховання учнів початкових класів. - C. 93-98.
  16. Голоденко С. М. Астрономічні спостереження як спосіб формування астрономічних знань. - C. 99-104.
  17. Дідук-Ступ'як Г. І. Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи. - C. 104-116.
  18. Євтушенко Н. І. Основні підходи до розв'язання проблеми формування пізнавальної самостійності. - C. 117-124.
  19. Кравцова А. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до організації групової форми навчання учнів. - C. 125-130.
  20. Прядка Я. Ю. Риторичні вправи на уроках української мови в старших класах. - C. 130-136.
  21. Соловйова Н. Д., Сорочан Л. Ф. Удосконалення проведення уроків англійської мови. - C. 137-148.
  22. Цоуфал Л. С. Емоційний аспект у формуванні комунікативної компетенції учнів під час навчання морфології. - C. 148-154.
  23. Бурім О. В. Медіаосвіта – основа формування культури особистості та засіб захисту молоді від впливу негативного медіаконтенту. - C. 155-162.
  24. Гаманюк В. А. Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині. - C. 162-170.
  25. Грищенко С. М. Інтерактивні ігрові комп'ютерні технології у вивченні екології. - C. 170-179.
  26. Доброскок І. І. Рівні ефективності організації навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів. - C. 179-187.
  27. Дьяконов Г. В. Активні методи групового навчання: діалогічний підхід. - C. 188-197.
  28. Желанова В. В. Провідні напрями та тенденції дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів в Україні. - C. 197-207.
  29. Костриця Н. М. Використання ідей синергетичного підходу в культурологічній освіті. - C. 207-215.
  30. Кулішов В. С. Деякі проблеми та перспективи розвитку шкільної економічної освіти. - C. 215-222.
  31. Курбатова Ю. В. Принципи розвитку професійного становлення майбутнього агронома. - C. 222-230.
  32. Максименко І. Г. Діалогове навчання як умова гуманізації педагогічної діяльності. - C. 230-236.
  33. Маліцька О. А. Педагогічний менеджмент як концепція розвитку освітніх закладів. - C. 236-244.
  34. Мальченко С. Л. Практичні роботи на заняттях з астрономії. - C. 245-255.
  35. Мархева О. Є. Стандартизація професійної підготовки вчителів іноземної мови в країнах Європи. - C. 255-264.
  36. Пєйчєва Л. Д. Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту. - C. 264-272.
  37. Пінська О. Л. Особливості педагогічної творчості та фактори її розвитку в майбутніх педагогів. - C. 272-278.
  38. Побережна Н. О. До проблеми моделювання навчального процесу на основі інформаційних технологій. - C. 278-284.
  39. Половина Г. П. Партнерське навчання учень – студент педагогічного ВНЗ у самостійному вивченні фізики. - C. 284-295.
  40. Рашевська Н. В., Ткачук В. В. Технології мобільного навчання. - C. 295-301.
  41. Тверезовська Н. Т. Закономірності функціонування інформаційних технологій. - C. 301-310.
  42. Тверезовська Н. Т., Касаткін Д. Ю. Загальнодидактичні та специфічні принципи роботи в комп'ютерно- орієнтованих навчальних середовищах. - C. 310-320.
  43. Тверезовська Н.Т., Тарнавська Т. В. Осмислення поняття "система" в різних галузях наукових знань. - C. 320-331.
  44. Білоненко Г. О., Корольков Є. С. Культурологічні аспекти становлення народного музичного інструментарію в Україні. - C. 332-338.
  45. Гаврищак І. І. Педагогічні аспекти в науковій діяльності Іммануїла Канта. - C. 338-347.
  46. Міщенко О. М. Європейські тенденції в розвитку освіти дорослих. - C. 347-356.
  47. Поліщук Г. П. Філософсько-епістемологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення. - C. 356-363.
  48. Фурт Д. В. Полікультурний компонент у філософському та педагогічному дискурсах. - C. 363-370.
  49. Пермяков О. А., Зеленкова Н. І., Бурман Л. В. Формування творчих здібностей учнів засобами нових педагогічних технологій. - C. 371-378.
  50. Резунова О. С. Мотивація до навчання як педагогічна умова формування крос-культурної компетентності майбутніх економістів-аграріїв. - C. 378-385.
  51. Рибалко Ю. В. Компетентнісний підхід у науково-педагогічній літературі. - C. 385-394.
  52. Сулима Т. С. Галузеві стандарти вищої освіти нового покоління – запорука підготовки професійно компетентного фахівця. - C. 394-401.
  53. Шеховцова С. О. Професійно-педагогічна підготовка студентів університету в контексті суб'єктно-діяльнісного підходу. - C. 402-409.
2012
Vol. 35
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського