Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2007/19<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ревенко В. В. Мотивація самостійної роботи студентів вищих закладів освіти в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 3-8.
  4. Романова Г. М. Особливості підготовки викладачів до застосування кредитно-модульної системи навчання. - C. 8-17.
  5. Щербина С. М. Тест як основна форма контролю знань студентів в рамках кредитоно-модульної системи навчання. - C. 17-25.
  6. Садова В. В. Структурування історико-педагогічної інформації на грунті кредитно-модульного підходу. - C. 25-30.
  7. Суббота Ю. В. Кредитно-модульна система оцінювання знань і умінь студентів з фізичного виховання. - C. 30-37.
  8. Іванова В. В. Формування готовності майбутнього вчителя до творчої діяльності засобами модульно-блокового навчання. - C. 37-42.
  9. Федоринова Н. Є. Оптимізація діяльності вчителя з виховання емоційно-позитивного ставлення учнів до навчання засобами методичної роботи школи. - C. 42-49.
  10. Міняйленко А. Г. Удосконалення професіоналізму вчителя засобами методичної роботи школи. - C. 49-55.
  11. Малихін О. В., Гільднер М. В. Труднощї і шляхи їх подолання у процесі вивчення іноземної мови у середньо-спеціальному навчальному закладі. - C. 55-60.
  12. Рева Ю. В. Педагогічна технологія гуманізму та самовідданої любові до особистості дитини - важливе ядро людських цінностей. - C. 60-76.
  13. Гнілуша Н. В. Концептуальні підходи до моделювання безперервної екологічної освіти. - C. 76-86.
  14. Рацул А., Квас В. Значення міжпредметних зв'язків у процесі формування професійної спрямованості майбутніх учителів прирдничих дисциплін. - C. 86-95.
  15. Нагорнюк Л. Є. Компетентісний підхід у підготовці майбутніх журналістів. - C. 95-100.
  16. Ведренкова З. І. Роль міжпредметних зв'язків у процесі вивчення іноземної мови у вищій школі. - C. 101-105.
  17. Мовчан Л. В. Інноваційний підхід до організації навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі. - C. 105-109.
  18. Невмержицька О. В. Особливості медійного виховання. - C. 110-115.
  19. Карпінська Т. В. Особливості викладання музичного фольклору на музично-педагогічних факультетах українських педагогічних університетів. - C. 115-121.
  20. Волощук І. Удосконалення аналітично-прогностичних умінь молодого вчителя засобами методичної роботи школи. - C. 121-131.
  21. Федоренко М. В. Формування професійно значущих якостей у майбутніх педагогів у контексті суб'єктивного підходу. - C. 131-138.
  22. Жукова В. М. Вивчення сформованості інформатичних компетентностей у майбутніх учителів математики. - C. 138-143.
  23. Фрицюк В. А. Педагогічні умови розитку креативності студента в практиці роботи вищої школи. - C. 144-148.
  24. Акімова О. В. Технологічне забезпечення процесу розвитку творчого мислення майбутнього педагога. - C. 148-154.
  25. Кірей К. О. Методичні підходи щодо структурування навчального матеріалу засобами мультимедіа у процесі підготовки майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 154-159.
  26. Марачковская О. Л. Поведенческая гибкость в подготовке методистов-организаторов системы дошкольного образования. - C. 160-164.
  27. Мельник Л. В. Особистісно орієнтовані технології іноземної мови у вищій школі. - C. 164-168.
  28. Долгова О. Г. Формування готовності студентів до творчої діяльності як фактор розвитку особистості в процесі диригентської підготовки. - C. 169-173.
  29. Журба Л. В. Дидактичні умови створення проблемних ситуацій у процесі вивчення історії. - C. 173-182.
  30. Загребельна Л. В. Професійно-педагогічна компетентність як компонент фахової підготовки майбутнії менеджерів економіки. - C. 182-189.
  31. Гапоненко Л. 0. Інтегративне узагальнення форм інтерактивних методів навчання. - C. 189-198.
  32. Долгая Н. В. Структурування педагогічних знань у процесі підготовки студентів до проходження літньої педагогічної практики. - C. 198-203.
  33. Гаврилюк О. О. Можливості позааудиторної виховної роботи вищого навчального закладу в формуванні комунікативної культури майбутніх учителів. - C. 204-211.
  34. Суббота Ю. В. Здоровий спосіб життя студентів: проблеми і їх вирішення. - C. 211-217.
  35. Щербина Д. В. Педагогічні умови формування активної комунікативної позиції учнів. - C. 217-222.
  36. Мартін А. Стан професійно-технічної освіти у другій половині XIX - початку XX століття. - C. 223-229.
  37. Потапенко О. Б. Проблема педагогічної акцентології у вихованні моральної особистості на сучасному етапі розвитку українського суспільства. - C. 230-235.
  38. Волкова Н. В. Еволюція інформаційної культури в суспільстві. - C. 235-239.
  39. Шимко І. М. Самостійна робота студентів як засіб формування особистості. - C. 239-244.
  40. Антоненко І. І., Цись О. О., Кучма О. І. Використання навчально-контролюючих програм при вивченні загальнотехнічних дисциплін. - C. 244-249.
  41. Лебедюк О. О. Трансформація довідково-бібліографічного апарату бібліотеки як засіб підвищення ефективності її роботи. - C. 249-254.
  42. Федорова Л. Г. Педагогічний такт як складова педагогічної культури. - C. 254-259.
  43. Білоконний С. П. Аналітична діяльність як засіб формування рефлексивних умінь студентів педуніверситету. - C. 259-264.
  44. Петько Л. В. Стимулювання комунікативності підлітків у позакласній роботі. - C. 264-273 .
  45. Богомолова Н. В. Підготовка майбутнього вчителя молодших класів до впровадження розвивального навчання при проблемному викладі орфографії. - C. 273-279.
  46. Дмітренко Н. Є. Використання педагогічних технологій в процесі реалізації профільного навчання в приватних школах України. - C. 279-284.
  47. Сліпченко С. Б. Психолого-педагогічне дослідження формування громадянськості у старшокласників. - C. 285-293.
  48. Гринченко Н. В. Психологічна адаптація як умова формування інноваційної особистості учнів загальноосвітньої школи. - C. 293-302.
  49. Юсупова И. Ю., Шайхмамедов П. Г. Совершенствование средств и методов развития двигательного качеств в комплексе на уроках физической культуры. - C. 302-310.
  50. Білоконна Н. І. Дидактичні умови формування у молодших школярів умінь працювати з підручником. - C. 311-316.
  51. Зеленкова Н. І. Сущность познавательной самостоятельности как важного показателя творческой личности. - C. 317-324.
  52. Шевченко І. В. Науково-методичні засади розвитку музичного слуху в курсі "сольфеджіо" для студентів спеціальності "музика". - C. 324-332.
  53. Кондрашова Л. В. Модель особистості сучасного вчителя і її формування в умовах вищої школи. - C. 333-341.
  54. Кравцова І. А., Бурман Л. В. Теоретичні основи формування духовності молодшого школяра у навчальному процесі. - C. 341-347.
  55. Пузанова Л. Ю. Структурна модель педагогічної підготовки студентів до превентивної діяльності з учнями початкової школи. - C. 347-354.
  56. Савченко Л. О. Педагогічна діагностика як засіб розвитку творчих здібностей майбутніх вчителів. - C. 354-360.
  57. Гонтаровська Н. Б. Інноваційне освітнє середовище як фактор розвитку особистості. - C. 360-371.
  58. Морська Л. І. Автоматизовані навчальні системи як основний компонент інтеграції педагогічних та інформаційних технологій. - C. 372-380.
  59. Лов'янова І. В. Модульне навчання у середній школі: витоки, проблеми, перспективи. - C. 380-385.
2007
Vol. 19
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського