Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул.
- Зміст.
І. Функціонування економічної системи
- Лепейко Т. І. Теоретичні засади вимірювання продуктивності праці в сучасних умовах. - C. 9-15.
- Павленко И. Г. Модернизация отраслевой структуры промышленности Крыма. - C. 16-19.
- Мітюшкіна Х. С. Співробітництво країн Північноамериканського регіону в енергетичній сфері. - C. 20-25.
- Гаркуша О. В. Аналіз національної моделі та законодавчої бази кредитної кооперації України. - C. 26-33.
- Наторіна А. О. Тенденції розвитку ринку рафінованої соняшникової олії в Україні. - C. 34-38.
ІІ. Економіка, організація і управління підприємством
- Шимановська-Діанич Л. М., Іванов Ю. В. Креативний розвиток персоналу підприємства як чинник формування креативної індустрії України в умовах євроінтеграції. - C. 39-45.
- Волков Д. В. Організації системи управління персоналом харчових підприємств як центру фінансової відповідальності. - C. 46-53.
- Лугівська О. П., Лугівська Л. А. Особливості управління витратами обігу торговельного підприємства в умовах трансформаційних процесів. - C. 54-59.
- Погорелов Ю. С., Вахлакова В. В. Формування механізму екологізації діяльності підприємства. - C. 60-67.
- Булкот Г. В. Основні види контролю в системі економічної безпеки підприємства. - C. 68-75.
- Миклушка С. І. Інноваційний потенціал підприємств у книговидавничій галузі: поняття, структура, складові. - C. 76-82.
- Кривенко С. В. Сучасні підходи до розвитку рециклінгу вторинних матеріальних ресурсів в контексті "зеленої" індустрії. - C. 83-89.
- Макара О. В., Гарасюк Д. М. Методи оцінювання конкурентоспроможності туристично-рекреаційного комплексу. - C. 90-95.
- Водяник М. О. Маркетинг комунікацій у сфері послуг на сучасному етапі розвитку ринкових відносин. - C. 96-101.
- Яцун Л. М. Методологічні підходи до формування системи управління підприємствами сфери харчування населення. - C. 102-108.
- Коваль Л. М. Сучасні стратегії сільськогосподарських суб’єктів. - C. 109-115.
- Гуржій Н. Г. Моделювання стратегічного управління збутовою діяльністю підприємств. - C. 116-122.
- Данкеєва О. М. Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару. - C. 123-129.
- Гакова М. В. Концептуальні підходи до управління персоналом підприємств готельно-ресторанного господарства. - C. 130-134.
- Лозова О. В. Державне регулювання цінової політики у роздрібній торгівлі національної економіки України. - C. 135-139.
- Лісовський І. В., Рудніченко Є. М. Особливості формування системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління витратами промислового підприємства. - C. 140-145.
- Козицька Г. В., Іванов В. Ю. Дослідження концентрації ринку силових масляних трансформаторів. - C. 146-152.
- Яневич М. М., Сафонов Ю. М. Оцінка взаємозв’язку стратегій маркетингового управління та їх інформаційно-аналітичного забезпечення на кондитерських підприємствах. - C. 153-162.
- Коваленко О. В. Синергетична збалансованість умов реалізації маркетингової стратегії інноваційного розвитку авіаційної галузі України. - C. 163-170.
ІІІ. Фінанси та кредит
- Дуда М. О. Формування інвестиційного портфеля інститутів спільного інвестування. - C. 171-176.
- Михайлова Н. В. Місце страхового бізнесу у фінансовій системі України. - C. 177-180.
- Лещук В. П. Логістичний підхід до управління фінансовими потоками суб’єктів бізнесу в ринковому середовищі. - C. 181-185.
- Ясинська Н. А. Науково-методичний підхід до опису фінансової поведінки фізичних осіб. - C. 186-192.
ІV. Бухгалтерський облік і аудит
- Рогова Н. В. Бухгалтерський облік дисконтування зобов’язань: проблеми реалізації в умовах МСФЗ. - C. 193-197.
V. Освітня діяльність
- Трішкіна Н. І. Сучасні підходи до формування професійних компетенцій фахівців торговельно-економічного профілю. - C. 198-202.
| 2014 | | № 4 (66)
|
|
|
|