Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70791:Екон.н./2012/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі : зб. наук. пр..- Полтава. Серія, Економічні науки Naukovij vìsnik Poltavsʹkogo unìversitetu ekonomìki ì torgìvli. Serìâ: Ekonomìčnì nauki- Титул, зміст.
І. Функціонування економічної системи
- Макара О. В. Особливості розвитку соціально орієнтованої підприємницької діяльності. - C. 12-16.
- Лазур П. Ю. Пріоритетні напрями активізації державної конкурентної політики у сфері малого та середнього підприємництва в Україні. - C. 16-19.
- Олійник В. О. Основні недоліки ринкового механізму і способи їх усунення при формуванні економічного механізму інтенсифікації сільськогосподарського виробництва на інноваційній основі. - C. 20-23.
- Скляр Г. П., Карпенко Н. М. Рекреаційно-туристична привабливість регіону: екологічний та інвестиційний аспекти. - C. 23-28.
- Фареній І. А. Соціально-економічна ідеологія українського сьогодення та перспективи кооперативного життя. - C. 28-33.
- Дробиш Л. В. Освітній рівень населення як фактор економічного зростання регіону. - C. 33-37.
- Оленцевич Н. В. Інституційні чинники формування відносин власності в національній економіці. - C. 37-41.
- Іваненко І. А., Пенчева О. В. Сучасні особливості розвитку світового ринку одягу. - C. 42-47.
- Новіков Є. Ю. Сутнісний зміст поняття "продовольча безпека". - C. 47-50.
- Плужник А. В. Концепція економічної безпеки міст України в умовах глобалізації. - C. 51-53.
- Хассуна Б. Оценка асимметрии инновационного развития Европейского Союза. - C. 54-58.
- Шеверя М. Ю. Інституційні детермінанти механізму активізації стратегічного потенціалу національної економіки. - C. 58-62.
- Кубіній В. В. Кластер як стратегічний ресурс формування інноваційного потенціалу національної економіки. - C. 63-65.
- Іванченко Г. В. Синергетичний ефект кластерних утворень у регіоні. - C. 66-70.
- Ігнатенко В. Ю. Удосконалення механізму формування бюджетного потенціалу регіонів на основі методу кластеризації. - C. 70-75.
- Колосінський Є. Ю., Колосінська М. І. Концепція розвитку промислового туризму в Україні. - C. 76-79.
- Мокєрова Н. В. Визначення сутності соціального капіталу споживчої кооперації. - C. 80-85.
- Радченко Ю. С. Вплив глобалізації на розвиток кооперативної нормативної бази. - C. 85-89.
- Лютий С. В. Вплив циклічності на національну економіку. - C. 89-93.
ІІ. Економіка, організація і управління підприємством
- Скоробогатова Т. Н. Использование концептуальных положений инновационной логистики в сфере услуг. - C. 94-98.
- Майданевич П. Н. Маркетинговый аудит как инструмент антикризисного управления на примере предприятий пищевой отрясли. - C. 99-102.
- Момот А. И., Норенко Ю. И. Внедрение корпоративных технологий управления в Украине. - C. 102-105.
- Білозубенко В. С., Абрашка О. В. Особливості формування соціальної складової інноваційної політики Європейського Союзу. - C. 105-108.
- Азарян О. М. Управління економічним потенціалом промислових підприємств. - C. 108-112.
- Неcтуля О. О. Лідерство за визначенням "Артхашастри" Каутільї. - C. 112-119.
- Карпенко Н. В. Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку. - C. 119-122.
- Павленко І. Г. Державна інноваційна політика в Автономній Республіці Крим. - C. 123-125.
- Полянко В. В., Канут Н. С. Визначення рівня задоволеності споживачів як основна умова конкурентоспроможності ВНЗ на ринку надання освітніх послуг. - C. 126-132.
- Тягунова Н. М., Тягунова З. О. Методичні підходи до оцінки організаційно-економічного механізму управління конкурентоспроможністю торговельних підприємств. - C. 132-137.
- Шульженко Л. Є. Передумови створення системи економічної безпеки стратегічного альянсу. - C. 137-142.
- Грозний І. С. Етапи планування ресурсного контуру якісного розвитку промислового підприємства. - C. 142-145.
- Іванов Ю. В. Діяльність вищих навчальних закладів України в умовах сучасної конкуренції. - C. 145-148.
- Роскладка А. А. Діагностика процесів діяльності ВНЗ в умовах інформаційної невизначеності: ефективне використання діаграм поведінки процесу. - C. 149-153.
- Власова Н. О., Ковінько О. С. Торговельні мережі як особлива форма концентрації у роздрібній торгівлі. - C. 153-160.
- Білінська О. П. Проблематика формування системи оцінки персоналу підприємств і організацій споживчої кооперації України. - C. 160-163.
- Педченко Н. С. Застосування категорії "режим використання" в контексті системного підходу до потенціалу розвитку підприємств і організацій споживчої кооперації при стратегічному управлінні. - C. 164-172.
- Мітяєва Т. Л. Використання результативної сегментації для визначення потреб на ринку швидкого харчування. - C. 172-177.
- Іванова О. М. Особливості управління інформаційними потоками туристичних підприємств. - C. 177-180.
- Лисенко М. О. Методичний підхід до оцінки стадії розвитку системи управління знаннями організацій споживчої кооперації України. - C. 181-185.
- Остряніна С. В. Критерії проведення оцінки економічної діяльності та управління рівнем конкурентоспроможності підприємства. - C. 185-191.
- Голубовська О. І. Перспективні види реклами сільського туризму. - C. 191-193.
- Родіонова І. В. Вплив внутрішніх і зовнішніх факторів на рівень інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловості. - C. 194-197.
- Ігошина М. Є. Теоретичні та методичні положення організаційного забезпечення виробництва промислового підприємства. - C. 197-200.
- Гасанова Н. Р. кызы. Теоретические аспекты стратегического управления. - C. 200-206.
- Ішков С. В. Особливості сучасного етапу еволюції та основні напрями енергетичної політики Європейського Союзу. - C. 207-210.
- Іщейкін Т. Є. Інноваційний розвиток роздрібних торговельних підприємств споживчої кооперації України: напрями та завдання (частина 1). - C. 211-216.
- Войтович С. Я., Потапюк І. П. Методика оцінки ефективності стратегічного управління маркетингом послуг підприємств сфери фізичної культури і спорту. - C. 216-220.
- Гасюк Л. М. Визначення мотивації в управлінні: теоретичні підходи. - C. 220-224.
- Грек Д. В. Оцінка в системі управління людським капіталом підприємств ресторанного господарства. - C. 224-228.
ІІІ. Фінанси та кредит
- Педченко Н. С., Лугівська Л. А. Сутність поняття "боргова політика держави". - C. 229-236.
- Ілляшенко К. В., Левченко Г. М. Проблеми прогнозування податкових надходжень до державного бюджету України. - C. 236-241.
- Зайцев О. В. Термінологічна визначеність і однозначність фінансових показників (частина 2). - C. 242-248.
- Єгоричева С. Б. Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку. - C. 248-252.
- Власенко Є. Ю., Брітченко І. Г. Факторний аналіз валютного курсу в Україні. - C. 252-256.
ІV. Бухгалтерський облік і аудит
- Любимов М. О., Мельник С. І. Роль міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та фінансової звітності в забезпеченні уніфікації бухгалтерського обліку на міжнародному рівні та досвід їх застосування. - C. 257-262.
- Лазуренко В. І., Захарченко В. Ю. Проблеми обліку та контролю об’єктів інтелектуальної власності. - C. 262-269.
- Никифоренко В. Г. Формування критичного мислення студентів. - C. 270-273.
- Тюлєнєв Г. Д. Модель оцінювання економічної безпеки ВНЗ. - C. 274-279.
- Анотації. - C. 280-310.
| 2012 | | № 2 (53)
|
|
|
|