Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70661/2013/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво і культура
: наук. вісн..- Одеса
Muzichne mistetstvo i cultura

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 7-9.
  4. Історія та теорія музичного мистецтва і культури

  5. Осадчая С. Духовно-религиозные предпосылки реформы европейской оперы XIX–XX вв.. - C. 10-19.
  6. Муравская О. Поэтика Магнификата в европейской культурно-исторической традиции (на примере творчества И. С. Баха и его сыновей). - C. 19-29.
  7. Остроухова Н. "Я похожа сама на себя..." Штрихи к портрету главного художника Одесской оперы Натальи Михайловны Бевзенко-Зинкиной. - C. 30-39.
  8. Желтоног А. Становление фортепианной музыки в Японии: историко-генетический аспект. - C. 39-49.
  9. Язикова Н. Українська фортепіанна музика (етюди В. Косенка і А. Штогаренка). - C. 49-59.
  10. Носуля А. Принципы формирования камерной оперы в европейском историко-культурном музыкальном контексте. - C. 59-68.
  11. Хорошавіна О. Національні риси сербської гітарної традиції у контексті сучасного гітарного виконавства (на прикладі творчості У. Дойчиновича). - C. 69-77.
  12. Пупина О. Листовская программность и бодлеровские "соответствия" (на примере пьесы "Angelus!" из "Третьего года странствий" Ф. Листа). - C. 78-89.
  13. Ілечко М. Принципи циклічності в українській музиці кінця ХХ століття в жанрах сюїти та партити. - C. 89-98.
  14. Пиж’янова Н. Збірка "Народні українські пісні в Київщині" Порфирія Демуцького як репрезентант етнорегіонального фольклорного стилю Черкаського регіону. - C. 99-109.
  15. Лоснова Д. Весільний обряд та його особливості у творчості І. Стравінського (на прикладі музично-сценічної кантати "Весіллячко"). - C. 109-118.
  16. Кліщ О. Львівський рок 60–70-х — початок шляху. - C. 118-129.
  17. Сєрова О. Християнська духовна музика та мінімалізм. - C. 129-138.
  18. Батанов В. Спектральность вклада С. Кусевицкого в историю музыки ХХ столетия. - C. 139-148.
  19. Лу Ю. Особенности зарубежного периода творчества С. Рахманинова. - C. 148-157.
  20. Цзян М. Фортепианная сюита "Детский уголок" в творчестве Клода Дебюсси. - C. 158-166.
  21. Аїсі Четвертий фортепіанний концерт С. Прокоф’єва у контексті концертно-інструментального жанру ХХ століття. - C. 166-175.
  22. Юй Л. Сочинения Л. Бетховена 1820-х годов: авторски- стилевой и композиционно-стилистический аспекты. - C. 176-184.
  23. Загальнотеоретичні аспекти музикознавства

  24. Завгородняя Г. Эволюция музыкального мышления в контексте диалектики пространственно-временных координат. - C. 185-195.
  25. Котляревська О. Метафорична природа поняття "смисл" як передумова варіантності музикознавчої інтерпретації. - C. 196-204.
  26. Черноіваненко А. "Інструментальне бельканто" як культурний феномен. - C. 205-217.
  27. Оганезова-Григоренко О. Творческая индивидуальность артиста мюзикла — как структурированная автопоэзная система. - C. 218-227.
  28. Бондар Є. Технологія замінює нам пам’ять? (З досвіду інтонаційно-художнього синтезування). - C. 228-240.
  29. Кучма О. Музичний стиль як історико-процесуальне явище: до проблеми авторського стилю в сучасній музиці. - C. 241-251.
  30. Грибиненко Ю. Жанровые инновации в камерно- инструментальном творчестве Юлии Гомельской. - C. 251-261.
  31. Регрут В. Ведущие направления и актуальные аспекты музыковедческой моцартианы. - C. 262-271.
  32. Варакута М. О методах работы с народно-песенным фольклором в хоровой миниатюре фольклорного типа (на примере цикла "Пісні з Волині" А. Некрасова). - C. 272-280.
  33. Лобода Л. Актуальные проблемы коммуникации на музыкальном радио. - C. 280-289.
  34. Чубак А. Композиторська зрілість як хронологічний та аксіологічний феномен. - C. 290-296.
  35. Ергиева Е. Феномен архетипа в фортепианном искусстве. - C. 296-306.
  36. Бытко О. К вопросу о сценичности оперы С. Прокофьева "Игрок". - C. 307-317.
  37. Жарик А. Перша розвідка з музичної психології П. Сокальського (часо-просторовий аспект). - C. 317-325.
  38. Чжи И. Теоретические пролегомены к изучению речитативных форм оперной музыки. - C. 326-338.
  39. Цзя Ш. Виды программности как критерий типологии фортепианных сюит китайских композиторов. - C. 338-347.
  40. Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконавства

  41. Повзун Л. "Німа інтонація" як психофізичний показник виконавського ансамблевого узгодження. - C. 348-357.
  42. Матвійчук Л. Основи постановки виконавського апарату домриста. - C. 357-367.
  43. Щербакова О. Расширение исполнительских функций фортепианного дуэта в художественном контексте произведения. - C. 367-377.
  44. Серенко С. Валентина Балон-Рымашевская и виолончельная школа в Одессе. - C. 377-388.
  45. Козак Р. До питання теорії та практики інструментовки для оркестру народних інструментів. - C. 388-398.
  46. Заєць В. Технологічні формули фахового мислення музиканта-виконавця. - C. 398-407.
  47. Чирка И. Дискурсивные предпосылки изучения деятельности современного дирижера. - C. 408-417.
  48. Шовгенюк С. Становлення бас-кларнета у виконавській практиці XIX — середини ХХ століття. - C. 417-427.
  49. Чернецька Л. Теоретико-методологічні аспекти вокальної підготовки сучасного бандуриста. - C. 427-436.
  50. Метлушко В. Технико-выразительный потенциал кларнета в сочинениях Э. Денисова (на примере DSCH для кларнета, тромбона, виолончели и фортепиано; сонаты для кларнета solo). - C. 437-447.
  51. Кравченко А. Одеська музично-педагогічна школа ансамблевого виконавства. - C. 448-458.
  52. Закопець Р. Артистична діяльність Юзефа Ельснера: між Польщею та Галичиною. - C. 458-467.
  53. Бояренко Т. Фортепиано в звучании арии как жанре и стиле пения. - C. 468-476.
  54. Ван Ч. Запад — Восток в выразительности музыки фортепианных пьес С. Скотта и в юбилейном сборнике для детей к 30-летию КНР. - C. 477-485.
  55. Інформація про авторів. - C. 486-489.
  56. До уваги авторів. - C. 490-491.
2013
Вип. 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського