Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70795:Пcихол./2021/32(71)/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського
.- Київ. Серія, Психологія
Včenì zapiski Tavrìjsʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì V.Ì. Vernadsʹkogo. Serìâ: Psihologìâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кочубинська Т. М. Психологічні особливості Я-концепції учасників Операції об’єднаних сил. - C. 1-7.
  4. Петяк О. В. Метафоричні асоціативні карти в психологічному консультуванні клієнтів із сексуальними запитами. - C. 8-13.
  5. Садова М. А. Ідентифікація студентів із різними видами обдарованості: академічна, інтелектуальна, творча, лідерська. - C. 14-20.
  6. Степаненко Л. В. Особливості взаємозв’язку копінг-захисних механізмів та адаптивних властивостей особистості. - C. 21-25.
  7. Ткаченко О. А. Сучасний етап генезису уявлень природничих наук про свідомість та проблеми їх інтеграції в курс загальної психології. - C. 26-30.
  8. Чайка Г. В. Переклад українською тесту автономії-прив’язаності. - C. 31-35.
  9. Левицька Л. В. Корекція нервово-психічної напруженості засобами м’язової релаксації. - C. 36-41.
  10. Паловскі Ю. О. Психологічні предиктори емоційного вигорання та залученості в роботу в керівників бізнесу. - C. 42-49.
  11. Бессараба О. Ю. Структурні компоненти дезадаптованості учасників антитерористичної операції. - C. 50-56.
  12. Василенко І. А. Особливості ціннісних орієнтацій у менеджерів різного рівня успішності у діяльності. - C. 57-61.
  13. Губеладзе І. Г. Соціально-психологічні особливості сільських і міських жителів із різним рівнем психологічного тяжіння до бідності. - C. 62-67.
  14. Дроздов О. Ю. Особливості соціальних уявлень представників психологічної спільноти щодо COVID-пандемії. - C. 68-73.
  15. Клочко А. О. Інноваційні стилі управління за критерієм "спрямованість особистості": зв’язок з організаційно-психологічними характеристиками особистості менеджерів освіти. - C. 74-78.
  16. Леонова І. М. Особливості психологічних чинників переживання почуття самотності релігійними жінками та жінками, які не сповідують конкретну релігію. - C. 79-84.
  17. Лящ О. П. Соціально-психологічні чинники розвитку дезадаптованості у військовослужбовців в умовах мирного життя. - C. 85-89.
  18. Панченко В. О. Психологічні особливості шлюбно-сімейних установок студентської молоді. - C. 90-94.
  19. Субашкевич І. Р., Сеньків Х. Т. Соціально-психологічні чинники сімейного насильства. - C. 95-101.
  20. Цьомик Х. Б. Теоретичний аналіз проблеми емоційної значущості у психологічній науці. - C. 102-108.
  21. Ярмольчик М. О. Агресія та тривожність як детермінанти вибору копінг-стратегій військовослужбовців під час декомпресії. - C. 109-114.
  22. Батечко Д. П., Козирод В.А. Дослідження особливостей прояву професійного вигоряння футболістів у спортивній діяльності. - C. 115-118.
  23. Батечко Д. П. Облік особливостей типів темпераменту і властивостей нервової системи у спортсменів (на прикладі футболу і легкої атлетики). - C. 119-122.
  24. Вавілова А. С. Вплив стилів батьківського виховання на рівень тривожності молодших школярів. - C. 123-128.
  25. Комар Т. О. Психологічна характеристика внутрішньоособистісних конфліктів учасників АТО/ООС. - C. 129-134.
  26. Лапіна М. Д. Формування мотиваційно-ціннісних компонентів професійної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 135-140.
  27. Левус Н. І. Моделі педагогічного спілкування залежно від рівня емоційного вигорання вчителів. - C. 141-146.
  28. Лопуга Г. В., Михайленко Ю. М., Решетилова В. М. Дослідження окремих психомоторних показників спортсменів, що займаються чирлідингом, художньою та естетичною гімнастикою. - C. 147-150.
  29. Погрібна А. О., Яценко О. А. Комунікативна компетентність як складник професійної компетентності корекційних педагогів. - C. 151-156.
  30. Предко В. В. Розвиток життєстійкості особистості як основна психологічна умова ефективного освітнього процесу. - C. 157-162.
  31. Скрипник Т. В., Мартинчук О. В. Алгоритм психолого-педагогічного супроводу учнів молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 163-168.
  32. Чайка І. В. Модель впливу сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи. - C. 169-176.
  33. Чобанян А. В., Колишкіна А. П. Науково-методичні засади вивчення соціальної готовності до навчання в школі дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 177-182.
  34. Алексєєнко Н. В. Взаємозв’язки психологічної готовності до інноваційної діяльності з факторами прийняття рішень поліцейськими: гендерний аспект дослідження. - C. 183-187.
  35. Відомості про авторів. - C. 188-189.
2021
Т. 32(71)
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського