Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70645/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Стратегія економічного розвитку України
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соціально-економічні процеси в трансформаційній економіці

  4. Малярчук О. Г. Тенденції розвитку корпоративного підприємництва в сучасних компаніях. - C. 5-11.
  5. Некрасова Т. С., Гребешкова О. М. Транснаціональні корпорації в економіці держави: важелі впливу та наслідки для розвитку. - C. 11-29.
  6. Інноваційні імперативи та інвестиційна діяльність

  7. Ганприндашвілі Б. В. Залучення іноземного капіталу з метою активізації процесів кредитування енергозбереження на промислових підприємствах . - C. 30-38.
  8. Теорія і практика стратегічного управління

  9. Алакозова П. Е. Бізнес-модель підприємства: еволюція та підходи до трактування. - C. 39-51.
  10. Смачило В. В., Блажко В. В., Халіна В. Ю. Стратегічні аспекти ціноутворення на ринку сухих будівельних сумішей в Україні. - C. 51-64.
  11. Державне регулювання економіки

  12. Ємельяненко Л. М., Москаленко В. В. Макроекономічні шоки в контексті викликів національної безпеки України. - C. 65-75.
  13. Малий І. Й., Загребельна К. В. Особливості "ринку землі" та його регулювання в Україні. - C. 75-86.
  14. Солопенко Т. В. Видатки бюджету на оборону: сучасний стан та перспективи (на прикладі США, Росії та України). - C. 87-97.
  15. Щуревич О. І. Проблеми функціонування та регулювання банків з іноземним капіталом в Україні. - C. 97-109.
  16. Розвиток регіонів і галузей

  17. Верденхофа О. Р. Оптимізація механізмів регулювання ринку освітніх послуг. - C. 110-118.
  18. Савич О. П. Стратегія створення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств-автовиробників. - C. 118-126.
  19. Солов’янчик А. В. Стратегічний аналіз розвитку ринку туристичних послуг України. - C. 127-138.
  20. Чухраєва Н. М. Параметри забезпечення стійкості інноваційного розвитку національних харчових підприємств. - C. 138-146.
  21. Ефективність та результативність розвитку підприємств

  22. Буханець В. В. Детермінанти фундаментальної капіталізації промислового підприємства. - C. 147-156.
  23. Крохмаль С. С. Етапи синхронізації циклів відтворення матеріальних ресурсів та виробництва готової продукції на машинобудівному підприємстві. - C. 156-164.
  24. Лозовик Ю. М. Розрахунок нормативних значень показників у системах економічного моніторингу. - C. 164-174.
  25. Пономаренко Т. В. Проблематика оцінювання економічної стійкості підприємства. - C. 175-187.
  26. Рєпіна І. М., Яцун Н. В. Нематеріальні активи у процесі капіталізації вартості підприємства. - C. 188-199.
  27. Шевчук Н. В. Аналітичне моделювання вартісного зростання компанії. - C. 200-208.
2016
Вип. 38

 
Стратегія економічного розвитку України
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бойченко К. С. Краудсорсинг у процесі розвитку підприємства. - C. 5-13.
  4. Іванова М. І. Класифікація логістичних систем. - C. 13-20.
  5. Кукоба В. П. Упорядкувальний аспект організаційної культури підприємства: сутність, складові, основні атрибути. - C. 20-30.
  6. Чужиков В. І., Диндар А. С. Мистецька парадигма в креативній моделі глобального економічного простору. - C. 30-39.
  7. Смолін І. В. Форми прояву та методичний інструментарій оцінювання конкурентоспроможності підприємства. - C. 40-51.
  8. Швиданенко Г. О. Ціннісно-орієнтована модель управління підприємством. - C. 51-59.
  9. Жуков С. А. Підвищення ефективності промислової галузі України на основі інноваційнно-маркетингового інструментарію. - C. 60-66.
  10. Чередник А. О. Теоретичні аспекти поняття "венчурний бізнес". - C. 67-73.
  11. Чухраєва Н. М. Трансфер технологій як генератор нових знань і компетенцій у розвитку сучасних підприємств. - C. 73-82.
  12. Бесараб С. О. Сучасні тенденції розвитку підприємств металургійної галузі України. - C. 83-90.
  13. Васильєва О. О. Стратегічні напрями зростання продуктивності праці у сільському господарстві. - C. 91-98.
  14. Ковінько О. М. Практичні аспекти бізнес-діяльності аграрних підприємств в умовах міжнародної диверсифікації: оцінка привабливості міжнародних ринків. - C. 99-107.
  15. Плотнікова М. Ф. Каталізатори інвестиційно-інноваційного розвитку на сільських територіях. - C. 107-117.
  16. Приходченко Т. А. Антикризове управління регіональним розвитком України. - C. 118-126.
  17. Садовник О. В. Розвиток форсайту та його вплив на прогнозування продуктово-ринкової стратегії агробізнесу в України. - C. 126-136.
  18. Чайка В. О. Сутність та особливості господарської діяльності підприємств на вітчизняному ринку овочів захищеного ґрунту. - C. 137-146.
  19. Гончарук С. В. Особливості вибору джерел фінансування підприємства. - C. 147-154.
  20. Іванова А. С., Голіонко Н. Г. Концептуальні основи моделювання розвитку потенціалу наукомісткого виробництва. - C. 155-160.
  21. Денісова О. О. Керування змінами архітектури підприємства на основі міжкомпонентних зв’язків. - C. 161-167.
  22. Норік Л. О. Кластеризація видів економічної діяльності. - C. 167-173.
  23. Коцюба О. С. Перспективна діагностика фінансової стійкості підприємства в ситуації інтервальної невизначеності даних прогнозної фінансової звітності. - C. 173-189.
  24. Лабута А. В. Проблеми визначення та підходи до розробки системи показників для сертифікації підприємств. - C. 189-196.
  25. Олійник Я. В. Інституціональні аспекти формалізації діяльності облікової служби підприємства. - C. 197-205.
  26. Павленко О. В. Політичний маркетинг: сутність і сучасні концепції. - C. 205-216.
  27. Шафалюк О. К. Ефективність і ризики сучасних інформаційних систем маркетингу. - C. 216-227.
2016
Вип. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського