Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70664/2011/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр..- Ужгород- Титул.
- Зміст.
Літературознавство
- Амирэджиби Н., Наскидашвили Н. Грузинско-украинские исторические и культурные связи в эпоху средневековья. - C. 9-12.
- Бабелюк О. Полістилістична практика текстотворення постмодерністського художнього тексту. - C. 13-17.
- Боднар О., Боднар О. Генрі Лонґфелло – популяризатор українських ліричних творів (на матеріалі антології поета "Вірші різних місцевостей"). - C. 18-23.
- Бровко О. Структуротвірні та семіотичні аспекти мотиву двійництва в прозовому творі. - C. 24-27.
- Бугайова Н. Опозиція "столиця – провінція" в романі Валерія Шевчука "Кросворд". - C. 28-30.
- Будівська Л. Інтерпретація історії України в прозовій спадщині Івана Єрофеєва. - C. 31-34.
- Бунчук Б., Паладян К. Хореїчні форми в румунській і українській літературaх перших десятиліть ХІХ століття. - C. 35-39.
- Бєлоброва Т. Рецепція "сонетної" форми: теоретико-методологічні аспекти. - C. 40-43.
- Бєлоконь Н. Родова людина І. Чендея: від маргінала до мудрого старця (за романом "Птахи полишають гнізда..."). - C. 44-46.
- Валах Н. Жанрово-стильові особливості комедії "Шляхта ходачкова" Григорія Цеглинського. - C. 47-59.
- Витрикуш І. Образ ночі як компонент романтичної символіки Левка Боровиковського. - C. 50-54.
- Віннікова Н. Творчість Олеся Жолдака: пародійний аспект. - C. 55-58.
- Vojteková M. Poviedka Oksany Zabužkovej "Sestra, sestra" a jej preklady do slovenčiny, češtiny a poľštiny (jazyková analýza). - C. 59-61.
- Воробйова Д., Матвієнко Т. Значеннєва строкатість категорії комічного: пошуки "універсального сміху" у вербальному мистецтві. - C. 62-65.
- Гавриленко О. Історіософське осмислення сучасності в поетичній творчості письменників кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 66-79.
- Гайдук С. "Дивися, як я полечу, бо я сова": до символіки образу сови в поезії Тараса Шевченка. - C. 70-73.
- Голомб Л. Архетипні джерела лірики Івана Ірлявського. - C. 74-79.
- Гончарук Є. Особливості функціонування часово-просторових категорій у світській поезії ХVII-XVIII століть. - C. 80-83.
- Грачова Т. Феномен поетичного мислення О. Забужко у контексті постмодерного літературного простору. - C. 84-86.
- Демедюк М. Відтворення духовної та матеріальної культури українців у народних казках. - C. 87-91.
- Дмитренко В. Типологічні аспекти творчості Б. Антоненка-Давидовича й Г. Гессе. - C. 92-95.
- Дорофєєва А. Художній простір тетралогії Володимира Малика "Таємний посол". - C. 96-97.
- Дудка А. Часо-просторові виміри драматургії В. Винниченка: психологія сприйняття та символіка оприявнення. - C. 98-103.
- Євмененко О. Сучасна інтерпретація постаті козацького ватажка в романі Ю. Сороки "Іван Богун". - C. 104-106.
- Завалій Л. Концепція ліричного героя у творах Олександра Олеся доеміграційного періоду. - C. 107-109.
- Зеленська В. Осмислення проблеми єдності східнослов’янських племен як провідної політичної ідеї в романі Дмитра Міщенка "Сіверяни". - C. 110-113.
- Івончак П. Віршування Олександра Павловича та Олександра Духновича 50-х років ХІХ ст. 114-116.
- Іртуганова Т. Наука складання проповіді і "Руно орошенноє" Димитрія Туптала. - C. 117-120.
- Камінчук О. Поезія Я. Щоголева останніх десятиліть ХІХ ст. як художній феномен передмодерністичної доби. - C. 121-125.
- Качмар М. Українські етіологічні легенди про сусідів: структурно-семантичний аспект. - C. 126-130.
- Кебенко Г. Осмислення європи в сучасній українській літературі на прикладі творчості Юрія Андруховича. - C. 131-138.
- Клейменова Т. Художнє моделювання вчительської праці у повістєвій прозі Марії Колцуняк та Івана Садового. - C. 139-142.
