Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70586/2016/13(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти
: зб. наук. пр..- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Малафіїк І. В. Життя як спалах зірки. - C. 3-4.
  4. Оксенюк О. В. Імпресинги творчої лабораторії освітології С. Пальчевського. - C. 5-8.
  5. Бєлова С. А. Шляхи гуманізації навчально-виховного процесу у Бременській педагогічній школі початку ХХ ст.. - C. 8-11.
  6. Дзюбишина Н. Б. Естетичне виховання учнів в експериментальних школах міжвоєнної Чехословаччини. - C. 11-14.
  7. Ярощук Л. Г. Моніторингові дослідження в Європі як сучасний метод діагностики знань. - C. 14-19.
  8. Левчук І. Б. Просвітницькі аспекти благодійницької діяльності православних братств Волині 2 пол. ХІХ – поч. ХХ ст.. - C. 19-22.
  9. Ваколюк А. М. Особливості фізичного виховання школярів у педагогічній діяльності А. Макаренка. - C. 22-25.
  10. Толкова Т. М. Досвід функціонування дослідницьких університетів Сполучених Штатів Америки. - C. 25-28.
  11. Біліченко П. Г. Етапи просвітницької діяльності родини українських меценатів Терещенків. - C. 28-30.
  12. Марчук О. О. Основні напрями діяльності волинського гімнастичного товариства ,"Сокіл” на початку ХХ століття. - C. 30-32.
  13. Сорочинська Т. А. Сучасна концепція філософії освіти в Україні. - C. 33-36.
  14. Шикула Р. Р. Музейна педагогіка: розуміння основних наукових дефініцій майбутніми вчителями в галузі природознавства. - C. 36-38.
  15. Мельник О. В. Освітянська діяльність Миколи Ковальського (друга половина 1990-их – середина 2000-их років). - C. 38-42.
  16. Солодовник А. О. Генезис поняття освітнього середовища у педагогічній думці України (20-і рр. ХХ - початок ХХІ століття). - C. 42-47.
  17. Чижик Т. Г. Проблема визначення параметричних характеристик розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 48-51.
  18. Шелюк Г. В. Роль журналу "Церковно-приходская школа” в розвитку початкових шкіл духовного відомства. - C. 51-54.
  19. Мосієвич Ю. О. Прогресивні тенденції розвитку польської освіти волинської губернії другої половини ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 54-57.
  20. Чередняк Ю. М. Роль Б. Н. Мітюрова у розвитку персоналістичного напряму в історії педагогіки. - C. 57-61.
  21. Паламарчук Л. Б. Соціокультурні знання як гуманістичне підґрунтя вивчення географії. - C. 61-64.
  22. Калаур С. М. Обґрунтування доцільності розробки системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до розв’язання конфліктів. - C. 64-69.
  23. Петрук Л. П. Народні традиції як засіб соціалізації особистості у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 69-71.
  24. Мартинюк Л. В. Музична слухацька діяльність учнів підліткового віку. - C. 72-75.
  25. Маліновська Н. В. Особливості організації мовленнєвого спілкування дітей з різними освітніми можливостями в умовах спільного навчання. - C. 75-77.
  26. Шевчук О. А. Дотримання стилю здорового способу життя як передумова успішної соціалізації студентської молоді. - C. 78-84.
  27. Гураль У. М. Практичні методи формування в молодших спеціалістів комерційних коледжів конфліктологічної компетентності у розв’язанні професійних конфліктів. - C. 84-87.
  28. Фрідріх А. В. Формування у майбутніх фахівців національної самосвідомості. - C. 87-89.
  29. Волошко Г. В. Підготовка майбутніх робітників соціальної сфери до створення профілактичної соціальної реклами. - C. 89-93.
  30. Степанова О. І. Особливості мовленнєвого спілкування педагогів дошкільних навчальних закладів з дітьми, які мають різні освітні можливості. - C. 93-96.
  31. Бісовецька Л. А. Проблема формування особистості школяра на сучасному етапі розвитку освіти. - C. 96-99.
  32. Косарєва Г. М. Виявлення структури толерантного ставлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до дітей з особливими потребами. - C. 99-103.
  33. Галатюк М. Ю., Галатюк В. М. Управління розвитком індивідуальних здібностей та самореалізації учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 103-107.
  34. Падалка О. І. Взаємини дітей дошкільного віку з різними освітніми можливостями у процесі спільного навчання. - C. 107-110.
  35. Грицюта О. Ф. Психолого-педагогічні особливості подолання стресу, психічної травми та посттравматичного синдрому в постраждалих від військових дій. - C. 110-113.
  36. Малафіїк І. В., Кривко М. П. Єдність управлінського та дидактичного циклів як основа формування суб’єкта навчального пізнання. - C. 113-116.
  37. Міщук Н. Й, Степанюк А. В. Моделювання природничо-наукової освiти школярів на основі інтеграційного підходу. - C. 116-119.
  38. Семенов О. С. Методологічні та практико-нормативні засади функціонування змісту діяльності позашкільного навчального закладу. - C. 119-124.
  39. Янцур М. С. Теоретичні засади методичної підготовки майбутніх вчителів технології. - C. 124-129.
  40. Штельмах Г. Б. Концепція особистісно діяльнісної освіти у професійній підготовці вчителів іноземної мови. - C. 129-132.
  41. Сингаївський Д. В., Савельєв М. Г. Ефективність проектно-технологічної підготовки фахівців у системі "Коледж − Університет”. - C. 133-135.
  42. Косарєва О. І. Психологічні особливості навчання і виховання дітей з різними освітніми потребами (на прикладі дітей з раннім дитячим аутизмом). - C. 135-138.
  43. Федорова М. А. Психологічні основи виховання моральних цінностей особистості. - C. 138-141.
  44. Смолюк С. В. Перспективи проектування розвивального освітнього середовища сучасної початкової школи. - C. 141-144.
  45. Янцур Л. А. Особливості методики проведення занять з образотворчої діяльності у групах із змішаним віковим складом. - C. 144-148.
  46. Коваль В. В., Коваль В. В. Професійно-прикладна фізична підготовка учнів профтехучилищ: історичний досвід і сучасні умови використання. - C. 149-152.
  47. Шевців З. М. Теоретичні основи інклюзивної педагогіки. - C. 152-155.
  48. Осіпчук Н. В. Європейський контекст вивчення іноземної мови у вищій школі. - C. 155-158.
  49. Павленко А. С. Управління процесом виховання в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 158-161.
  50. Кострубань Р. В. Необхідність впровадження в навчальний процес структурної моделі для формування толерантності студентів педагогічних коледжів. - C. 161-163.
  51. Філоненко Р. С. Історія розвитку та сучасний стан управління освітою. - C. 164-166.
  52. Шроль Т. С. Змішане навчання як нова форма організації ікт-освіти. - C. 166-170.
  53. Відомості про авторів. - C. 171-172.
2016
Вип. 13(1) (56)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського