Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2014/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Філософські та методологічні засади інноваційного розвитку вищої освіти
- Пшенична Л. В. Інноваційні процеси в освіті як фактор її успіху. - C. 3-16.
- Радченко Ю. Л. Інноваційність вітчизняної історико-педагогічної спадщини в підготовці майбутніх учителів. - C. 17-26.
- Садова Т. А. Використання технології групової взаємодії у професійній підготовці майбутніх вихователів. - C. 27-35.
Розділ ІI. Стратегії інноваційного розвитку вищої освіти в Україні та в світі
- Білокопитов В. І. Європейська освітня політика із забезпечення якості вищої освіти: становлення та розвиток у доболонський період. - C. 36-44.
- Кірдан Л. О. Трансформація законодавчого забезпечення управління університетами Підросійської України у 1857–1863 рр.. - C. 44-55.
- Ніколаї Г. Ю. Інноваційний розвиток фізичного виховання та спорту в університетах Республіки Польща. - C. 55-65.
- Федоренко С. В. Гуманістично-культурологічна парадигма як методологічна основа формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США. - C. 66-75.
- Шендерук О. Б. Тенденції розвитку вищої освіти України другої половини XX століття. - C. 75-84.
Розділ IIІ. Організаційно-педагогічне забезпечення інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти в Україні та в світі
- Авхутська С. О. Технологічне забезпечення формування толерантності у майбутніх учителів історії. - C. 85-92.
- Басюк М. П. Вплив передумов на формування сучасної дуальної системи вищої освіти Німеччини. - C. 92-98.
- Муковіз О. П. Загальні ознаки технології дистанційного навчання в системі неперервної освіти вчителів початкової школи. - C. 98-107.
- Радзієвська О. В. З досвіду формування творчої активності майбутнього вчителя. - C. 107-113.
- Сімоненко Л. Ю. Реалізація функцій контролю сформованості методичної компетентності майбутніх філологів. - C. 113-120.
- Чуносов М. О. Проблема визначення видів делінквентної поведінки неповнолітніх, як умови щодо її профілактики. - C. 121-126.
Розділ IV. Психологічні основи інноваційного розвитку вищої освіти
- Калмикова О. А. Реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення дисципліни "Професійна майстерність спеціального психолога". - C. 127-135.
- Соломатіна Т. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з обмеженими можливостями здоров’я в умовах сім’ї. - C. 135-143.
- Черенщикова Д. В. Психотехнічний репертуар програми оптимізації педагогічного спілкування науково-педагогічних працівників у форматі позитивної психотерапії. - C. 143-153.
Розділ V. Професійна підготовка фахівців інноваційного розвитку вищої освіти в Україні та у світі
- Герлянд Т. М. Педагогічні можливості навчально-виховного середовища закладу професійно-технічної освіти у здійсненні самореалізації особистості майбутнього фахівця-аграрія. - C. 154-162.
- Дука М. В. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання майбутніх філологів розуміння невербальних засобів комунікації у творах сучасної англомовної художньої літератури. - C. 162-171.
- Кобюк Ю. М. Застосування інтерактивних технологій як педагогічна умова готовності майбутніх учителів до інноваційної діяльності. - C. 171-177.
- Кононенко М. П., Коваленко Н. В. Формування готовності майбутніх учителів до самореалізації творчого потенціалу у процесі навчальної педагогічної практики. - C. 177-185.
- Маруфенко О. В. Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти. - C. 186-195.
Розділ VI. Оптимізація інноваційної освіти і процесів самореалізації творчого потенціалу особистості
- Атаманська К. І. Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога. - C. 196-202.
- Загребельна О. О., Загребельний С. Л. Інноваційна діяльність класного керівника сучасної школи в напрямі здоров’язбережувальних технологій. - C. 202-211.
- Зайцева І. О. Дидактичні умови оптимізації дистанційного навчання у вищій школі. - C. 212-219.
- Зосименко О. В. Сутнісна характеристика навчальних проектів у структурі освіти кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 219-229.
- Клочко Л. І., Ігнатенко О. В. Формування мовної полілінгвальної особистості студента-філолога. - C. 230-237.
- Корж-Усенко Л. В. Козацька педагогіка: досвід, реалії, перспективи. - C. 237-245.
- Кубанов Р. А. Кредитно-модульна організація навчального процесу студентів у вищому навчальному закладі. - C. 245-254.
- Лазарєва О. М. Особливості самостійної пізнавально-творчої діяльності в евристичному навчанні. - C. 254-264.
- Логвінова Я. О. Активізація творчого потенціалу особистості майбутнього викладача біології в процесі екологічної діяльності. - C. 264-271.
- Мілютіна О. К. Проблема співвідношення понять "культура школи" та "клімат школи" в сучасній американській педагогічній думці. - C. 271-277.
- Поляничко А. О. Генеза становлення та розвитку ліцеїв військового спрямування в Україні. - C. 278-286.
- Різниченко К. С. Патріотизм як основа національної ідеї сучасного Китаю. - C. 286-292.
- Ткаченко К. Ю. Підготовка вихованців до життя в комуні ім. Ф. Е. Дзержинського в педагогічній спадщині А. С. Макаренка. - C. 293-299.
- Туляков О. О. Робота у "малих групах" – ефективна форма забезпечення належного рівня знань (з досвіду викладання курсу "Логіка"). - C. 299-305.
- Ушакова Н. В. Реалізація особистісно-діяльнісного підходу в навчанні аудіювання іноземних студентів. - C. 305-314.
Розділ VІI. Інновації у підготовці фахівців з дошкільної та початкової освіти
- Васько О. О., Соловйова К. В. Методи активного навчання в медико-математичній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 315-323.
- Гаврілова Л. Г. Елементи дистанційної освіти у підготовці майбутніх учителів початкових класів і музики: використання веб-сайту як електронного освітнього ресурсу. - C. 323-331.
- Георгян Н. М. Освітнє середовище як умова виховання майбутніх педагогів на ціннісних засадах етнопедагогіки. - C. 331-339.
- Головко М. Б., Міхєєва О. І. Можливості використання авторських програм навчальних дисциплін у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. - C. 340-348.
- Запорожченко Т. П. Електронні засоби навчання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 349-356.
- Мільто Л. О. Інноваційна педагогічна діяльність як вищий рівень педагогічної майстерності вчителя. - C. 356-365.
- Мордвінова І. В. Cпецифіка здоров’язбережувального виховання у школах України. - C. 365-374.
- Одерій Л. Є., Роздимаха А. І. Образотворче мистецтво як засіб реалізації художньо-творчого потенціалу дітей дошкільного віку. - C. 375-383.
- Харькова Є. Д. Проблема ефективності інноваційних освітніх процесів. - C. 383-392.
- Шишкіна Ю. О. Готовність майбутніх учителів початкових класів до екологічного виховання учнів. - C. 392-400.
- Ярова О. Б. Фізкультурна освіта і спорт у початковій школі Євросоюзу: сучасний стан і тенденції розвитку. - C. 401-412.
Розділ VІIІ. Інновації в корекційній та інклюзивній освіті
- Быстров А. Е. Нарушения поведения умственно отсталых подростков и методы их коррекции. - C. 413-420.
- Бистрова Ю. А. Теоретические основы работы психолога в школе в условиях инклюзивного и специального образования. - C. 421-429.
- Колишкін О. В. Педагогічна деонтологія вчителя-дефектолога. - C. 429-437.
- Леонова Е. В. Организация работы тьютора в инклюзивной образовательной среде. - C. 437-444.
- Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. - C. 444-450.
- Фетісова О. Ю. Творча самостійна робота студентів у аспекті професійної підготовки майбутніх дефектологів (на прикладі проекту "Ляльковий театр для дітей з порушенням інтелекту"). - C. 450-457.
| 2014 | | № 4 (38)
|
|
|
|