Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70795:Пcихол./2022/33(72)/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського.- Київ. Серія, Психологія Včenì zapiski Tavrìjsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V.Ì. Vernadsʹkogo. Serìâ: Psihologìâ- Титул.
- Зміст.
Загальна психологія. історія психології
- Бондаревич С. М., Діколь-Кобріна О. А., Крохмаль З. А. Аналіз ролі психологічних особливостей та відношення до хвороби особистості у психогенезі формування туберкульозу. - C. 1-9.
- Карпенко Є. В. Етнічна ідентичність особистості в контексті соціально-психологічних досліджень. - C. 10-15.
- Степаненко Л. В. Порівняльний аналіз психологічного захисту переселенців у ситуаціях ризику безпеки. - C. 16-21.
- Третяк Т. М. Творча мисленнєва діяльність за умов інформаційної невизначеності. - C. 22-27.
Прикладна психологія. Професійна й організаційна психологія
- Алєксєєва А. В. Дослідження професійної успішності в контексті гендерної ідентичності особистості. - C. 28-33.
- Ніколаєв Л. О., Чижма Д. М. Тренінгові технології у розвитку емоційного інтелекту як компоненту особистісної зрілості здобувачів вищої освіти. - C. 34-40.
Соціальна психологія; психологія соціальної роботи
- Кривоногова О. В., Паламарчук Д. О., Романюк А. В., Орленко І. М. Надання послуги раннього втручання в умовах військових дій в Україні. - C. 41-47.
- Миколюк С. М. Соціальний супровід як форма соціальної допомоги для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 48-53.
Педагогічна та вікова психологія
- Берегова Н. П., Джигун Л. М., Ігумнова О. Б. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій особистості юнацького віку. - C. 54-58.
- Дробот О. В. Особистісна тривожність в юнацькому віці: специфіка гендерних проявів. - C. 59-64.
- Мельничук А. Ю., Комар Т. В. П'ятикроковий алгоритм проведення супервізії фахівців соціономічного профілю засобами позитивної психотерапії Н. Пезешкіана. - C. 65-70.
- Надвинична Т. Л., Шаюк О. Я. Специфіка розвитку творчого потенціалу в системі професійної компетентності викладача ЗВО. - C. 71-76.
- Нестеренко М. О. Особливості розвитку ідентичності в підлітковому віці. - C. 77-83.
- Скрипник Н. Г. Захисно-долаюча поведінка студентів із різною успішністю адаптації до дистанційного навчання в умовах воєнного стану. - C. 84-88.
- Чугуєва І. Є., Мухіна Л. М. Психологічні особливості джоб-хоперів як представників специфічної вікової групи. - C. 89-93.
Юридична психологія; політична психологія
- Білюченко Ю. М. Залежність як фактор розвитку агресивної поведінки у різновікових групах. - C. 94-99.
- Пономаренко Я. С. Комплексне дослідження лідерських здібностей працівників поліції в контексті їх особистісно-професійної здійсненності. - C. 100-105.
Психологія національної безпеки та безпеки життєдіяльності
- Уманець А. О. Інформаційно-психологічні впливи: поняття, особливості реалізації та способи протидії. - C. 106-112.
Психофізіологія та медична психологія
- Вавілова А. С., Кіба С. Г. Захисна організація особистості при переживанні деперсоналізації та дереалізації. - C. 113-118.
- Mozgova G. P., Stavytska S. O., Stavytskyi G. A., Khanetskaya T. I. Peculiarities of diagnostics and identification of psychosomatic pathology in children and adolescents. - C. 119-126.
| 2022 | Т. 33(72) | № 3
|
|
|
|