Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Проблеми порівняльної педагогіки

  4. Вахріна О. В. Система вищої освіти Польщі в європейському просторі. - C. 3-10.
  5. Кузнецова О. Ю. Питання іншомовної освіти в контексті інтеграційного розвитку вищої освіти у Европі. - C. 10-19.
  6. Москальова Я. Ю. Проблема саморозвитку вчителя в зарубіжній педагогічній думці. - C. 20-27.
  7. Чирва А. С. Інклюзивне навчання в університетах та коледжах Канади. - C. 27-35.
  8. Розділ 2. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки

  9. Бугрій В. С. Зміст і форми краєзнавчої роботи загальноосвітніх шкіл Сумщини у 20-ті рр. ХХ ст.. - C. 36-44.
  10. Будянський Д. В. Риторичні засади української культури козацької доби. - C. 44-53.
  11. Огієнко О. І. Модель дослідницького університету В. Гумбольдта: історія і сучасність. - C. 53-61.
  12. Паскаленко В. В. Проблема професійної підготовки в народних школах у кінці ХІХ – початку ХХ століття в педагогічних працях В. В. Рюміна. - C. 61-69.
  13. Розділ 3. Проблеми теорії загальної освіти

  14. Дегтярьова Н. В., Вернидуб Г. О. Формування інформатичних компетентностей учнів за допомогою комплексних завдань з інформатики. - C. 70-79.
  15. Іваній І. В., Вербицький В. В. Структура та зміст фізичної культури особистості. - C. 79-88.
  16. Муртазієв Е. Г. Теоретичні засади культурно-історичної складової шкільної математичної освіти 88-97.
  17. Ткаченко С. М. Сутність та зміст здоров’язбережувальних технологій у системі шкільної фізкультурної освіти. - C. 97-104.
  18. Розділ 4. Проблеми педагогіки вищої школи

  19. Дзіман Г. М. Навчання студентів-магістрів технічних спеціальностей академічного письма англійською мовою. - C. 105-112.
  20. Кіндрась І. В. Підсистема вправ для навчання студентів мовних спеціальностей усного турецького монологічного мовлення на початковому етапі. - C. 113-122.
  21. Кубанов Р. А. Сучасні моделі оцінювання якості професійної підготовки студентської молоді. - C. 122-131.
  22. Ольховська А. С. Правові аспекти діяльності перекладача як об’єкт фахового навчання. - C. 131-144.
  23. Степаненко А. І. Формування інформаційної культури як невід’ємної складової освітнього простору студентів політехнічних коледжів. - C. 144-149.
  24. Розділ 5. Проблеми професійної підготовки майбутніх учителів

  25. Бабкіна М. І. Використання інформаційних потоків у процесі проектної діяльності студентів за фахом. - C. 150-157.
  26. Бєсова О. Г. Інформаційна компетентність як складова професійної компетентності майбутнього вчителя математики. - C. 157-162.
  27. Жовтан Л. В. Поетапне формування інтелектуальних умінь майбутніх педагогів у системі післядипломної освіти. - C. 163-170.
  28. Кудінов Д. В. Організація самостійної роботи майбутніх педагогів на основі компетентнісного підходу. - C. 170-179.
  29. Розділ 6. Соціалізація особистості: історія та сучасність

  30. Волошко Г. В. До проблеми визначення "готовності до превентивної діяльності" майбутніх педагогів. - C. 180-190.
  31. Кривонос О. Б. Соціальна профілактика делінквентної поведінки підлітків. - C. 190-198.
  32. Розділ 7. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу

  33. Ачкан В. В. Інноваційна компетентність учителя математики. - C. 199-207.
  34. Білюнас А. В. Апробація та експериментальна перевірка основних результатів дисертаційного дослідження проблеми формування математичної культури учнів старшої школи. - C. 208-215.
  35. Борисова А. О. Формування методичних умінь у майбутніх викладачів для застосування інформаційних технологій. - C. 216-224.
  36. Волчаста М. М. Нестандартний посібник як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення алгебри у 8 класі. - C. 225-234.
  37. Грицик Т. А. Психолого-педагогічні особливості навчання вищої математики студентів-іноземців. - C. 235-245.
  38. Грудинін Б. О. Педагогічна взаємодія: вимоги в контексті особистісно орієнтованої освітньої парадигми. - C. 245-255.
  39. Гулєша О. М. Розробка теоретико-методологічних засад і технологій підготовки студентів-заочників інженерних спеціальностей технічних університетів. - C. 255-262.
  40. Євсюков О. Ф. Дидактична ефективність інформаційних технологій при формуванні професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів. - C. 263-270.
  41. Завражна О. М., Лобас О. М. Навчально-ігрове проектування у контексті підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності. - C. 270-276.
  42. Кравченко З. І. Диференціація навчання – шлях розвитку творчих здібностей старшокласника. - C. 277-286.
  43. Мартиненко О. В., Ковтун Г. І. Дослідницька компетентність учителя математики та економіки: специфіка формування. - C. 286-294.
  44. Назаренко Н. В. Розробка системи міжпредметних завдань з дисциплін математичного циклу та комп’ютерно-інформаційних дисциплін. - C. 295-303.
  45. Пихтар М. П. До питання підготовки студента – майбутнього вчителя математики для роботи з обдароdаними учнями. - C. 303-311.
  46. Пучківська Т. О. Інтенсифікація процесу навчання математики засобами дистанційної взаємодії. - C. 312-320.
  47. Ромащенко І. В. Дидактичні умови розвитку творчої діяльності студентів гуманітарних факультетів. - C. 320-328.
  48. Савчин М. М. Самостійна робота учнів − основа самостійності, самонавчання, самоконтролю, важливий чинник формування компетентності "вміння вчитися". - C. 328-338.
  49. Салтикова А. І., Хурсенко С. М. Диференційний підхід при викладанні фізики студентам нефізичних спеціальностей природничого напряму. - C. 338-347.
  50. Семеніхіна О. В. Про реформування вищої педагогічної освіти в галузі математики. - C. 347-353.
  51. Силенок Г. А. Здійснення інтелектуального розвитку студентів під час навчання математики майбутніх аграріїв. - C. 353-361.
  52. Стадник О. Г. Сутністна характеристика навчально-методичного забезпечення шкільного предмету (на прикладі географії). - C. 361-368.
  53. Трунова О. В. Особливості лекційного курсу стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів. - C. 368-376.
  54. Тягай І. М. Самостійна робота як одна із форм розвитку інтелектуальних умінь майбутніх учителів математики. - C. 376-382.
  55. Федосєєв С. Е. Інтерактивне навчання математики: ключові поняття. - C. 382-391.
  56. Чашечникова О. С., Колесник Є. А. Один із аспектів формування готовності майбутнього вчителя математики до створення творчого середовища. - C. 391-401.
  57. Чорноус В. П. Творчість як сучасний ресурс самовдосконалення професіоналізму майбутнього вчителя початкової школи. - C. 401-408.
  58. Чумак О. О. Методичні рекомендації до навчання математичному моделюванню майбутніх інженерів під час аудиторних занять з теорії випадкових процесів. - C. 408-417.
  59. Школьний О. В. ЗНО з математики як особлива форма оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи в Україні. - C. 417-427.
  60. Шульга Н. В. Стохастична підготовка майбутніх економістів у навчальних закладах Німеччини. - C. 427-439.
2014
№ 5 (39)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського