Пошуковий запит: (<.>I=Ж70645/2022$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці
- Сагайдак М. П., Смирнов Є. В., Смирнова О. П. Соціокультурна природа, сутність і ґенеза антагонізму ментальних цінностей України та Росії. - C. 5-18.
- Федоренко Т. О. Культурний та креативний імперативи економічного зростання. - C. 19-31.
- Флешеріу К., Амарал Джеронімо Н., Тамулєвічуте-Шекстелєне А., Ліфінцев Д. С. Європейські цінності та ефективна бізнес-взаємодія. - C. 32-44.
Теорія і практика стратегічного управління
- Олексюк О. І., Шафалюк О. К. Особливості використання відкритих даних у підготовці рішень маркетингового та комерційного менеджменту. - C. 45-55.
Державне регулювання економіки та розвиток регіонів
- Перегудова Т. В. Соціальні трансферти: обумовленість зайнятістю у воєнній економіці України. - C. 56-70.
- Ходакевич С. І., Пономаренко К. О., Урванцева С. В. Цифрові валюти центральних банків: сутність та перспективи впровадження. - C. 71-81.
Розвиток галузей та секторів економіки
- Дем’яненко С. І. Екологічна стратегія використання сільськогосподарської землі в Україні. - C. 82-93.
- Казаченко В. О., Пако А. Цифрові засоби комунікації в державному секторі: приклад забезпечення національної безпеки в Україні. - C. 94-105.
- Кузик О. В. Базові моделі комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України. - C. 106-118.
- Ліщинська В. В. Оцінка ресурсного потенціалу хлібопекарських підприємств України. - C. 118-134.
- Мазур В. С., Галько О. В. Туристичний кластер – інструмент регіонального розвитку та економічного зростання. - C. 134-149.
- Теплюк М. А., Шапран О. А. Формування бізнес-патерну закладів охорони здоров’я в Україні. - C. 150-159.
Ефективність та результативність розвитку підприємств
- Бойченко К. С. Реплікаційна модель інтегрованого розвитку бізнесу. - C. 160-177.
- Гаркавенко В. О., Стець О. В. Економіко-математична модель управління клієнтською базою підприємства. - C. 177-196.
| 2022 | | Вип. 50
|
|
| Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці / Socio-economic processes in transformation economy
- Давидкова К. М., Оберемчук В. Ф. Концептуальне підґрунтя розвитку соціального підприємництва та виклики сьогодення. - C. 5-18.
- Орєхова Т. В., Каленюк І. С., Унінець І. М., Даценко Н. В. Розвиток смарт-економіки: міжнародна оцінка та перспективи реалізації в Україні. - C. 19-34.
- Редзюк Є. В. Стан, проблеми і чинники гальмування розвитку бізнес-активності в Україні. - C. 35-49.
- Сновидович І. Г., Кохан М. О. Ринок праці та інновації в управлінні персоналом підприємства під час війни. - C. 50-62.
Теорія і практика стратегічного управління / Theory and practice of strategic management
- Олексюк О. І., Галиця І. О. Внутрішньогосподарські еліти як інтелектуально-інноваційний механізм підвищення конкурентоспроможності компаній в умовах глобальних соціальних трансформацій. - C. 63-75.
- Паздрій В. Я. Трансформація економічної моделі функціонування закладу освіти в післявоєнний час. - C. 76-91.
- Смирнов Є. В., Смирнов Є. Є. Інноваційні бізнес-моделі спортивного менеджменту (на прикладі Української федерації карате). - C. 92-106.
Ефективність та результативність розвитку підприємств / Efficiency and productivity development of enterprises
- Коцюба О. С. Теоретико-ймовірнісний підхід до моделювання невизначеності в економічній діяльності у перспективі історичного шляху його розвитку. - C. 107-119.
- Кубарева І. В., Тарлєв В. В. Цифрове лідерство як інструмент посилення ринкових позицій підприємства: корпоративний та особистісний контекст. - C. 120-138.
- Прохорова В. О., Кизенко О. О. Веб-ресурси як джерело розвинення зовнішньоекономічної діяльності компанії. - C. 139-152.
- Сас І. С., Миколайчук Ю. Р. Система управління витратами агропромислових підприємств: основи формування та напрями удосконалення. - C. 153-163.
Освіта / Education
- Гребешкова О. М. SMART-технології в моделюванні емоційно-інтелектуального онлайн-курсу (на прикладі Microsoft Teams). - C. 164-175.
| 2022 | | Вип. 51
|
|