Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2014/57<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до читача

  4. Вернигора Н. М. Інформація про роботу всеукраїнської науково-практичної конференції "Критерії діагностики та методики розрахунку впливу медіа" (10 квітня 2014 р., м. Київ). - C. 3.
  5. Миронченко В. Я. Хоменко І. А. Біобібліографічна довідка. - C. 3.
  6. Редколегія До уваги авторів! Нові вимоги до структури наукової статті. - C. 4.
  7. Методологія дослідження ЗМІ

  8. Зражевська Н. І. Підходи до аналізу енігматичних медіатекстів. - C. 11-16.
  9. Лавриш Ю. С. Соціальна комунікація українських нових медій: методологія дослідження (на основі моделі "церква – нові медії – суспільство"). - C. 17-19.
  10. Холод О. М. Методологічні принципи та критерії діагностики розрахунку впливу медіа. - C. 20-26.
  11. Чернявська Л. В. Соціопросторові критерії дискурсивних практик медіа. - C. 27-33.
  12. Дисертаційне дослідження

  13. Добривечір В. О. Палітра зарубіжних наукових журналів із соціальних комунікацій. - C. 34-39.
  14. Загороднюк В. Є. Паралелі у роздумах про медіаосвіту та ед’ютейнмент (технологія/стратегія "Освіта+розвага"). - C. 40-45.
  15. Михайлова О. П. Стандарти відображення проблем людей з інвалідністю в теленовинах. - C. 46-51.
  16. Ситник О. В. Стратегія особистісно-орієнтованого моделювання інформаційних мережевих ЗМІ. - C. 52-56.
  17. Сорока В. М. Оперативність та актуальність теленовин в умовах інтернетизації журналістики. - C. 57-64.
  18. Сухаревська Г. В. Концептуальні засади дослідження ринку розкоші. - C. 65-70.
  19. У системі соціальних комунікацій

  20. Брадов В. В. Критерії ефективності в ракурсі функціональної подвійності медіа. - C. 71-76.
  21. Носова Б. М. Переваги медіа в трактуванні української ідентичності. - C. 77-82.
  22. Перехейда В. В. Комунікативна місія внутрішнього туризму в Україні як інтегратора суспільства. - C. 83-87.
  23. Шендеровський К. С. Інституалізація соціальної журналістики в Україні. - C. 88-96.
  24. Теорія та практика роботи редакцій пресових видань

  25. Балаклицький М. А. Вплив релігійних медіаповідомлень на цільову аудиторію: результати соціологічного опитування (за матеріалами протестантських ЗМІ України). - C. 97-100.
  26. Горевалов С. І., Зикун Н. І. Військові ЗМК України на зламі століть: проблеми й завдання (євроінтеграційний процес). - C. 101-104.
  27. Покляцька К. А. Діагностування проблемно-тематичної спрямованості літературно-художніх журналів. - C. 105-109.
  28. Шкляр А. О. Професійно-творча діяльність журналіста ділового видання. - C. 110-113.
  29. Видавнича справа та редагування

  30. Василик Л. Є. Новітні форми редакційного маркетингу: крос-медійний аспект. - C. 114-118.
  31. Грисюк В. П. PR на революції та революція як PR. - C. 119-123.
  32. Мельникова О. С. Методи впливу альтернативних медіа (на прикладі українського самвидаву 60–80-х рр. ХХ ст.). - C. 124-128.
  33. Попова В. В. Спеціалізовані професійні видання як засіб формування іміджу фахової спільноти. - C. 129-133.
  34. Телерадіожурналістика

  35. Грабська А. В. Громадське мовлення в контексті викликів глобального медійного ринку: стратегія Deutsche Welle. - C. 134-140.
  36. Демченко О. А. Результати дослідження аудиторії ділових телевізійних ЗМІ "Бізнесовий контент в українському телевізійному мовленні: структура і функціонування–2014". - C. 141-144.
  37. Кіндра С. О. Специфіка ефірної промоції радіостанцій "Шансон" та "Хіт-ФМ". - C. 145-151.
  38. Мордюк А. О. Вплив соціальних мереж на контент телевізійних випусків новин. - C. 152-156.
  39. Нагорняк М. В. Інтерактивність як визначальний чинник ефективності розмовних програм інтернет-радіостанцій. - C. 157-163.
  40. Черемних І. В. Від маркетингу до менеджменту, що орієнтований на телеринок. - C. 164-169.
  41. Щербина Ю. В. Індивідуальні особливості телеведучого як запорука рейтингового успіху розважальних програм. - C. 170-174.
  42. Інтернет-журналістика

  43. Городенко Л. М. Деструктивні (інмутаційні) процеси у мережевій комунікації. - C. 175-178.
  44. Комова М. В. Симуляція як база функціональної трансформації медіасередовища. - C. 179-188.
  45. Рябічев В. Л. Модель мережевого журналіста. - C. 189-193.
  46. Фісенко Т. В. Феномен "бульбашкового фільтра" у мережевих соціальних комунікаціях. - C. 194-198.
  47. Цимбаленко Є. С. Проблематика трансформацій у медіакомунікаціях. - C. 199-202.
  48. Янішевська О. В. Напрями дослідження та перспективи регіональних інтернет-ЗМІ України. - C. 203-208.
  49. Реклама та зв’язки з громадськістю

  50. Андрєєва О. С. Девіантна та шокова реклама: дефініція й зіставлення понять. - C. 209-215.
  51. Березенко В. В. Теорія паблік рилейшнз: особливості становлення. - C. 216-220.
  52. Голік О. В. Традиційні та новітні підходи до визначення ефективності реклами. - C. 221-225.
  53. Досенко А. К. Блогосфера як автокомунікативна технологія. - C. 226-229.
  54. Дроздик Л. А. Політична реклама та антиреклама як елементи виборчої кампанії 2012 р. в Україні. - C. 230-234.
  55. Лобойко Т. В. Питання усвідомлення актуальних соціальних проблем українською молоддю (на прикладах створеної нею соціальної реклами). - C. 235-238.
  56. Скотникова Т. В. Напрями діяльності компаній на українському ринку рекламних та PR-послуг і регламент добирання інформації для аналізу контенту. - C. 239-246.
  57. Чекалюк В. В. Позитивний імідж держави і суспільства – результат ефективних комунікацій. - C. 247-251.
  58. Чекштуріна В. М. Сакральний зміст рунічних знаків у бренд-комунікаціях. - C. 252-255.
  59. Шальман Т. М. Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR. - C. 256-260.
  60. Щегельська Ю. П. Відеопромоція міста Львова в Україні та за її межами. - C. 261-266.
  61. Яненко Я. В. Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-ті рр. ХХ ст.. - C. 267-271.
  62. Журналістська освіта

  63. Зикун Н. І. Інтегративна природа сатиричної публіцистики: узагальнення наукових підходів. - C. 272-276.
2014
Т. 57

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського