Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70845/2014/16/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Економічний аналіз : зб. наук. пр..- Тернопіль Ekonomichnyi analiz- Титул.
- Зміст.
Теорія і практика інвестиційного аналізу
- Біда М. Б. Технологічний вплив міжнародної торгівлі на економічне зростання: інвестиційний механізм. - C. 6-11.
- Замлинський В. А. Фінансово-економічні показники ефективності інвестиційних процесів на підприємстві. - C. 12-18.
- Кононський С. І. Методи моделювання регіональної інвестиційної політики. - C. 19-24.
Економічний аналіз в управлінні діяльністю підприємств
- Балабаниць А. В., Воєводзинська О. В. Оцінка результативності маркетингового управління інноваційною активністю підприємств. - C. 25-33.
- Берідзе Т. М. Типологія підприємств у системі стратегічного управління. - C. 34-40.
- Горовий Д. А., Поясник П. Г. Аналіз та визначення поняття "економічна інформація". - C. 41-45.
- Горовий Д. А., Приходько Д. О. Удосконалення оцінки вартості бренда промислового підприємства. - C. 46-51.
- Гук Д. В., Ярова А. Б. Планування ефективності виробництва. - C. 52-57.
- Жежуха В. Й., Городиська Н. А. Стан інжинірингової діяльності як бізнес-напряму вітчизняних машинобудівних підприємств. - C. 58-64.
- Замазій О. В. ІРО як інструмент залучення інвестицій українськими підприємствами. - C. 65-74.
- Коба В. Г., Ткаченко О. І., Ткаченко К. О. Технологія та моделювання прийняття управлінських рішень в системі підготовки фахівців водного транспорту. - C. 75-81.
- Ковальчук Т. М., Вергун А. І. Принципи діалектичної логіки в методології аналітичного обґрунтування сучасних управлінських рішень. - C. 82-89.
- Гаврись О. М., Ковшик В. І. Фасетна класифікація логістичних витрат промислових підприємств. - C. 90-97.
- Кравець К. В. Концепція стратегічного управління аграрними підприємствами Луганської області. - C. 98-104.
- Крамарчук С. П., Смачило І. І. Аспекти формування стратегії туристичного підприємства на засадах бенчмаркінгу. - C. 105-109.
- Матросова В. О. Філософія виробництва як методологічна основа аналізу та оцінки економічного потенціалу промислового підприємства. - C. 110-117.
- Митрохіна О. О. Механізм оцінки інвестиційно-інноваційної привабливості підприємств харчової промисловості України. - C. 118-123.
- Михальська О. Л. Ефективність застосування методів маржинального аналізу на олійно-жирових підприємствах України. - C. 124-131.
- Надвиничний О. А. Теоретичні основи застосування діагностичної функції в аналізі маркетингової діяльності підприємства. - C. 132-137.
- Непоп А. В. Визначення ефективності організації маркетингової діяльності авіатранспортних підприємств на сучасному ринку авіаперевезень. - C. 138-147.
- Онешко С. В. Управління витратами портового оператора на базі релевантної інформації. - C. 148-156.
- Потрашкова Л. В. Обґрунтування результатного показника сукупного потенціалу підприємства. - C. 157-162.
- Продан І. О. Методичний підхід до розроблення моделі інноваційно орієнтованої системи управління персоналом. - C. 163-170.
- Федоренко О. В. Оцінка ефективності діяльності машинобудівного кластера. - C. 171-179.
- Філіпковська Л. О., Матвієнко О. О. Трактування категорії економічної безпеки авіатранспортного підприємства. - C. 180-186.
- Харів П. С., Микитюк П. П. Аналіз стану інноваційного розвитку промислових підприємств та шляхи його стимулювання. - C. 187-195.
- Чередниченко М. І. Об’єктивна необхідність системного аналізу в управлінні операційними витратами підприємства. - C. 196-202.
- Шендерівська Л. П. Фактори впливу на прибуток поліграфічного підприємства. - C. 203-209.
Проблеми та перспективи розвитку інформаційної бази економічного аналізу
- Бруханський Р. Ф. Причини необхідності розробки стратегічно орієнтованої системи бухгалтерського обліку. - C. 210-217.
- Патряк О. Т. Класифікація корпоративних прав як об’єкт бухгалтерського обліку. - C. 218-224.
- Починок Н. В. Методика обліку процесу формування персоналу. - C. 225-235.
| 2014 | Т. 16 | № 2
|
|
|
|