Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70661/2013/17<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Музичне мистецтво і культура
: наук. вісн..- Одеса
Muzichne mistetstvo i cultura

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від головного редактора. - C. 6-8.
  4. Історія та теорія музичного мистецтва і культури

  5. Іванов О. Історія виникнення "Проекту" Д. С. Бортнянського та наукові дискусії щодо його авторства. - C. 9-18.
  6. Туліс В. Духовні скарби українського співу в дослідженнях В. Ф. Іванова. - C. 18-26.
  7. Яропуд З. Першовитоки науково-педагогічного шляху науковця. - C. 26-33.
  8. Петренко О. Інтерпретації сакральної символіки в літургійних співах української традиції XVII–XVIII ст.. - C. 33-41.
  9. Таганов О. Рингтонная культура и современный музыкальный генезис. - C. 42-52.
  10. Муравская О. Мистериально-житийные аспекты "Святого Франциска Ассизского" О. Мессиана в контексте французской оперно-ораториальной традиции. - C. 52-61.
  11. Нивельт О. О художественном смысле оперы М. Мусоргского "Хованщина". - C. 62-76.
  12. Сергеева О. Пятая симфония Б. Лятошинского: актуализация феномена эпического повествования. - C. 76-88.
  13. Шпак Г. "Гранская" месса Ф. Листа в контексте венгерской национально-религиозной идеи. - C. 88-99.
  14. Каплун Т. Греческий роспев как феномен русской певческой культуры второй половины XVII века (музыкально- стилистические аспекты). - C. 99-109.
  15. Рижова О. Символістські стильові фактори художньої творчості і музики України кінця XIX — початку XX століть. - C. 109-119.
  16. Бородавкин С. Оперный оркестр Г. Ф. Генделя (на примере оперы "Альмира"). - C. 119-128.
  17. Регрут В. Принципы ансамблевости в хоровых и ансамблевых сценах в операх В.‑А. Моцарта. - C. 129-138.
  18. Чехунина А. Баховские знаки в творчестве немецких композиторов XIX века. - C. 138-147.
  19. Нейчева Л. Стилевые тенденции хорового творчества болгарских композиторов ХХ — начала ХXI веков. - C. 147-157.
  20. Полячок Д. Вокальний цикл "Пісні шаленого муедзина" як зразок орієнталізму у творчості Кароля Шимановського. - C. 158-167.
  21. Ткаченко Є. Духовні твори ф. Мендельсона (до питання жанрового визначення). - C. 167-176.
  22. Пиж’янова Н. Порфирій Демуцький — основоположник професіоналізації в галузі аматорського хорового руху в Україні. - C. 177-185.
  23. Ду Чжоу. Традиционные и инновационные аспекты изучения камерно-вокального цикла: к вопросу о своеобразии камерно-вокального стиля Ф. Шуберта. - C. 186-195.
  24. Хуан Ц. Символическая программность в творчестве А. Скрябина. - C. 195-205.
  25. Загальнотеоретичні аспекти музикознавства

  26. Самойленко А. Понятийные инновации отечественного музыковедения: обобщение дискурсивного опыта. - C. 206-215.
  27. Давыдов Н. Ритмодинамика исполнительского интонирования на баяне (аккордеоне). - C. 215-225.
  28. Nowak A. Współczesna twórczość muzyczna jako przedmiot nauczania. - C. 225-231.
  29. Осадчая С. Актуальные направления развития системного подхода в изучении православной певческой традиции. - C. 231-241.
  30. Черноіваненко А. Кантиленні засади музичного інструменталізму. - C. 241-250.
  31. Оганезова-Григоренко О. Ритм как аспект художественного воздействия в жанре мюзикла. - C. 251-260.
  32. Бондар Є. Музичний звук. Досвід синтезування чи "сьогоднішнє завтра"?. - C. 261-271.
  33. Ружинская Д. Пути проявления постмодернизма в оперных постановках. - C. 271-279.
  34. Казначеева Т. Синкретизм архаической танцевальной культуры. - C. 280-289.
  35. Ган С. Теоретическая конвергенция музыковедческого и исполнительского подходов к анализу музыкального содержания. - C. 289-298.
  36. Полканов А. До проблеми предметних пошуків сучасного українського музикознавства. - C. 298-307.
  37. Чжи Инь. Оперная концепция как единство словесной и музыкальной интерпретации художественной идеи. - C. 308-316.
  38. Проблеми сучасної музичної педагогіки та виконавства

  39. Рощенко-Аверьянова Е. Универсализм творческой личности виолончелиста Г. Б. Аверьянова. - C. 317-328.
  40. Бутенко Л. Стилевые особенности вокально-хорового исполнительства музыки В. А. Моцарта. - C. 328-340.
  41. Чеботаренко О. С. В. Рахманинов. Соната ор. 28 № 1: к проблеме исполнительского понимания. - C. 340-347.
  42. Андросова Д. Клавирный универсализм в пианистическом искусстве и в обучении игре на фортепиано в музыкальном вузе. - C. 347-359.
  43. Серенко С. Рахиль Исааковна Ойгензихт: у истоков одесской концертмейстерской школы. - C. 360-371.
  44. Селезнева Н. Хоровое творчество одесских композиторов: аспекты исследования. - C. 371-379.
  45. Матвіїв Г. Сучасна бандура в музиці "третього пласта". - C. 379-390.
  46. Навоева И. Эстетические основы практики певческих популярных вокальных ансамблей Украины (на примере ансамбля "Голос" Житомирского музыкального училища). - C. 390-400.
  47. Сапсович А. Исполнительский стиль фортепианных сочинений С. Слонимского. - C. 400-408.
  48. Заєць В. Технологічні формули фахового мислення музиканта-виконавця. - C. 408-417.
  49. Макаренко О. Музично-інструментальне виконавство у фольклорному просторі Півдня України. - C. 418-428.
  50. Лу Г. Творчески-исполнительские аспекты явления "смысловой полифонии" в музыке. - C. 429-438.
  51. Цао Ш. Клавирное моцартианство в творчестве композиторов ХІХ и ХХ веков. - C. 438-446.
  52. Інформація про авторів. - C. 447-450.
  53. До уваги авторів. - C. 451-452.
2013
Вип. 17
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського