Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2018/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі
: зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки
Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Манжура О. В., Гаркуша О. В., Клименко В. І. Європейські координати розвитку кредитно-кооперативної системи України. - C. 9-19.
  4. Задорожна О. Г. Душа господарюючої особистості: постановка проблеми й актуалізація дослідження. - C. 20-26.
  5. Terekhov Ye., Mormul T. Cost formation of the lands after open pit-minimg for the sake of their market circulation. - C. 27-34.
  6. Остапчук Т. П. Правові аспекти оцінки земельних активів та прав на них в Україні: сучасний стан розвитку. - C. 35-40.
  7. Кифяк В. Ф., Кифяк О. В. Сучасні підходи до розрахунку обсягу наданих туристичних послуг, визначення чисельності туристів та прогнозування на майбутні періоди. - C. 41-48.
  8. Скляр Г. П. Генезис постнекласичного прикладного туристичного знання: онтологічні виклики практичного розуму. - C. 49-55.
  9. Устьян О. Ю. Дослідження особливостей споживацької поведінки та маркетингової діяльності підприємств сфери розваг і відпочинку. - C. 56-61.
  10. Карпенко Н. В., Яловега Н. І. Управління маркетингом на торговельному підприємстві. - C. 62-67.
  11. Костирко Л. А., Середа О. О. Комплексний аналіз фінансового потенціалу підприємств. - C. 68-79.
  12. Ілюхіна Н. П. Особливості оподаткування, обліку та оцінки ділової репутації підприємств. - C. 80-86.
  13. Череп О. Г., Момот І. Д. Собівартість промислової продукції. - C. 87-93.
  14. Полякова Я. О., Юдін С. О. Методика формування дистриб’юторської мережі підприємства. - C. 94-100.
  15. Радіонова Н. Й. Організаційні аспекти формування механізму управління витратами на виробничому підприємстві. - C. 101-106.
  16. Педченко Н. С., Грищенко В. В. Доходи домогосподарств як джерела формування їх фінансового потенціалу. - C. 107-114.
  17. Прасолова С. П. Вплив процентної політики Національного банку на стан грошово-кредитної безпеки України та її економічне зростання. - C. 115-122.
  18. Стащук О. В. Оцінка впливу структури фінансових ресурсів акціонерних товариств на рівень їх фінансової безпеки. - C. 123-128.
  19. Зось-Кіор М. В. Інтегрована інформаційно-аналітична система як прототип побудови єдиного інформаційного простору. - C. 129-135.
  20. Череп А. В., Місько В. А. Розвиток автоматизації ЖКГ: проблеми та перспективи. - C. 136-141.
  21. Крутова А. С., Сердюков К. Г. Корпоративні конфлікти в господарських товариствах: причини виникнення, типологія прояву та способи вирішення. - C. 142-150.
  22. Куценко Т. М., Парфентенко І. А. Роль та значення соціальних мереж у структурі комунікаційного комплексу компанії. - C. 151-158.
2018
№ 1 (86)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського