Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70619/2015/30<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету
: зб. наук. пр..- Київ. Філологія, педагогіка, психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мовознавство

  4. Данилич В. С. Семантична трансформація концепту ПРАЦЮВАТИ в історії іспанської мови та суспільства (аспекти сучасного перекладу). - C. 6-12.
  5. Кагановська О. М. Можливі світи і наратив крізь призму текстових концептів (перекладознавча проблема). - C. 13-20.
  6. Бобкова Т. В. Концептуальні засади укладання корпусних словників. - C. 21-30.
  7. Бондар М. В. Класифікація національно маркованих одиниць. - C. 31-36.
  8. Кудрявцева Н. С. Концептуальна метафора як підґрунтя наукової теорії. - C. 37-41.
  9. Мейзерська І. В. Принципи організації мікроструктури словникової статті в англійських навчальних тлумачних словниках. - C. 42-48.
  10. Охрименко Т. В. Понятие денег в языке русской народной поэзии (по материалам Словаря В. И. Даля). - C. 49-57.
  11. Рудківський О. П. Специфіка диференційних ознак голосних фонем германських та слов’янських мов. - C. 58-67.
  12. Субота С. В. Труднощі морфемної сегментації запозичень романського походження в сучасній англійській мові. - C. 68-73.
  13. Chugu S. D. Text World Theory and Text Comprehension. - C. 74-79.
  14. Жданова О. Л. М. М. Бахтін та становлення мовної особистості. - C. 80-84.
  15. Карпенко У. А. К вопросу о возможности воссоздания языковой личности носителей праязыка. - C. 85-92.
  16. Филюшин В. А. Дискретно-онтологическая функция языка в формировании языковой личности. - C. 93-97.
  17. Минина Н. С. Актуализация частиц в лирике В. Павловой. - C. 98-102.
  18. Нагорна О. О. Синкретизм вербальних і невербальних засобів у тексті ситуативної комедії (на прикладі комедійного серіалу "The Mindy Project” / "Проект Мінді”). - C. 103-106.
  19. Павлова И. В. Особенности актуализации языковой личности А. Р. Беляева на материале анализа цветообозначений в тексте фантастического произведения. - C. 107-112.
  20. Радчук О. В. Лингвокультурные особенности репрезентации понятия ОТСУТСТВИЕ в паремиях. - C. 113-120.
  21. Сокур И. А. Синтаксические конструкции и их коммуникативная роль в тексте монографии П. И. Житецкого "Очерк звуковой истории малорусского наречия”. - C. 121-124.
  22. Чаус С. В. Можливості вияву мовної особистості в умовах ритуалізованого дискурсу (на матеріалі судового мовлення Нюрнберзького процесу). - C. 125-130.
  23. Кущ Е. О. Вербалізація ідеологічних макроструктур поляризації в упередженому дискурсі американських, британських і російських політиків. - C. 125-130.
  24. Семашко Т. Ф. Зміна акцентів щодо розуміння стереотипу як феномена соціальної практики. - C. 138-144.
  25. Жихарєва О. О. Словесна голографія в англомовному біблійному дискурсі. - C. 145-154.
  26. Худиева С. Ш. Передача изобразительно-выразительных средств как проблема перевода (С. Рустамханлы "Книга жизни”). - C. 155-160.
  27. Ushchyna V. Creativity of Construing and Interpreting Identity in Discourse Situations of Risk. - C. 161-167.
  28. Кшановський Явище ізоляції та семантична координація головних членів речення в перській мові. - C. 168-174.
  29. Шутова М. О. Реконструкція автостереотипів англійців та українців про їх національний характер. - C. 175-182.
  30. Бондарчук О. Ю. Концептуальна метафора як інструмент дослідження лінгвокультурного типажу "AUSSTEIGER”. - C. 183-189.
  31. Вильчинская А. Г. Метафорическая экспликация образа поэта в языковой картине мира М. И. Цветаевой. - C. 190-196.
  32. Воскрес А. А. Структурні групи та семантичні розряди адвербіалій способу дії в давньоанглійській мові. - C. 197-204.
  33. Лук’янець Г. Г. Колоронімічна апеляція до логосу в текстах інтернет-новин: дедуктивна схема аргументації. - C. 205-212.
  34. Лук’янець М. Г. Класифікація респонсивних стратегій і тактик (на матеріалі англомовного діалогічного дискурсу). - C. 213-218.
  35. Овадюк О. В. Лексичні та граматичні відмінності англійської та японської мов, особливості перекладу ідіом та англійські запозичення в японській мові. - C. 219-225.
  36. Прищепчук І. О. Закономірності семантичних змін у рефлексах іє. * sƙāi-, skəi-, sƙī- та їх відображення в англійській та українській поезії XX – початку XXI ст.. - C. 226-232.
  37. Тучкова О. О. Синтаксичні особливості як образотвірні елементи у французьких жіночих автобіографічних романах ХХ століття. - C. 233-240.
  38. Шкляревський В. Г. Сучасні корпуси текстів: вимоги до метаданих. - C. 241-246.
  39. Літературознавство

  40. Швачко С. О. Філологічні вкраплення в поезії Т. Г. Шевченка. - C. 247-252.
  41. Ковтун Т. В. Мифопоэтическая организация повести И. С. Тургенева "Вешние воды”. - C. 253-260.
  42. Савчук Р. І. Історія становлення наратології: від античної поетики до нових наративних практик студіювання художнього тексту. - C. 261-270.
  43. Скоробогатова Е. А. Поэтическая морфология идиостилей: задачи и перспективы. - C. 271-276.
  44. Gladio S. V. Cоgnitive Approach to Literary Text Interpretation. - C. 277-282.
  45. Суворова Т. М. Властивості образної синергетичної системи художнього цілого (ендогенні параметри). - C. 283-292.
  46. Лаушкина И. П. Речевая характеристика в структуре образа (на материале мемуарных очерков А. М. Горького). - C. 293-298.
  47. Педагогіка. Психологія. Методика викладання іноземних мов

  48. Бурда І. О. Розвиток психотехніки в радянській психології в 20–30-х рр. ХХ ст.. - C. 299-304.
  49. Огурцова О. Л. Передумови використання комп’ютерної гри та комп’ютерної симуляції для навчання майбутніх економістів ділової англійської мови. - C. 305-310.
  50. Першукова О. О. Лінгводидактичні засади багатомовної освіти школярів у країнах Європи. - C. 311-318.
  51. Довгоп’ят О. О., Тарасова Т. В. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх іноземних студентів у процесі допрофесійної підготовки. - C. 319-326.
  52. Тучина Н. В., Каминін І. М. Формування вторинної мовної особистості вчителя англійської мови: психолого-педагогічна і професійно-методична компетентності. - C. 327-333.
  53. Вороніна Г. Р. Особливості навчання та контролю іноземного писемного мовлення студентів технічних спеціальностей. - C. 334-339.
  54. Мелешко І. В. До питання добору матеріалу підручників з іноземної мови для студентів технічних спеціальностей. - C. 340-345.
  55. Тимошенко О. В. Роль модульної контрольної роботи у вивченні англійської мови в технічному ВНЗ. - C. 346-351.
  56. Інформація

  57. Вимоги до оформлення рукописів у "Науковому віснику кафедри ЮНЕСКО КНЛУ Серія філологія · педагогіка · психологія. - C. 352-354.
2015
Вип. 30
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського