Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2000/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Конрашова Л. B. Формування професійного "Я" майбутніх педагогів засобами особистістно-зорієнтованного навчання в практиці вищої школи. - C. 3-13.
  4. Щербина С. М. Задачний підхід та принцип рольової перспективи у педагогічному процесі - основа активізації професійної позиції студентів. - C. 13-25.
  5. Гаврилюк O. A. Комунікативно-творчі здібності як основний показник комунікативної культури вчителя. - C. 25-32.
  6. Іванова В. В. Формування творчих здібностей майбутнього педагога в умовах вищої школи. - C. 32-39.
  7. Савченко Л. O. Упровадження діагностичних технологій у навчальний процес вищої школи. - C. 39-44.
  8. Гусак Т. М., Малінко О. Г. Використання модульно-рейтингової системи при вивчені іноземних мов. - C. 44-49.
  9. Вієвська М. Г. Позааудиторна робота з молоддю як засіб адаптації до викладання навчальних дисциплін в умовах професійного навчання. - C. 49-57.
  10. Зеленкова Н. І. Технологія формування творчої особистості школяра у навчальному процесі. - C. 58-63.
  11. Буряк В. К. Організація навчальної праці учнів у процесі виконання домашніх завдань. - C. 63-71.
  12. Кравцова I. A. Умови формування інтересу до навчально-дослідної роботи у випускників педагогічних гімназій. - C. 71-77.
  13. Комарова О. В. Усвідомленість - якісний показник знань школярів. - C. 77-86.
  14. Рангелова Е. М. Детермінанти девіантної поведінки учнів. - C. 86-102.
  15. Левочко І. В. Превентивне виховання школярів у теорії та практиці В. О. Сухомлинського. - C. 103-112.
  16. Ликов В. Н. Дослідження рівнів освоєння школярами фольклору як першооснови народної педагогіки. - C. 112-122.
  17. Рева Ю. В., Лоцман В. М., Сушко Л. Ю. Педагогічні проблеми сукупної діяльності школи та позашкільних закладів в розвитку особистості дитини. - C. 123-137.
  18. Штельмах Г. Б. Активні методи навчання у школі молодого вчителя. - C. 137-142.
  19. Трубавіна І. М. Сім'я як фактор соціалізації дітей з особливими потребами. - C. 142-157.
2000
Vol. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського