Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
- Коваль Л. М., Сарай Н. І. Сучасні аспекти управління діловою репутацією підприємства на товарному ринку. - C. 6-16.
- Ткаченко А. М., Тиха Н. Д. Запровадження інновацій – нагальне завдання сьогодення. - C. 17-25.
- Зось-Кіор М. В. Мотиваційні аспекти управління еколого-економічним потенціалом аграрних підприємств. - C. 26-31.
- Хілуха О. А., Надейко М. М. Теоретичні засади соціальної відповідальності менеджменту підприємства. - C. 32-40.
- Левковець Н. П. Передумови виникнення та впровадження bitcoin в економіку України. - C. 41-47.
- Бочко О. Ю., Рожко Н. Я. Ціна як основний чинник кластерного аналізу ринку овочів та фруктів. - C. 48-54.
- Орлов В. М., Петрашевська А. Д., Гуйгова Ю. І., Маслова К. Г. Роль технопарків в інноваційному розвитку регіону. - C. 55-62.
- Красномовець В. А., Босецька Н. Г. Екологізація підприємств ресторанної сфери. - C. 63-70.
- Гузь Д. О., Кусик Н. Л. Методичні аспекти оцінки поточної стратегії економічного розвитку підприємств туристичної галузі. - C. 71-78.
- Михайлова Н. В., Рогова Н. В., Рибакова С. С. Готельний бізнес в Україні: проблеми та основні тенденції розвитку. - C. 79-85.
- Дейнега І. О., Дейнега О. В. Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти. - C. 86-93.
- Щука Г. П., Гальків Л. І. Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі. - C. 94-100.
| 2020 | | № 1 (97)
|
|
|
|