Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70595:Пед./2016/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Людинознавчі студії
: зб. наук. пр. ДДПУ.- Дрогобич. Серія , Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Беднаж-Ґжибек Р. Проблеми зміцнення здоров’я у популяризаторській діяльності Леона Копффа. - C. 4–13.
  4. Бойченко М. Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід. - C. 14–19.
  5. Боднар Д. Педагогічна та науково-методична спадщина О. Р. Мазуркевича в оцінці науковців. - C. 20–29.
  6. Галян О. Розвиток суб’єктності школяра як орієнтир фахової підготовки майбутнього педагога. - C. 30–37.
  7. Дановська Е. "Народний вчитель" (1916 – 1918) Й. Балабана на тлі педагогічних часописів і вчительських товариств Галичини. - C. 38–51.
  8. Дудник Н. Значення моральності в процесі культуротворчого виховання особистості. - C. 52–65.
  9. Завгородня Т., Стражнікова І. Проблеми окремих напрямів виховання у науково-педагогічних дослідженнях Західного регіону України: історіографічний аспект. - C. 66–74.
  10. Зотова-Садило О. Методологічні аспекти формування професійного ділового спілкування майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 75–82.
  11. Карпенко О. Розвиток опіки над дітьми у педагогічній теорії Ришарда Врочинського (1909 – 1987). - C. 83–90.
  12. Квас О. Проблема формування образу дитинства в соціально-гуманітарних дослідженнях. - C. 91–100.
  13. Ковальчук Т., Шиманчик М. Виховання в контексті екзистенціального підходу як педагогічна проблема. - C. 101–110.
  14. Красінська І. Абстиненція у виховній діяльності і поглядах Мечислава Kузновіча (1874 – 1945). - C. 111–122.
  15. Курінний Я. Характеристика соціально-педагогічних умов економічної соціалізації дітей 5 – 7 років в умовах ДНЗ. - C. 123–132.
  16. Кусьпіт М. Специфіка навчання і виховання студентів зі спортивними здібностями. - C. 133–143.
  17. Левандовська-Кідонь Т., Скалбаня Б. Інклюзивна освіта в польській системі освіти – аналіз і роздуми. - C. 144–154.
  18. Мельник Н. Особливості кваліфікації та спеціальності фахівців дошкільної освіти у країнах Західної Європи. - C. 155–163.
  19. Невмержицька О. Аксіологічні ідеї у педагогічній думці доби Визвольних змагань (1917 – 1919). - C. 164–171.
  20. Окраса М. "Бути" чи "мати": почуття сенсу життя як індикатора дорослості. - C. 172–183.
  21. Павленко В. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у навчально-виховному процесі Польщі. - C. 184–195.
  22. Прокопів Л. Цільовий компонент організації виховної роботи у малокомплектній школі України (друга половина ХХ ст.). - C. 196–203.
  23. Рогальська-Яблонська І. Компетентнісний підхід як основа формування соціально-комунікативної компетентності особистості у дошкільному дитинстві. - C. 204–211.
  24. Свйонтик О. Виховання почуття відповідальності як прояву моральності. - C. 212–220.
  25. Степура Ю. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії у соціальне виховання молодших школярів. - C. 221–227.
  26. Стинська В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в Бельгії. - C. 228–235.
  27. Сулаєва Н. Підготовка майбутнього вчителя до реалізації педагогічного потенціалу мистецтва в професійній діяльності. - C. 236–243.
  28. Цвєткова Г. Аксіологічні засади підготовки вихователя дітей дошкільного віку до виховної діяльності. - C. 244–254.
  29. Чепіль М. Освітня діяльність Івана Филипчака: історіографія проблеми. - C. 255–265.
  30. Штеґер П. Інакшість: необхідність обговорення аспектів полікультурного навчання. - C. 266–274.
  31. Abstracts. - C. 275–303.
  32. Наші автори. - C. 304– 307.
  33. Вимоги. - C. 314–315.
2016
Вип. 2 (34)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського