Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70632/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Військова освіта : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Бойко О. Ціннісна концепція формування лідерської компетентності майбутніх офіцерів Збройних Сил України у ВВНЗ. - C. 7-18.
- Бойко В., Хомчак Р. Психологічна підготовка військових фахівців у конфліктах сучасності. - C. 19-27.
- Бакунчик Л., Кримець Л. Роль самостійної підготовки в антикорупційній освіті військових фахівців. - C. 28-34.
- Богунов С., Черних О., Черних Ю. Основи організації та функціонування системи військової освіти Великобританії – аналітичний огляд. - C. 35-48.
- Божок О., Златніков В. Упровадження компетентнісного підходу в освітній простір вищої школи. - C. 49-56.
- Дзюбчук Р., Капосльоз Г., Розумний О. Місце та роль наукових досліджень у забезпеченні освітньої діяльності вищого військового навчального закладу технічного профілю підготовки. - C. 57-68.
- Зельницький А., Рибчук О. Викладачі спеціальних дисциплін ВВНЗ: стан підготовленості та напрями її удосконалення. - C. 69-76.
- Казак І., Прібилєв Ю. Педагогічний аспект розвитку творчої особистості фахівця у процесі навчання у вищому навчальному закладі. - C. 77-84.
- Капосльоз Г., Бодрик Ю., Мельниченко О. Закордонний досвід організації наукових досліджень в інтересах вищої освіти. - C. 85-98.
- Колесник В., Серветник Р. Проблемні питання механізму підготовки докторів філософії поза ад’юнктурою. - C. 99-106.
- Костів С. Емоційно-вольова стійкість майбутніх військових фахівців. - C. 107-116.
- Красницька О. Теоретико-методологічні основи педагогічної діяльності викладача вищого військового навчального закладу. - C. 117-127.
- Krymets L. Improving potention of scientific and educational space. - C. 128-134.
- Кузьмич І., Розумний О. Проблеми оцінювання якості професійної підготовки військових фахівців. - C. 135-141.
- Миколайчук Р. Особливості впровадження технологій дистанційного навчання у вищих військових навчальних закладах. - C. 142-149.
- Мітягін О., Чайковський А. Інформатизація військової освіти – потреба суспільства в підготовці військових фахівців для Збройних Сил України. - C. 150-160.
- Мотика С., Олійник Л. Зміст виховання патріотизму учнівської молоді в умовах військового ліцею. - C. 161-169.
- Піскун І. Особливості правового статусу військової частини як суб’єкта господарської діяльності. - C. 170-177.
- Приходько Ю. Якість підготовки військових фахівців у контексті понять системності та технологічності. - C. 178-187.
- Радченко К. Профіль професійної компетентності майбутнього військового юриста. - C. 188-198.
- Сафронов О., Капосльоз Г., Мельниченко О., Голубєва О. Особливості підготовки фахівців науково-дослідних установ та військових представництв. - C. 199-209.
- Ягупов В., Бекірова А. Методичні основи формування професійної суб'єктності майбутніх учителів початкових класів. - C. 210-220.
- Білявець С. Експериментальне дослідження результативності методичної системи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін. - C. 221-228.
- Кашина Г. Методика оцінювання якості електронних навчальних ресурсів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 229-240.
- Порядок оформлення та подання статей до збірника наукових праць "Військова освіта" Національного університету оборони України імені Івана Черняховського. - C. 241-244.
| 2017 | | № 2 (36)
|
|
|
|