Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Boichenko V., Boichenko M. STEM education in the USA and Ukraine: comparative analysis. - C. 3-13.
  4. Власова І. Фінансування вищої освіти у країнах Європи. - C. 13-24.
  5. Вороніна Г., Гуцан Л. Проблеми професійної орієнтації старшокласників: англійський досвід та українські реалії. - C. 24-35.
  6. Докаленко А. Особливості організації оздоровлення та відпочинку дітей: закордонний досвід. - C. 35-46.
  7. Огієнко О. Освіта корінних народів у США і Канаді: історія і сучасні реалії. - C. 46-57.
  8. Орєхова В. Трансмедійні навички у професійній мистецькій освіті: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 57-68.
  9. Романчук О. Організаційні аспекти професійної підготовки магістрів спеціальності "Рух і спорт" в Австрії. - C. 68-81.
  10. Жулінський М. Роль науки у процесі вивчення образотворчого мистецтва в педагогічному закладі вищої освіти. - C. 82-94.
  11. Козерук Ю., Борисенко В., Денисовець А., Козерук К., Кваша Н. Методи контролю в процесі занять фізичними вправами. - C. 95-104.
  12. Корольов С. Зародження та еволюція понять механіки у світлі покращення методики її викладання. - C. 104-120.
  13. Lobachova І. Some aspects of forming student positive motivation to learn foreign languages. - C. 120-131.
  14. Мартиненко О., Чкана Я. Використання глосарію під час формування інформаційної компетентності іноземних студентів при навчанні математичних дисциплін у педагогічних університетах. - C. 131-139.
  15. Міщенко О., Кулик Н., Прийменко Л., Міщенко О. Ставлення студентів-педагогів до процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти. - C. 139-151.
  16. Пенфей Сунь Національні аспекти вивчення виконавського стилю в музичному мистецтві. - C. 152-160.
  17. Polyuha S. Pedagogical techniques in the formation of professional medical skills in the process of learning Latin. - C. 160-170.
  18. Сахненко А. Аналіз рівня професійно-прикладної обізнаності студентів аграрних спеціальностей. - C. 170-183.
  19. Харченко Р., Хоменко С., Красілов А., Рибалко П. Методика викладання навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у закладі вищої освіти. - C. 183-194.
  20. Шалаєва В. Формування аксіологічного складника як одного з найважливіших компонентів комунікативних умінь іноземних студентів. - C. 195-205.
  21. Шевченко О. Методи формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музики. - C. 206-216.
  22. Іванюк Г. Пріоритетні напрями модернізації сільської школи України в умовах становлення ринкових відносин (1991–1999). - C. 217-234.
  23. Знобєй О., Клочко О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва. - C. 235-246.
  24. Прокопова Л., Гвоздецька С., Гриб Т., Клименченко Т. Скандинавська ходьба як засіб зниження надмірної маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять. - C. 246-256.
  25. Сологуб О. Технологія розвитку ІК-компетентності методистів регіональних служб у процесі підвищення кваліфікації. - C. 256-268.
  26. Беспалова О. Сутність та структурні компоненти готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 269-280.
  27. Прядко Л. Використання досвіду А. Макаренка у попередженні порушень поведінки дітей з особливими освітніми потребами. - C. 280-290.
  28. Skyba T. The study of the state of socio-economic knowledge formation in children with intellectual disabilities (F-70). - C. 291-301.
  29. Чистякова І. Структурно-логічна модель виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в закладах спеціальної освіти. - C. 301-315.
2019
№ 5 (89)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського