Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2017/17<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
- Павелків Р. В. Проблема розуміння та утвердження цінності особистості сучасним педагогом. - C. 3-6.
- Малафіїк І. В. Суб’єктність як якість сучасної освіти. - C. 6-11.
- Руденко В. М. Зміст вищої освіти як предмет педагогічного проектування в контексті культури. - C. 11-15.
- Бєлєнька Г. В. Формування фахової компетентності майбутніх педагогів під час навчання в університеті. - C. 15-18.
- Ліннік О. О. Закономірності та принципи педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу в умовах вищого навчального закладу. - C. 19-22.
- Пелех Ю. В., Непеляк М. С. Глобалізаційний вимір сучасного вищого навчального закладу: інноваційний погляд. - C. 22-25.
- Волинець К. І. Людський капітал як фактор інноваційного розвитку вищого навчального закладу. - C. 25-29.
- Оксенюк О. В. Науковий парк у системі освітологічної підготовки фахівців. - C. 29-32.
- Міщенко Т. О., Стаднік Н. В. Студентоцентричне навчання як вектор розвитку гуманітарної парадигми освіти. - C. 32-37.
- Петрук Л. П. Теоретико-методичні основи організації самостійної роботи студентів в умовах реформування вищої освіти в Україні. - C. 37-40.
- Сяська І. О. Впровадження системи екологічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах на засадах сталого розвитку. - C. 40-43.
- Гнедко Н. М. Технології віртуальної та доповненої реальності в освітньому середовищі вищого навчального закладу. - C. 44-48.
- Булгаков В. П. Теоретико-методологічні засади педагогічної творчості та майстерності в умовах інформаційного суспільства. - C. 48-51.
- Серковска-Монка Я. Що нейронаука може внести до дидактики?. - C. 51-55.
- Карпенчук С. Г. А якщо звернутися до "Пампедії". - C. 55-60.
- Бєлова С. А. Педагогіка співробітництва у практиці експериментальних Бременських шкіл 20-х рр. ХХ ст.. - C. 60-63.
- Галатюк М. Ю. Цикл навчального пізнання – основа моделювання навчально-пізнавальної діяльності учнів з природничих предметів. - C. 64-66.
- Остапчук М. В. Методика теоретичного вивчення теми з фізики "Світловий потік і фотометричні величини" в класах природничо-математичного профілю. - C. 67-71.
- Мороз Л. В., Трофімчук В. М., Василькевич С. С. Використання методу портфоліо в практиці навчання іноземної мови. - C. 71-74.
- Шевчук О. А. Формування валеологічного світогляду старшокласників загальноосвітнього навчального закладу щодо усвідомлення сутності дорослого життя. - C. 75-77.
- Плисюк О. Р. Методичні аспекти диференційованого навчання математики в старшій школі з врахуванням різниці в темпі засвоєння знань під час самостійної роботи учнів. - C. 77-82.
- Галатюк Т. Ю. Формування методологічної культури старшокласників на основі діяльнісного підходу до вивчення природничих предметів. - C. 82-86.
- Совгар О. М. Захист українського шкільництва в діяльності культурно-освітніх товариств Галичини кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 86-88.
- Дубич К. В., Данилюк К. В. Соціальний педагог в організації інклюзивного навчального процесу дітей з обмеженими фізичними можливостями. - C. 89-92.
- Ставожиньска-Гжондел М. Багатокультурний діалог в контексті дитячої міграції як виклик сучасній школі. - C. 92-96.
- Нечипорук Л. І. Проблема ресоціалізації дітей із сімей вимушених переселенців. - C. 96-99.
- Лукасевич Р. Педагогічні й етичні аспекти дослідження безпритульних методом спостереження з неявною участю. - C. 99-103.
- Павелків В. Р. Формування деструктивної поведінки підлітків як наслідок де соціалізації. - C. 103-106.
- Бриндіков Ю. Л. Реабілітація як сфера професійної діяльності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 106-110.
- Слозанська Г. І. Підготовка майбутніх соціальних працівників до застосування "сasework" як методу соціальної роботи в територіальній громаді. - C. 111-114.
- Левчук І. Б. Рефлексійний вплив соціально-психологічного театру в профілактично-корекційній роботі соціального педагога. - C. 114-117.
- Лехолетова М. М. Формування здоров’язберігальної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-дослідницькій діяльності. - C. 118-122.
- Косарєва О. І. Діагностика рівня розвитку соціальної компетентності як комплексної характеристики особистості майбутнього педагога. - C. 122-125.
- Марчук Г. В. Дошкільний навчальний заклад як центр формування соціального досвіду старших дошкільників. - C. 125-129.
- Найда Р. Г. Педагогічне проектування становлення самооцінки дошкільника в умовах освітнього середовища дошкільного закладу. - C. 129-132.
- Конончук Д. І. Соціально-педагогічна підтримка у формуванні безпечної поведінки підлітків у оздоровчих таборах. - C. 132-136.
- Катеринюк В. І. АРТ-терапевтичні вправи та техніки у контексті попередження девіацій у дітей та підлітків. - C. 136-139.
- Кононко О. Л. Готовність майбутнього педагога до формування у дошкільників цілісної наукової картини світу. - C. 139-145.
- Мирончук Н. М. Моделювання ситуацій самоорганізації у контекстній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. - C. 145-149.
- Дзюбишина Н. Б. Компетентнісний підхід у процесі підготовки майбутніх хореографів. - C. 149-153.
- Волинець Ю. О., Стаднік Н. В. Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 153-157.
- Маліновська Н. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку. - C. 157-160.
- Романенко Л. В., Романенко К. А. Підготовка майбутнього вчителя до формування алгоритмічної компетентності молодших школярів як наукова проблема. - C. 160-163.
- Косарєва Г. М. Діагностика сформованості когнітивного компонента толерантного ставлення до дітей з особливими потребами у майбутніх вихователів. - C. 163-167.
- Козачук М. В. Формування професійної компетентності логопеда в умовах інклюзивної освіти. - C. 167-170.
- Калаур С. М. Використання проблемних ситуацій та завдань під час формування у майбутніх фахівців соціальної сфери готовності до розв’язування професійних конфліктів. - C. 171-175.
- Коваленко О. В. Управлінські ситуації як засіб підготовки організаторів дошкільної освіти до професійної діяльності. - C. 175-179.
- Грицай Н. Б. Дидактика біології як базова дисципліна у методичній підготовці майбутніх учителів біології: європейський та український контекст. - C. 180-183.
- Чувасова Н. О. Проблемно-креативні ситуації в структуруванні змісту природничих дисциплін як засіб розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хімії та біології. - C. 184-189.
- Хміль Н. А. Зміст і структура професійної готовності майбутніх учителів до використання хмарних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 189-193.
- Павлюк Н. П. Ділове спілкування як основа комунікативної культури студентів, викладачів у вищих навчальних закладах. - C. 193-197.
- Джеджера К. В. Дефініції "Ділове спілкування", "Професійне спілкування", "Професійне ділове спілкування" у термінологічному тезаурусі стосовно комунікативної підготовки студентів. - C. 197-201.
- Степанова О. І. Компетентісно-орієнтований підхід при викладанні культури мовлення майбутнім вихователям дошкільних навчальних закладів у контексті гуманізації освітнього процесу вишів. - C. 201-205.
- Козлюк О. А. Стан підготовки майбутніх вихователів до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників. - C. 205-208.
- Падалка О. І. Когнітивний компонент у структурі пріоритетних педагогічних цінностей майбутніх вихователів. - C. 208-211.
- Федорова Н. В. Формування гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки. - C. 211-215.
- Янцур М. С. Гуманістичний аспект професіологічної підготовки майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. - C. 215-221.
- Галатюк Ю. М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до проектування та організації творчої навчально-пізнавальної діяльності. - C. 222-225.
- Горопаха Н. М. Організація педагогічної практики студентів спеціальності "Дошкільна освіта": компетентнісний аспект. - C. 225-229.
- Мельничук О. В. Педагогічні здібності викладача вищого навчального закладу. - C. 230-232.
- Павелків К. М. Професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови: сутність, зміст, структура. - C. 232-236.
- Мосейчук Ю. Ю. Психолого-педагогічні підходи до педагогічного проектування професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури з високим рівнем культури здоров’я. - C. 236-240.
- Ващенко О. М. Методологічні засади підготовки майбутнього вчителя до використання здоров’язбережувальних освітніх технологій в навчально-виховному процесі початкової школи. - C. 240-244.
- Мондич О. В. Методика формування предметної компетентності майбутніх учителів початкових класів з анатомії та фізіології людини. - C. 244-247.
- Конончук О. А. Компетентнісна складова у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти як умова попередження агресивної поведінки дошкільників. - C. 247-252.
- Руденко Н. М. Формування конфліктологічної культури студентів на заняттях спецкурсу "Конфлікти в дитячому віці". - C. 252-255.
- Володько Т. К. Формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи засобами виставкової діяльності. - C. 255-258.
- Тюска В. Б. Самореалізація майбутнього педагога – організатора дозвілля у клубній діяльності. - C. 258-262.
- Ваколюк А. М., Дутчак В. В. Вплив фізичної культури на формування всебічно розвиненої особистості. - C. 262-265.
- Юрчук О. І. Педагогічні умови підготовки студентів до здійснення рухового режиму в дошкільних навчальних закладах. - C. 265-268.
- Войтович О. В. Сутність емоційної саморегуляції вихователя дошкільного закладу. - C. 269-272.
- Осипчук О. П. Педагогічні умови формування моральної поведінки у молодших школярів. - C. 272-275.
- Дуброва А. С. Тенденції професійної підготовки вчителя іноземної мови в контексті європейських вимог. - C. 275-278.
- Станіславчук Н. І. Формування етичної компетентності студентів у вищій школі. - C. 278-280.
- Луцик Г. О. Готовність майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки як теоретична проблема. - C. 280-283.
- Горохівська Т. М. Структура професійно-педагогічної компетентності викладача: теоретичний аналіз. - C. 284-288.
- Воронцова І. В. MIND MAP як засіб підвищення ефективності графічної підготовки студентів технічних коледжів. - C. 288-291.
- Сушенцева Л. Л. Інтегровані предметні навчальні комплекси як основа формування професійної мобільності педагога професійного навчання машинобудівного профілю. - C. 291-296.
- Давидович В. О., Томаш В. В. Сучасні підходи в організації групової та індивідуальної навчальної діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів на заняттях з машинобудівельних дисциплін. - C. 296-299.
- Дичківська І. М. Теоретичне обґрунтування змісту рефлексивного компонента готовності до інноваційної діяльності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 300-303.
- Янцур Л. А. Інноваційно-пошукова робота педагога з методики образотворчої діяльності на різних етапах раннього і дошкільного дитинства. - C. 303-306.
- Вертугіна В. М., Пугач А. Ю. Формування просторових уявлень у дітей п’ятого року життя (на матеріалі об’єктів екологічної стежини). - C. 306-309.
- Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до запобігання учнівського травматизму. - C. 309-313.
- Павлюк Т. О. Використання елементів народної математики в навчально-виховному процесі дошкільних навчальних закладів. - C. 313-316.
- Семеняко Ю. Б. Емпіричне дослідження виховання культури споживання медіа-продукції у дітей старшого дошкільного віку в сім’ї. - C. 316-320.
- Романюк А. А. Реалізація вчителями початкових класів принципу наочності в освітньому процесі початкової школи. - C. 320-323.
- Артемова Ю. І. Методичні основи навчання перифразуванню як засобу розвитку комунікативної компетенції учнів. - C. 323-326.
- Відомості про авторів. - C. 327-329.
| 2017 | | Вип. 17 (60)
|
|
|
|