Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70795:Экон.и упр./2018/29(68)/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського.- Київ. Серія, Економіка і управління Včenì zapiski Tavrìjsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V.Ì. Vernadsʹkogo. Serìâ: Ekonomìka ì upravlìnnâ- Титул.
- Зміст.
- Борщенко Т. І. Роль Амартія Сена в розвитку теорії суспільного добробуту. - C. 1-5.
- Грецька-Миргородська В. В. Особливості вибору моделі соціально орієнтованої економіки в умовах ринкової трансформації. - C. 6-11.
- Апальков С. С. Детермінанти розвитку світового ринку альтернативного фінансування. - C. 12-17.
- Іванов Є. І. Міжнародний досвід реалізації державної політики диверсифікації зовнішньої торгівлі. - C. 18-24.
- Редько Е. Ю. Изучение модели освоения китайских зон технико-экономического развития: модель кругооборота капитала. - C. 25-29.
- Саєнсус М. А. Основні напрями сталої логістики: вимір впливу на навколишнє середовище. - C. 29-33.
- Шлапак А. В. Нереалізований потенціал зовнішньої торгівлі США: сучасний стан і перспективи. - C. 34-39.
- Дудкін О. М. Концепт-аналіз системи нафтогазових стратегічних резервів національної економіки. - C. 40-45.
- Калачевська Л. І. Управління інноваційним розвитком українських сільських територій: проблеми, характеристика складових, компаративна оцінка. - C. 46-51.
- Крилова І. І. Становлення державного регулювання сфери водопостачання та водовідведення в Україні: історичний огляд. - C. 52-58.
- Мардус Н. Ю. Формування моделі прогнозування стану внутрішнього ринку товарів. - C. 59-64.
- Мельников О. В. Шляхи вдосконалення методичних і практичних засад реалізації програми "Українська книга". - C. 64-69.
- Оганесян В. С. Кормовиробництво як елемент забезпечення ефективного виробництва продукції вівчарства. - C. 69-74.
- Sakovska O. M. Principles of competitive tourist industry formation at the level of destinations. - C. 74-79.
- Гребенюк Г. М. Формування культурно-мотиваційного механізму розвитку трудового потенціалу підприємств залізничного транспорту. - C. 80-85.
- Григор’єва Ю. А. Оптимізація медіавпливу на споживачів автомобілів за допомогою ефективного вибору радіостанцій для розміщення рекламного контенту. - C. 86-93.
- Дейнега І. О. Методичні аспекти бренд-кодування закладів вищої освіти. - C. 93-97.
- Кожухівська Р. Б., Парубок Н. В. Формування організаційної структури менеджменту підприємств індустрії гостинності. - C. 98-103.
- Носач І. В., Бондаренко Л. Ф., Водолазська Н. В., Старчик Н. В. Концептуальні засади механізму управління інноваційними процесами в авіакомпаніях. - C. 104-108.
- Овчарук В. В. Аналізування чинників побудови і використання систем адміністрування в управлінні підприємствами. - C. 108-113.
- Орєхова А. І. Інтерпретація, генезис розвитку та структурування контролінгу. - C. 113-117.
- Чміль Г. Л. Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. - C. 117-122.
- Яроміч С. А., Александрова К. С., Михайлова М. В. Сучасні концепції формування маркетингових інформаційних систем та інтегрованих комунікацій на підприємстві. - C. 123-127.
- Яшкін Д. С. Роль методів прогнозування в оцінюванні логістичних ризиків промислових підприємств. - C. 127-131.
- Улько Є. М. Формування еколого-економічної ефективності використання земельних ресурсів на основі технологій біоконверсії порівняно з традиційними системами внесення органічних добрив: менеджмент і маркетинг проекту. - C. 132-138.
- Акіліна О. В. Управління змінами на молодіжному ринку праці сучасного міста. - C. 139-143.
- Кірнос І. О. Інструменти розвитку безперервної освіти. - C. 143-149.
- Христін А. І. Методичні підходи до визначення результатів діяльності банку з урахуванням його ділової репутації. - C. 150-155.
- Шевчук Я. В. Фінтех-компанії як складова інфраструктури ринку проектного фінансування. - C. 155-162.
- Вихідні дані.
| 2018 | Т. 29(68) | № 4
|
|
|
|