Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70799/2013/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Культура і сучасність
: альм..- Київ
Kulʹtura ì sučasnìstʹ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія

  4. Берегова Г. Д. Пошуки нових філософсько-освітніх парадигм у контексті освітньої кризи. - C. 3-9.
  5. Дмитрієва Л. М., Ткаченко О. М. Концептуалізація поняття "стиль мислення". - C. 10-15.
  6. Юхимик Ю. В. Естетичне споглядання у сучасному соціокультурному контексті. - C. 16-21.
  7. Вячеславова О. А. Проблема образотворчого тропосу в християнському філософсько-естетичному дискурсі (частина ІІ). - C. 22-28.
  8. Гіоргадзе Г. В. Екзистенціальний страх як онтологічна передумова посередності. - C. 29-34.
  9. Ірдинєнко К. О. Теоретична позиція Ролана Барта в контексті французької естетики: 50–70-і роки ХХ століття. - C. 35-40.
  10. Філіппов В. Л. Відчуження як механізм взаємодії глобалізації і культури. - C. 41-44.
  11. Культурологія

  12. Більченко Є. В. Категорія структури та її деконструкція як жести традиційної культури: на прикладі китайського постмодерну. - C. 45-52.
  13. Герчанівська П. Е. Криза ідентифікації в архітектоніці глобалізації: українські реалії. - C. 52-57.
  14. Вишневська Г. Г. До питання формування кулінарної культури. - C. 57-62.
  15. Колесник О. С. Романтизм як трансісторичний феномен та його інтерпретації. - C. 63-68.
  16. Овчарук О. В. Формування антропологічних засад в історико-культурологічній думці України. - C. 68-73.
  17. Радзієвський В. О. Осмислення феномена тілесності у культурологічному вимірі. - C. 74-82.
  18. Сугробова Ю. Ю. Культурна ідентичність як феномен діалогу в сучасному українському просторі. - C. 83-88.
  19. Мистецтвознавство

  20. Станіславська К. І. Феномен талант-шоу на сучасному телебаченні. - C. 89-96.
  21. Платонов Б. О. Модель трьох активів як ефективний інструмент оцінювача в аналізі вартості культурних цінностей. - C. 96-102.
  22. Карась Г. В. Тема голодомору 1932–1933 рр. в Україні в контексті музики постмодерну: на прикладі опери Вірко Балея. - C. 102-107.
  23. Косаковська Л. П. "Петрушка" Фокіна-Стравінського-Бенуа – три рівні прояву художніх новацій першого десятиліття ХХ століття. - C. 108-114.
  24. Ліва Н. В. Феномен тональності у контексті взаємопроникнення засобів виразності європейської музики та живопису: ХІХ–ХХ століття. - C. 115-122.
  25. Росляков С. М. Чи була самостійною сарматська монументальна кам’яна скульптура?. - C. 122-131.
  26. Стронько Б. Ю. Реальні й можливі виміри смислового простору фактури. - C. 131-137.
  27. Щербакова О. К. Жанрова специфіка фортепіанного дуету: питання термінології. - C. 137-141.
  28. Толубко В. О. Музичний фестиваль у сучасному соціокультурному контексті: актуальні питання режисури. - C. 142-148.
  29. Студії молодих дослідників

  30. Акименко О. С. Сучасний інтернет-театр: арт-практика маніфестації культуротворчого универсуму космізму. - C. 149-155.
  31. Афанасенко Т. В. Просторовість музичної фактури як компонент темброколориту. - C. 155-161.
  32. Бадалов О. П. Ансамбль пісні і танцю "Сіверські клейноди" як новатор народного хорового виконавства Чернігівщини. - C. 162-166.
  33. Геді А. І. Характерні концепти творчого методу Бели Бартока у творах для фортепіано з оркестром. - C. 167-171.
  34. Гончаров В. В. Основні аспекти студіювання проблеми традицій та новацій в українській науці. - C. 172-176.
  35. Довгань О. В. Європейська музична соціологія першої половини ХХ століття: основні підходи та напрями розвитку. - C. 177-182.
  36. Довжик О. К. Конструювання скандального образу Обрі Бердслея: академічний підхід. - C. 182-187.
  37. Зайченко Х. С. Церковні коляди на сторінках тернопільських видань кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 188-193.
  38. Кравченко А. І. Камерно-інструментальне мистецтво як багаторівнева система константних і релятивних компонентів. - C. 193-197.
  39. Купіна Д. Д. Діалог як смислоутворююча категорія в українській органній музиці: на прикладі "Духовної музики" для механічного органа В. Назарова. - C. 197-202.
  40. Пилявець Л. С. Сутність і наслідки глобалізації: контури культурологічного підходу. - C. 203-208.
  41. Романуцький В. М. До проблеми культурологічного осмислення індивідуалізму-колективізму. - C. 209-213.
  42. Рудько В. О. Атараксія як міра, евритмія й гармонія: дефініції та диференціація. - C. 213-218.
  43. Сарапіна Є. В. Генеалогія студій пам’яті. - C. 218-223.
  44. Скляренко О. А. Українська традиційна лялька як носій етнічності у сучасній культурі. - C. 223-229.
  45. Слухаєнко В. О. Теорія і практика виховної і освітньої діяльності регіонального театру для дітей та юнацтва. - C. 229-233.
  46. Стахієва Н. В. Культуротворча діяльність В. М. Перетца в контексті української національної ідеї кінця ХІХ – початку ХХ століття (частина І). - C. 233-238.
  47. Ярмак Я. А. Прояви релігійного модусу ностальгії у "Сонаті-Reminiscenze" М. Метнера. - C. 238-242.
  48. Чумаченко О. П. Міф як основа формування антропологічних вимірів творчої діяльності. - C. 243-248.
  49. Відомості про авторів. - C. 249-254.
2013
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського