Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70636/2012/16<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми безперервної географічної освіти і картографії : зб. наук. пр..- Харків Problemy bezperervnoyi heohrafichnoyi osvity ta kartohrafiyi- Титул.
- Зміст.
- Ачасов А. Б. Картографування ґрунтового покриву з використанням цифрових моделей рельєфу. - C. 3-5.
- Банников С. В. Использование космических технологий на уроках географии в школе. - C. 6-8.
- Бєлова Н. В. Сучасний стан функціонування агроландшафтів Прибескидського Передкарпаття. - C. 8-11.
- Бодня О. В. Оптимізація територіальної організації регіональних ландшафтних парків. - C. 12-15.
- Бубир Н. О. Освітній геоінформаційний портал як середовище для навчальної та науково-дослідницької роботи викладачів і студентів у галузі географії. - C. 15-18.
- Бурла О. Н. Оценка особенностей и содержания учебника по общественной географии для общеобразовательных учреждений. - C. 18-22.
- Буц Ю. В., Некос А. Н. До питання екологічної небезпеки полігонів твердих побутових відходів для компонентів геосистем (на прикладі досліджень щодо концентрацій важких металів у складових геосистем). - C. 22-25.
- Грушина Т. П. Экологический туризм в содержании школьной географи. - C. 25-27.
- Даценко Л. М. Навчальна картографія у вищій школі. - C. 27-30.
- Дук Н. М. Інновації і картографування митної діяльності. - C. 31-34.
- Ивлева Н. В., Тургумбекова Н. М. Географическое образование в профессиональной подготовке школьников в системе двенадцатилетнего обучения. - C. 34-37.
- Кадырбекова Д. С., Кадырбекова С. С. Инновация как важнейший фактор человеческого развития. - C. 37-40.
- Клименко В. Г. Екологічна оцінка якості води річки Харків у межах України. - C. 40-44.
- Коренець О. В. Геоінформаційне картографування взаємозв’язків явищ на основі інфраструктур просторових даних. - C. 44-49.
- Кочуров Б. И., Лобковский В. А., Смирнов А. Я. Концепция эффективного природопользования в аспекте образования. - C. 49-54.
- Курач Т. М. Формування множини географічних карт – вихідних елементів класифікаційної системи. - C. 54-58.
- Кухарук Е. С., Кривова О. Н., Корман Ю. Х., Чорба А. Г. Карта эродированных почв, используемая для ведения мониторинга. - C. 59-61.
- Ляшенко Д. О. Картографування міжнародної діяльності України в галузі попередження і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. - C. 62-64.
- Максименко Н. В. Ландшафтне планування як засіб екологічного впорядкування території. - C. 65-68.
- Мамоев Б. Ш. Топонимический словарь "Северный Тянь-Шань". - C. 68-71.
- Машкіна В. В. Використання ментальних карт як інноваційних засобів викладання географії. - C. 72-76.
- Молодцов Д. В. Географическое образование в условиях перехода к новым федеральным государственным образовательным стандартам. - C. 76-79.
- Нємець К. А., Отечко С. А. Просторовий аналіз особливостей розвитку автомобільного транспорту Харківської області. - C. 79-83.
- Низовцев В. А. Ландшафтно-историческое картографирование и ГИС-технологии. - C. 84-87.
- Опара В. М., Винограденко С. О. Особливості застосування геоінформаційних систем в організації раціонального використання та охорони земель населених пунктів. - C. 87-90.
- Остроух В. І. Використання новітніх засобів навчання як одне з актуальних питань сучасної методики викладання географічних знань. - C. 91-93.
- Писарєв Д. М. Професор Яків Самійлович Едельштейн та його внесок у розвиток геоморфології. - C. 94-96.
- Поклонський О. О. Учнівська неуспішність та засоби її подолання на уроках географії. - C. 96-99.
- Помаз Р. Ю. Бонітування ґрунтів як складова комплексної оцінки території. - C. 100-102.
- Прасул Ю. І., Пономаренко О. В. Інформаційно-картографічне забезпечення туристсько-краєзнавчої діяльності. - C. 102-106.
- Путренко В. В. Картографування інфраструктурних мереж для цілей управління ризиками виникнення надзвичайних ситуацій. - C. 106-110.
- Садвакасова А. Т. Особо охраняемые природные территории Казахстана: современное состояние и перспективы развития. - C. 110-112.
- Сінна О. І., Шерстюк О. І. Розробка алгоритму картографування ландшафтів засобами ГІС: досвід, проблеми, перспективи. - C. 113-115.
- Топузов О. М., Сосса Р. І. Навчально-методичний комплект для вивчення шкільного курсу географії. - C. 116-119.
- Фоменко В. Г. Проблемы и перспективы интеграции Приднестровского региона Молдавии в туристско-рекреационное пространство Украины. - C. 120-123.
- Черваньов І. Г. Геоморфологічна наукова школа Харківського університету: від історії до сучасного стану. - C. 123-126.
- Шарухо И. Н., Демьянёнок У. С. Агрогородки и агроэкоусадьбы как объекты краеведческих исследований. - C. 127-130.
- Шилова Л. Г. Сучасній шкільній освіті – сучасного вчителя. - C. 130-133.
| 2012 | | Вип. 16
|
|
|
|