![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2019/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
- Boichenko V., Boichenko M. STEM education in the USA and Ukraine: comparative analysis. - C. 3-13.
- Власова І. Фінансування вищої освіти у країнах Європи. - C. 13-24.
- Вороніна Г., Гуцан Л. Проблеми професійної орієнтації старшокласників: англійський досвід та українські реалії. - C. 24-35.
- Докаленко А. Особливості організації оздоровлення та відпочинку дітей: закордонний досвід. - C. 35-46.
- Огієнко О. Освіта корінних народів у США і Канаді: історія і сучасні реалії. - C. 46-57.
- Орєхова В. Трансмедійні навички у професійній мистецькій освіті: аналіз зарубіжного досвіду. - C. 57-68.
- Романчук О. Організаційні аспекти професійної підготовки магістрів спеціальності "Рух і спорт" в Австрії. - C. 68-81.
- Жулінський М. Роль науки у процесі вивчення образотворчого мистецтва в педагогічному закладі вищої освіти. - C. 82-94.
- Козерук Ю., Борисенко В., Денисовець А., Козерук К., Кваша Н. Методи контролю в процесі занять фізичними вправами. - C. 95-104.
- Корольов С. Зародження та еволюція понять механіки у світлі покращення методики її викладання. - C. 104-120.
- Lobachova І. Some aspects of forming student positive motivation to learn foreign languages. - C. 120-131.
- Мартиненко О., Чкана Я. Використання глосарію під час формування інформаційної компетентності іноземних студентів при навчанні математичних дисциплін у педагогічних університетах. - C. 131-139.
- Міщенко О., Кулик Н., Прийменко Л., Міщенко О. Ставлення студентів-педагогів до процесу фізичного виховання у закладах вищої освіти. - C. 139-151.
- Пенфей Сунь Національні аспекти вивчення виконавського стилю в музичному мистецтві. - C. 152-160.
- Polyuha S. Pedagogical techniques in the formation of professional medical skills in the process of learning Latin. - C. 160-170.
- Сахненко А. Аналіз рівня професійно-прикладної обізнаності студентів аграрних спеціальностей. - C. 170-183.
- Харченко Р., Хоменко С., Красілов А., Рибалко П. Методика викладання навчальної дисципліни "Фізичне виховання" у закладі вищої освіти. - C. 183-194.
- Шалаєва В. Формування аксіологічного складника як одного з найважливіших компонентів комунікативних умінь іноземних студентів. - C. 195-205.
- Шевченко О. Методи формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музики. - C. 206-216.
- Іванюк Г. Пріоритетні напрями модернізації сільської школи України в умовах становлення ринкових відносин (1991–1999). - C. 217-234.
- Знобєй О., Клочко О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами театрального мистецтва. - C. 235-246.
- Прокопова Л., Гвоздецька С., Гриб Т., Клименченко Т. Скандинавська ходьба як засіб зниження надмірної маси тіла жінок другого періоду зрілого віку в умовах самостійних занять. - C. 246-256.
- Сологуб О. Технологія розвитку ІК-компетентності методистів регіональних служб у процесі підвищення кваліфікації. - C. 256-268.
- Беспалова О. Сутність та структурні компоненти готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій. - C. 269-280.
- Прядко Л. Використання досвіду А. Макаренка у попередженні порушень поведінки дітей з особливими освітніми потребами. - C. 280-290.
- Skyba T. The study of the state of socio-economic knowledge formation in children with intellectual disabilities (F-70). - C. 291-301.
- Чистякова І. Структурно-логічна модель виховання дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами в закладах спеціальної освіти. - C. 301-315.
| 2019 | | № 5 (89)
|
|
|
|