Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки
Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коваль Л. М., Сарай Н. І. Сучасні аспекти управління діловою репутацією підприємства на товарному ринку. - C. 6-16.
  4. Ткаченко А. М., Тиха Н. Д. Запровадження інновацій – нагальне завдання сьогодення. - C. 17-25.
  5. Зось-Кіор М. В. Мотиваційні аспекти управління еколого-економічним потенціалом аграрних підприємств. - C. 26-31.
  6. Хілуха О. А., Надейко М. М. Теоретичні засади соціальної відповідальності менеджменту підприємства. - C. 32-40.
  7. Левковець Н. П. Передумови виникнення та впровадження bitcoin в економіку України. - C. 41-47.
  8. Бочко О. Ю., Рожко Н. Я. Ціна як основний чинник кластерного аналізу ринку овочів та фруктів. - C. 48-54.
  9. Орлов В. М., Петрашевська А. Д., Гуйгова Ю. І., Маслова К. Г. Роль технопарків в інноваційному розвитку регіону. - C. 55-62.
  10. Красномовець В. А., Босецька Н. Г. Екологізація підприємств ресторанної сфери. - C. 63-70.
  11. Гузь Д. О., Кусик Н. Л. Методичні аспекти оцінки поточної стратегії економічного розвитку підприємств туристичної галузі. - C. 71-78.
  12. Михайлова Н. В., Рогова Н. В., Рибакова С. С. Готельний бізнес в Україні: проблеми та основні тенденції розвитку. - C. 79-85.
  13. Дейнега І. О., Дейнега О. В. Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти. - C. 86-93.
  14. Щука Г. П., Гальків Л. І. Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі. - C. 94-100.
2020
№ 1 (97)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського