Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
: наук. журн..- Суми

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Філософські та методологічні засади інноваційного розвитку вищої освіти

  4. Пшенична Л. В. Інноваційні процеси в освіті як фактор її успіху. - C. 3-16.
  5. Радченко Ю. Л. Інноваційність вітчизняної історико-педагогічної спадщини в підготовці майбутніх учителів. - C. 17-26.
  6. Садова Т. А. Використання технології групової взаємодії у професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 27-35.
  7. Розділ ІI. Стратегії інноваційного розвитку вищої освіти в Україні та в світі

  8. Білокопитов В. І. Європейська освітня політика із забезпечення якості вищої освіти: становлення та розвиток у доболонський період. - C. 36-44.
  9. Кірдан Л. О. Трансформація законодавчого забезпечення управління університетами Підросійської України у 1857–1863 рр.. - C. 44-55.
  10. Ніколаї Г. Ю. Інноваційний розвиток фізичного виховання та спорту в університетах Республіки Польща. - C. 55-65.
  11. Федоренко С. В. Гуманістично-культурологічна парадигма як методологічна основа формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США. - C. 66-75.
  12. Шендерук О. Б. Тенденції розвитку вищої освіти України другої половини XX століття. - C. 75-84.
  13. Розділ IIІ. Організаційно-педагогічне забезпечення інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти в Україні та в світі

  14. Авхутська С. О. Технологічне забезпечення формування толерантності у майбутніх учителів історії. - C. 85-92.
  15. Басюк М. П. Вплив передумов на формування сучасної дуальної системи вищої освіти Німеччини. - C. 92-98.
  16. Муковіз О. П. Загальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. - C. 98-107.
  17. Радзієвська О. В. З досвіду формування творчої активності майбутнього вчителя. - C. 107-113.
  18. Сімоненко Л. Ю. Реалізація функцій контролю сформованості методичної компетентності майбутніх філологів. - C. 113-120.
  19. Чуносов М. О. Проблема визначення видів делінквентної поведінки неповнолітніх, як умови щодо її профілактики. - C. 121-126.
  20. Розділ IV. Психологічні основи інноваційного розвитку вищої освіти

  21. Калмикова О. А. Реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення дисципліни "Професійна майстерність спеціального психолога". - C. 127-135.
  22. Соломатіна Т. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах сім’ї. - C. 135-143.
  23. Черенщикова Д. В. Психотехнічний репертуар програми оптимізації педагогічного спілкування науково-педагогічних працівників у форматі позитивної психотерапії. - C. 143-153.
  24. Розділ V. Професійна підготовка фахівців інноваційного розвитку вищої освіти в Україні та у світі

  25. Герлянд Т. М. Педагогічні можливості навчально-виховного середовища закладу професійно-технічної освіти у здійсненні самореалізації особистості майбутнього фахівця-аграрія. - C. 154-162.
  26. Дука М. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури. - C. 162-171.
  27. Кобюк Ю. М. Застосування інтерактивних технологій як педагогічна умова готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. - C. 171-177.
  28. Кононенко М. П., Коваленко Н. В. Формування готовності майбутніх учителів до самореалізації творчого потенціалу у процесі навчальної педагогічної практики. - C. 177-185.
  29. Маруфенко О. В. Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти. - C. 186-195.
  30. Розділ VI. Оптимізація інноваційної освіти і процесів самореалізації творчого потенціалу особистості

  31. Атаманська К. І. Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога. - C. 196-202.
  32. Загребельна О. О., Загребельний С. Л. Інноваційна діяльність класного керівника сучасної школи в напрямі здоров’язбережувальних технологій. - C. 202-211.
  33. Зайцева І. О. Дидактичні умови оптимізації дистанційного навчання у вищій школі. - C. 212-219.
  34. Зосименко О. В. Сутнісна характеристика навчальних проектів у структурі освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 219-229.
  35. Клочко Л. І., Ігнатенко О. В. Формування мовної полілінгвальної особистості студента-філолога. - C. 230-237.
  36. Корж-Усенко Л. В. Козацька педагогіка: досвід, реалії, перспективи. - C. 237-245.
  37. Кубанов Р. А. Кредитно-модульна організація навчального процесу студентів у вищому навчальному закладі. - C. 245-254.
  38. Лазарєва О. М. Особливості самостійної пізнавально-творчої діяльності в евристичному навчанні. - C. 254-264.
  39. Логвінова Я. О. Активізація творчого потенціалу особистості майбутнього викладача біології в процесі екологічної діяльності. - C. 264-271.
  40. Мілютіна О. К. Проблема співвідношення понять "культура школи" та "клімат школи" в сучасній американській педагогічній думці. - C. 271-277.
  41. Поляничко А. О. Генеза становлення та розвитку ліцеїв військового спрямування в Україні. - C. 278-286.
  42. Різниченко К. С. Патріотизм як основа національної ідеї сучасного Китаю. - C. 286-292.
  43. Ткаченко К. Ю. Підготовка вихованців до життя в комуні ім. Ф. Е. Дзержинського в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 293-299.
  44. Туляков О. О. Робота у "малих групах" – ефективна форма забезпечення належного рівня знань (з досвіду викладання курсу "Логіка"). - C. 299-305.
  45. Ушакова Н. В. Реалізація особистісно-діяльнісного підходу в навчанні аудіювання іноземних студентів. - C. 305-314.
  46. Розділ VІI. Інновації у підготовці фахівців з дошкільної та початкової освіти

  47. Васько О. О., Соловйова К. В. Методи активного навчання в медико-математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 315-323.
  48. Гаврілова Л. Г. Елементи дистанційної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів і музики: використання веб-сайту як електронного освітнього ресурсу. - C. 323-331.
  49. Георгян Н. М. Освітнє середовище як умова виховання майбутніх педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки. - C. 331-339.
  50. Головко М. Б., Міхєєва О. І. Можливості використання авторських програм навчальних дисциплін у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. - C. 340-348.
  51. Запорожченко Т. П. Електронні засоби навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 349-356.
  52. Мільто Л. О. Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень педагогічної майстерності вчителя. - C. 356-365.
  53. Мордвінова І. В. Cпецифіка здоров’язбережувального виховання у школах України. - C. 365-374.
  54. Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Образотворче мистецтво як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку. - C. 375-383.
  55. Харькова Є. Д. Проблема ефективності інноваційних освітніх процесів. - C. 383-392.
  56. Шишкіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів. - C. 392-400.
  57. Ярова О. Б. Фізкультурна освіта і спорт у початковій школі Євросоюзу: сучасний стан і тенденції розвитку. - C. 401-412.
  58. Розділ VІIІ. Інновації в корекційній та інклюзивній освіті

  59. Быстров А. Е. Нарушения поведения умственно отсталых подростков и методы их коррекции. - C. 413-420.
  60. Бистрова Ю. А. Теоретические основы работы психолога в школе в условиях инклюзивного и специального образования. - C. 421-429.
  61. Колишкін О. В. Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога. - C. 429-437.
  62. Леонова Е. В. Организация работы тьютора в инклюзивной образовательной среде. - C. 437-444.
  63. Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. - C. 444-450.
  64. Фетісова О. Ю. Творча самостійна робота студентів у аспекті професійної підготовки майбутніх дефектологів (на прикладі проекту "Ляльковий театр для дітей з порушенням інтелекту"). - C. 450-457.
2014
№ 4 (38)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського