Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2018/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Аністратенко К. Функції командування вищого військового навчального закладу в управлінні дистанційним навчанням курсантів. - C. 9-17.
- Арістархова М. Теоретико-методологічні основи розвитку іншомовної комунікативної компетентності у викладачів ВВНЗ. - C. 18-26.
- Богунов С., Мітягін О., Казак І. Становлення та розвиток педагогічної майстерності викладача вищого військового навчального закладу: основні структурні складові. - C. 27-36.
- Боровик Л. Обґрунтування теоретичної моделі становлення та розвитку психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 37-47.
- Бурий С. Педагогічні умови формування управлінської культури у майбутніх офіцерів в процесі практичної підготовки. - C. 48-57.
- Войтех О. Підготовка національного персоналу Збройних Сил України до участі у міжнародних операціях з підтримання миру і безпеки як педагогічна проблема. - C. 58-65.
- Воробйов О., Власов І., Шинкаренко Ю. Напрямки підготовки фахівців з логістики Збройних Сил України та сучасні технології управління логістичним забезпеченням. - C. 66-72.
- Гапоненко Г., Романюк О., Ковальчук О. Кросфіт – система тренувань. - C. 73-80.
- Гончарук М., Музиченко Д., Швалючинський В. Шляхи удосконалення підготовки фахівців, діяльність яких пов'язана зі збройним захистом держави. - C. 81-91.
- Дерев’янчук А. Підхід до створення і застосування кейс-методу при вивченні військово-технічних дисциплін. - C. 92-101.
- Зельницький А. Система забезпечення і гарантування якості вищої військової освіти: процес і результат. - C. 102-113.
- Зельницький А., Заболотний О., Левицька Л. Технологізація освітнього процесу вищих військових навчальних закладів. - C. 114-124.
- Зельницький А., Оліферук В., Левицька Л. Педагогічні категорії "технологія" і "методика": дефінітивний та порівняльний аналіз. - C. 125-135.
- Капосльоз Г., Корецький А., Кузьмич І. Пропозиції щодо вирішення деяких проблемних питань підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії поза ад'юнктурою. - C. 136-146.
- Капосльоз Г. Проблемні питання організації наукових досліджень в інтересах навчальних закладів та органів управління освітою у Збройних Силах України. - C. 147-157.
- Колотова Н. Розвиток професійної готовності до міжкультурної взаємодії майбутніх магістрів військового управління в міжнародних відносинах як предмет науково-педагогічного аналізу. - C. 158-165.
- Костів С. Критерії, показники і рівні оцінювання розвитку психофізичної витривалості майбутніх професіоналів військового управління. - C. 166-173.
- Krymets L. The democratic ethical base of forming military mentality in the high military education system of Ukraine. - C. 174-180.
- Lahodynskyi O. The would-be military professionals' foreign language communicative competence as a learning objective and outcome. - C. 181-187.
- Левицька Л. Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності здобувача вищої військової освіти: педагогічна кваліметрія. - C. 188-197.
- Maliarchuk T., Danyk Y. Self-Directed Learning Competency and Learner-Centered Approach in E-Learning. - C. 198-218.
- Мотика С. Модель виховання патріотизму учнівської молоді в умовах військового ліцею. - C. 219-227.
- Приходько Ю. Технологічні аспекти особистісно орієнтованої підготовки військових фахівців з вищою освітою. - C. 228-238.
- Рибчук О. Суб'єктність викладача вищої військової школи. - C. 239-246.
- Колесник В., Серветник Р. Теоретичні основи моделювання професійної діяльності здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в ад'юнктурі військового закладу вищої освіти. - C. 247-258.
- Толок І., Супрунов Ю. Особливості підготовки військових фахівців тактичного рівня у ВВНЗ США та окремих країн НАТО. - C. 259-271.
- Богунов С., Черних О., Черних Ю. Організація підготовки офіцерів для Збройних Сил республіки Литва. - C. 272-285.
- Чорний В. Нові соціальні медіа та соціальні мережі в освітньому процесі. - C. 286-295.
- Шалигіна Н., Голівець С. Рекомендації щодо виділення навчального часу для досягнення відповідного рівня володіння іноземною мовою за стандартом НАТО STANAG 6001. - C. 296-304.
- Шалигіна Н. Практичні аспекти методики розвитку комунікативної компетентності офіцерів багатонаціональних штабів. - C. 305-318.
- Порядок оформлення та подання статей до збірника наукових праць "Військова освіта" Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - C. 319-325.
| 2018 | | № 1 (37)
|
|
|
|