- Клеймьонова І. Циклізація літературних портретів як засіб реалізації задуму у мемуарах Григорія Костюка. - C. 143-146.
- Клименко З., Бондаренко Г. Поетика драми: композиційна типологія драми В. Винниченка й А. Чехова. - C. 147-150.
- Кодак М. Задзеркалля Надії Гуменюк. - C. 151-156.
- Козій О. Письменники про живописців: порівняльний зріз (на матеріалі творів І.Чендея, о’Генрі, Дж.Толкієна). - C. 155-157.
- Колінько О. М. Коцюбинський і Б. Зайцев: точки перетину індивідуальних поетик. - C. 158-162.
- Коркішко В. Специфіка хронотопу невського проспекту в "петербурзькому тексті" Миколи Гоголя (на матеріалі циклу "Петербурзькі повісті"). - C. 163-165.
- Косило Н., Венгринович Н. Поетика натуралізму в дискурсі світового та національних літературних процесів. - C. 166-170.
- Красненко О. Значення і роль міста в еволюційному поступі нації (за романом П. Загребельного "Первоміст"). - C. 171-173.
- Лісовська І. Типологія комічного у романі Олдоса Гакслі "Хоровод блазнів" та повісті Майка Йогансена "Подорож ученого доктора Леонардо...". - C. 174-177.
- Лозко Г. Рідна віра в літературному процесі ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 178-183.
- Малишівська І. Фантастичне у творах К. Уілсона та В. Шевчука. - C. 184-186.
- Марценішко В. Особливості часопросторової організації історичних романів Михайла Старицького і Генріка Сенкевича. - C. 187-191.
- Марчук Г. Символічність сатиричного тексту (на матеріалі західноукраїнської малої прози кінця ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 192-196.
- Матвєєва Т. Просторова модель творів М. Устияновича "Страсний четвер", І. Франка "Петрії і Довбущуки": відлуння поетики готичного роману. - C. 197-201.
- Мельник О. Постать Івана Мазепи у творчості Миколи Маркевича та європейських романтиків. - C. 202-206.
- Меньок В. Дискурс тексту-задоволення: екзотичні/деґрадовані птахи у Бруно Шульца та Юрія Андруховича. - C. 207-213.
- Мікула О. Спільність генези колядок, веснянок та весільних пісень (на основі розвідки Олени Пчілки "Украинские колядки"). - C. 214-218.
- Мукан В. Форманти "Драми абсурду" у п’єсі Миколи Куліша "Народний малахій". - C. 219-222.
- Негодяєва С. Просторові концепти в неказковому епосі південно-східного регіону луганщини. - C. 223-225.
- Нестелєєв М. Суїцидальна образність у прозі Надії Кибальчич. - C. 226-227.
- Осьмак Н. Художні засоби вираження стрімких змін та технізації у футуристичній поезії Михайля Семенка. - C. 228-231.
- Панасенко Т. Твори світової літератури як прецедентні тексти ліро-епосу Лесі Українки (на прикладі поеми "Русалка"). - C. 232-236.
- Плужник О. Етнопсихологічна концепція особистості у прозовій творчості Анатолія Дімарова. - C. 237-239.
- Подолей Л. Море як романтична візія мрії у поезії Т. Шевченка. - C. 240-243.
- Попадинець О. Просвітницькі тенденції в історичних романах В. Скотта і М. Старицького. - C. 244-248.
- Процик І. Інтерпретація образу жінки в поезії М. Ореста. - C. 249-253.
- Ращенко А. Спiльне й вiдмiнне свiтоглядно-мистецьких платформ Ю. Косача та I. Костецького: проблема індивідуальної, творчої та соціальної ідентифікації мистця слова в емігрантській українській літературі. - C. 254-256.
- Романенко О. Феномен української масової літератури ХХ століття: проблеми генези та поетики. - C. 257-264.
- Сипа Л. Осмислення історії у дилогії Жорж Санд "Консуело" і "Графиня Рудольштадт". - C. 265-269.
- Сірук В. Наративні моделі малої прози Лесі Українки. - C. 270-274.
- Соколова А. Магічні знаки у романі М.Матіос "Майже ніколи не навпаки". - C. 275-279.
- Стефанів Ю. Еліотівська теорія музики поезії як засада вдосконалення поетики форми. - C. 280-284.
- Супрун В. Порівняння як конструент портретопису жінки в українській художній літературі. - C. 285-286.
- Тараненко А. Особливості вираження дитячої психології у прозі 70-х років ХХ століття. - C. 287-291.
- Телеуця В. Іноетнічні напластування на національний фольклор в умовах поліетнічного середовища. - C. 292-296.
- Тиховська О. Архетипна семантика образу вужа/гадюки в українських чарівних казках. - C. 297-301.
- Тімофєєв А. Фольклористична діяльність Є. Ярошинської. - C. 302-304.
- Ткалич А. Особливості сучасного хронотопу у творчості українських жінок-драматургів кінця XX – початку XXI століття. - C. 305-307.
- Ткалич І. Іронічний дискурс українського літературознавства 1920-х років. - C. 308-311.
- Федюшина І. Рецепція архетипу іуди у сучасній українській прозі (на матеріалі роману Г. Тарасюк "Любов і гріх Марії Магдалини"). - C. 312-314.
- Фока М. Хореографічне мистецво в поетичній творчості П. Тичини (на матеріалі вірша "Танці на мечі"). - C. 315-317.
- Хасанова Н. Трансформація особистості у романі Анатолія Дністрового "Невідомий за вікном". - C. 318-320.
- Хоптяр А. Поезія "Свободи і кохання" Гайнріха Гайне в перекладах і творчому осмисленні Бориса Грінченка. - C. 321-325.
- Хорошков М. Екзистенційні виміри новелістики кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 326-328.
- Чонка Т. Доля людини в українській та французькій літературах ХХ ст. (на матеріалі творчості В. Барки, М. Хвильового, І. Багряного та А. Камю, Ф. Кафки, Антуана де Сент-Екзюпері). - C. 329-333.
- Чопик Г. Архетипний аналіз оніричних образів у художніх творах Наталени Королевої. - C. 334-339.
- Шарова Т. Жанр оповідання у творчості Івана Маслова. - C. 340-342.
- Щербакова Т. Оповідання А. Дімарова "Німецька курва": досвід онтологічного аналізу. - C. 343-346.
- Ягушкіна В. Традиції української філософської лірики у творчості М. Костомарова. - C. 347-350.
- Яструбецька Г. Елементи експресіоністичної поетики в художньому просторі О. Кобилянської (на матеріалі новели "Битва"). - C. 351-353.
Мовознавство
- Віняр Г. Нова лексика в романі Ліни Костенко "Записки українського самашедшого". - C. 354-356.
- Громова Н. Мовні контрасти як засоби експресивності у творах О. Забужко та Ю. Андруховича. - C. 357-360.
- Гульпа Д. Інвективна лексика та фраземіка у творі Дмитра Кешелі "Чим би не бавилися пани, лем би не було війни". - C. 361-364.
- Іншаков А. Кольоративи в поезіях В. Стуса. - C. 365-367.
- Тетяна К. Особливості функціонування фразеологізмів в історичному романі "Гетьманський скарб" Ю. Мушкетика. - C. 368-372.
- Козловська Л. Мовне поле кольору в сучасній українській поезії. - C. 373-375.
- Колеснікова І. Елементи професійного дискурсу у творах Миколи Гоголя (на матеріалі назв грошових одиниць). - C. 376-379.
- Лисак Л. Місце дієприслівника у структурі речень різних жанрів художньої літератури. - C. 380-383.
- Макар Г. Науковці україни на захисті прав української мови на початку ХХ ст.. - C. 384-387.
- Малюга Н. Мотивація літературно-художніх антропонімів. - C. 389-392.
- Остроушко О. Функції прикладкових конструкцій у поетичному тексті (на матеріалі творів Л. Костенко, І. Драча). - C. 393-395.
- Падалка Р. Функціональна та семантико-словотвірна база прізвищ учнів слов’янського педагогічного ліцею початку ХХІ століття. - C. 396-398.
- Секереш Н. Мовознавчі праці Євгена Чикаленка періоду еміграції (Відень, Прага, Подєбради; 1919-1929 рр.). - C. 399-403.
- Статєєва В. Проблеми історії українського мовознавства на закарпатті в працях Й. О. Дзендзелівського. - C. 404-408.
- Стовбур Л. Функціонування іменників-демінутивів в українських народних родинно-побутових піснях. - C. 409-410.
- Яворська І. Робота над граматиками української мови у Підросійській Україні другої половини ХІХ ст.. - C. 411-414.
| 2011 | | Вип. 16
|
|
|
|