Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2015/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Проблеми корекційної та інклюзивної освіти

  4. Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методики опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання й мислення під час розвивальної роботи з образотворчого мистецтва. - C. 3-15.
  5. Осадча Т. М. Основні підходи до психокорекції дітей дошкільного віку з порушенням голосової функції. - C. 15-25.
  6. Розділ ІI. Проблеми порівняльної педагогіки

  7. Білокопитов В. І. Форуми із забезпечення якості вищої освіти як унікальна платформа для співпраці на європейському рівні. - C. 26-33.
  8. Бойченко М. А. Діяльність міжнародних організацій у сфері освіти обдарованих і талановитих школярів. - C. 33-40.
  9. Лянной Ю. О. Професійна підготовка магістрів фізичної терапії та реабілітації у вищих навчальних закладах Латвії Та Литви. - C. 40-50.
  10. Сало Л. В. Зміст загальноосвітньої підготовки вчителів хореографії в університетах США. - C. 51-58.
  11. Розділ IIІ. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  12. Албул І. В, Кабанова О. О. Ідея цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності І. Соколянського. - C. 59-67.
  13. Год Б. В. Религиозно-педагогические идеи гуманиста Эразма Роттердамского в его философском наследии (ХVI век). - C. 67-77.
  14. Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Романова В. Б. Давньогрецька агоністика та її зв’язок зі спортивними фестивалями міст Північного Причорномор’я. - C. 77-86.
  15. Чорновол Л. О. Естетичний ідеал вихованки інституту шляхетних дівчат. - C. 86-94.
  16. Розділ IV. Проблеми теорії загальної освіти

  17. Білоцерковець М. А. Діагностично-критеріальний інструментарій евристичного експерименту. - C. 95-101.
  18. Вашак О. О. Значення педагогіки народознавства в сучасній національній системі виховання. - C. 101-108.
  19. Діденко Н. М. Ґенеза проблеми організації позакласної роботи з української мови у профільних філологічних класах як об’єкт теоретичного аналізу. - C. 109-116.
  20. Ємчик О. Г. Проблема творчого потенціалу особистості в науково-педагогічній спадщині. - C. 116-125.
  21. Иванов В. В., Иванова С. В. Распределение ролей членов команды проекта, с учетом их психотипов, при использовании эвристических методов. - C. 125-136.
  22. Кондратюк С. М. Педагогічні чинники ризику захворюваності молодших школярів. - C. 136-142.
  23. Лянна О. В. Мовленнєва діяльність як спосіб реалізації мовленнєвого спілкування. - C. 143-150.
  24. Олексієнко С. О. Підвищення продуктивності роботи в текстовому процесорі Microsoft Word. - C. 150-156.
  25. Сиваш С. В. Творчий потенціал учителів української мови та літератури: зміст та особливості. - C. 156-164.
  26. Розділ V. Проблеми педагогіки вищої школи

  27. Ачкан В. В. Педагогічна інноватика в контексті підготовки вчителя математики). - C. 165-173.
  28. Бабко Т. М. Особливості активізації професійного саморозвитку вчителя в умовах післядипломної освіти. - C. 173-181.
  29. Білявська Т. М. Теоретико-методичні засади формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 181-188.
  30. Васютіна Т. М., Телецька Л. І. Модернізація змістово-технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до реалізації змісту освітньої галузі "Природознавство". - C. 188-194.
  31. Гаращенко Л. В. Метод проектів як засіб формування професійних компетентностей у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 195-202.
  32. Гиря О. О. Компетентнісна складова у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 203-211.
  33. Довбня С. О. Підготовка майбутніх вихователів до організації ігрової діяльності з дітьми дошкільного віку (на матеріалі спецкурсу "Теорія і методика ігрової діяльності дітей дошкільного віку"). - C. 211-219.
  34. Зосименко О. В. Особливості проведення дослідно-експериментальної роботи з організації проектної діяльності майбутніх педагогів. - C. 219-233.
  35. Іваній І. В. Змістова характеристика категорії "система професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту" у контексті єдиного європейського простору вищої освіти. - C. 234-241.
  36. Іваній О. М. Професійна правосвідомість у моделюванні поведінки вчителя. - C. 241-247.
  37. Імбер В. І. Упровадження мультимедійних технологій у підготовку майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 247-255.
  38. Крамська С. Г. Методичні аспекти формування емоційної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 255-265.
  39. Красовська О. О. Організація професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в галузі мистецької освіти на засадах контекстного навчання. - C. 265-272.
  40. Криволап О. Ю. Педагогічний супровід процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку творчого потенціалу молодших школярів. - C. 272-279.
  41. Куліченко А. К. Шляхи підвищення мотивації до вивчення дисципліни "Латинська мова та основи медичної термінології" в медичному університеті. - C. 279-286.
  42. Кухарчук І. О. Текстоцентричний підхід до формування соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-словесника. - C. 286-295.
  43. Нікула Н. В. Етапи професійно-методичного розвитку студентів у процесі навчання у вищій школі. - C. 295-301.
  44. Паламарчук Л. М. Діагностика мовленнєвих якостей майбутніх учителів початкових класів як мотиваційний компонент професійної комунікативної підготовки. - C. 302-310.
  45. Палюкенієнє С. В. Авторська лялька як засіб формування професійної майстерності майбутнього вчителя мистецького профілю. - C. 311-317.
  46. Паршук С. М., Круглова Н. С. Педагогічна комунікація як складова професійної ідентичності майбутніх учителів початкової школи. - C. 318-325.
  47. Пасько Н. А., Пасько О. В. Інституційний алломорфізм як альтернатива інституційному ізоморфізму університетів у добу глобалізації. - C. 325-332.
  48. Пахальчук Н. О. Організація навчальної діяльності майбутніх фахівців із дошкільної та початкової освіти в контексті викладання методики фізичного виховання. - C. 332-340.
  49. Петров И. В. Грамматические навыки как компонент формирования коммуникативной компетенции иностранных студентов на начальном этапе обучения. - C. 341-350.
  50. Порохнавець О. М. Дидактичні основи формування національно-патріотичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 350-355.
  51. Проценко І. І. Теоретико-методологічні засади формування діалогової культури майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 355-363.
  52. Ситняківська С. М. Теоретико-методологічні засади формування білінгвальної професійної компетентності майбутніх фахівців із соціальної педагогіки. - C. 363-372.
  53. Смольнікова О. Г. Особистість викладача в системі автономного навчання іноземних мов. - C. 372-379.
  54. Тарасенко Г. С. Підготовка майбутніх педагогів до реалізації аксіологічного підходу у вихованні дошкільників засобами природи. - C. 380-389.
  55. Тимчук Л. І. Методика створення біографічних цифрових наративів в контексті педагогічної освіти. - C. 389-405.
  56. Ткаченко О. М. Традиційність та інноваційність в етнопедагогічній підготовці майбутніх викладачів вищої школи. - C. 405-414.
  57. Фоменко Т. М. Міжпредметні зв’язки соціально-гуманітарних дисциплін як педагогічна умова формування соціокультурної компетентності майбутніх аграріїв. - C. 414-422.
  58. Якименко С. І. Світоглядна освіта в умовах сучасного освітнього простору ВНЗ. - C. 422-431.
  59. Ящук С. М. Особливості моделювання процесу професійної підготовки магістрів технологічної освіти у вищих педагогічних навчальних закладах. - C. 432-440.
  60. Розділ VІ. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  61. Кісель М. Muzyka i jej formy aktywnosci jako wsparcie w procesie wychowania mlodziezy niedostosowanej spolecznie. - C. 441-450.
  62. Корінна Г. О. Характеристика критеріїв та показників готовності майбутніх соціальних педагогів до статево-рольової соціалізації дітей дошкільного віку. - C. 450-460.
  63. Лях Т. Л., Середа В. Г. Індивідуальні фактори ризикованої щодо віл-інфікування поведінки підлітків – учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 461-466.
  64. Парфанович І. І. Відповідність застосовуваних форм і методів завданням профілактики як оцінка ефективності запобігання девіантної поведінки дівчат. - C. 467-473.
2015
№ 5 (49)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського