Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2018/9<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зорочкіна Т. Теоретико-методичні засади змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи Великої Британії. - C. 3-13.
  4. Сліпенко В. Форми та методи забезпечення розвитку підприємницької компетентності учнівської молоді в закладах середньої освіти США. - C. 13-22.
  5. Статівка В., Мовчан Т., Статівка А., Тяньцзюй Ван. Національний компонент в мовному естетичному ідеалі (на прикладі оцінки милозвучності російської мови росіянами і китайцями). - C. 23-38.
  6. Степаненко О. Практика реалізації тьюторської технології в університетах Великої Британії. - C. 38-48.
  7. Теренко О. Північноамериканський досвід визнання результатів неформальної та інформальної освіти дорослих. - C. 48-58.
  8. Cherkashyn S. Crisis of german classical universities and ways of its overcoming in the context of actual reforms in german university education. - C. 58-68.
  9. Шихненко К. Розвиток лідерського потенціалу вчителів в умовах змін: досвід реформування шкільної освіти в США. - C. 69-79.
  10. Козерук К., Козерук Ю., Яременко В., Харченко С. Методика корекції маси тіла учнів у процесі формального та неформального навчання фізичної культури. - C. 80-90.
  11. Полякова Г., Литовченко І., Білоконенко Г. Технологія і моделі експертного оцінювання якості наукових здобутків на засадах кваліметричного підходу. - C. 91-112.
  12. Томенко О., Матросов С. Відмінності у показниках соматичного здоров’я, рухової активності, теоретичної підготовленості й мотиваційно-ціннісної сфери старшокласників та студентів залежно від статі. - C. 113-123.
  13. Шматков Д., Бєлікова Н., Шелковий О. Розробка методу редукції змісту навчання моніторингу охорони та використання лісових ресурсів. - C. 124-134.
  14. Козлова О., Штань О. Досвід подолання дитячої безпритульності у СРСР та Європі у 1920-1930 рр. - C. 135-145.
  15. Михайличенко І. Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в Україні (середина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 145-156.
  16. Новикова Н. Передумови становлення шкільної біологічної освіти в Україні. - C. 156-175.
  17. Budianska V. Theoretical substantiation for determination of the motivational-value component of the culture of business communication of future education managers. - C. 176-185.
  18. Васильєва Л. Особливості викладання інтегрованого курсу "Мистецтво (пізнавальна складова)" у вищих мистецьких навчальних закладах 1-2 рівня акредитації. - C. 186-196.
  19. Виспінська Н. Застосування пісенного матеріалу під час навчання англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх фахівців музичної сфери. - C. 196-207.
  20. Генкал С. Формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів біології. - C. 208-218.
  21. Герман В., Громова Н. Сучасні орієнтири формування мовнокультурологічної компетенції педагога (з досвіду викладання української мови за професійним спрямуванням). - C. 218-228.
  22. Дубинська О., Гвоздецька С. Оздоровча спрямованість фізичного виховання студентів на основі впровадження інноваційних фітнес-технологій. - C. 229-239.
  23. Єфименко С., Величко С. Результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи формування предметної компетентності з фізики студентів коледжів за допомогою систем комп’ютерної графіки. - C. 240-251.
  24. Кифенко А. Експериментальна перевірка ефективності методики формування музично-слухової активності майбутніх учителів музичного мистецтва в навчальному хоровому колективі. - C. 251-261.
  25. Коваленко Н. Медіаграмотність як предмет вивчення та проектоутворююча дефініція в навчально-науковому педагогічному проекті. - C. 261-271.
  26. Павлова О. Методика формування професійної мотивації до педагогічної діяльності у майбутніх учителів початкових класів. - C. 272-282.
  27. Пан Сінюй. Діагностика підготовленості бакалаврів музичного мистецтва до формування аудіальної культури школярів. - C. 282-292.
  28. Салі О. Проектна діяльність як один з головних чинників формування іншомовної інтерактивної компетентності студентів. - C. 293-306.
  29. Третько В. Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх економістів-міжнародників. - C. 306-315.
  30. Удот В. Обґрунтування структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до взаємодії з родинами учасників бойових дій. - C. 315-326.
  31. Фоменко Т. Впровадження інноваційних технологій в освітній процес аграрних вишів. - C. 326-336.
  32. Хань Ле. Педагогічні умови формування поліфонічно-виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 336-347.
  33. Цуркан М. Особливості культурологічного підходу до навчання української мови як іноземної у вищій медичній школі. - C. 347-359.
  34. Yatsenko R. Personal learning systems as a means of student-centered learning. - C. 359-368.
2018
№ 9 (83)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського