Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до читача. - C. 4-5.
  4. Мірошниченко П. В. Концептосфера посттоталітарного українського радіомовлення. - C. 8-18.
  5. Толочко (Каралкіна) Н. В. Специфіка програм телеканалу "Тиса-1" про національні меншини Закарпаття: проблемно-тематичний аспект. - C. 19-24.
  6. Ципердюк І. М. Українська редакція радіо Бі-Бі-Сі: досвід впровадження професійних стандартів у вітчизняному медіапросторі. - C. 25-31.
  7. Загоруйко Н. А. Журналістська діяльність Юрія Шереха крізь призму автобіографічних спогадів "Я – мене – мені... (і довкруги)". - C. 32-38.
  8. Ульянова К. М. Періодизація історії журналістики Луганського краю від зародження до сучасності. - C. 39-45.
  9. Сімашова А. І. Досвід італійських телешкіл в аспекті здійснення освітньо-виховної функції телебачення. - C. 46-50.
  10. Гжегожевська (Чепурняк) Т. О. Рецензії Дарії Віконської на художні твори та наукові праці: композиційний і стильовий аспекти. - C. 51-57.
  11. Яблонський М. Р. "Нові Дні" і преса української діаспори (на матеріалі аналітичних публікацій Петра Волиняка початку 1960-х рр.). - C. 58-65.
  12. Тарасюк В. Ю. Публіцистика Івана Франка в контексті сучасних видів і форм викладання журналістських дисциплін. - C. 66-71.
  13. Lysenko A., Doroshenko S. Advertising Language in the Modern Ukrainian Media Environment. - C. 72-76.
  14. Ясір Хамза Салман Аль Худірі. Креативні стратегії соціальної реклами на патріотичну тематику: український досвід. - C. 77-85.
  15. Сарміна Г. Л. Медіаконвергенція як формування крос-медіа. - C. 86-92.
  16. Чабаненко М. В. Фейсбук і агенційна журналістика в інтернеті (на прикладі новин сайта УНІАН). - C. 93-97.
  17. Хворостина О. В. Стратегії трансмедійного сторітелінгу у журналістиці. - C. 98-105.
  18. Ярошенко Р. В. Сутність та функціонування партнерської співпраці у видавничому бізнесі. - C. 106-112.
2017
Т. 1 (66)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського