Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70506/2013/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн..- Суми- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Проблеми порівняльної педагогіки
- Гаращук К. В. Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти. - C. 3-11.
- Довгополова Г. Г. Можливості впровадження американського досвіду розвитку культури школи в умовах реформування вітчизняної освіти. - C. 11-18.
- Мукан Н. В., Грогодза І. Ю. Професійний розвиток педагогів: теоретичні та методологічні аспекти. - C. 18-27.
- Устименко-Косоріч О. А., Курило В. С. Змістові компоненти формування етнонаціонального виконавського стилю у сербських баяністів-акордеоністів. - C. 27-36.
- Щука Г. П. Порівняння професійної підготовки кадрів спортивно-оздоровчого туризму в Російські Федерації та Республіці Білорусь. - C. 37-46.
Розділ 2. Проблеми історії освіти та загальної педагогіки
- Гавриленко І. І. Особливості кадрового забезпечення навчально-виховного процесу в трудовій колонії ім. М. Горького (1920–1928 рр.). - C. 47-54.
- Гнатів О. В. Педагогічна спадщина Миколи Шарлеманя в контексті розвитку екологічної освіти й виховання. - C. 55-53.
- Карташова Ю. О. Реалізація завдань інтернаціонального виховання на маршрутах Всесоюзного маршу піонерських загонів (70–80-ті роки ХХ ст.). - C. 63-71.
- Малько Н. М. Проект статуту нижчих і середніх училищ Міністерства народної освіти 1860 р. та його вплив на розвиток педагогічної думки другої половини ХІХ ст.. - C. 72-83.
- Нізовцев А. В. Структурні та функціональні компоненти професійної компетентності інженера. - C. 83-105.
- Резніченко І. Г. Науково-статистична діяльність Олександра Русова. - C. 96.
- Статівка В. І. Продуктивні педагогічні ідеї кінця ХХ – початку ХХІ століть. - C. 105-116.
Розділ 3. Проблеми теорії загальної освіти
- Гаснюк В. В. Змістово-структурна характеристика музично-естетичного виховання молодших школярів уполікультурному середовищі. - C. 117-127.
- Деснова І. С. Термінологічне поле проблеми полікультурної освіти молодших школярів. - C. 127-135.
- Дмитренко Л. І. Вплив самооцінки на успішність навчання в молодшому шкільному віці. - C. 135-143.
- Ласточкіна О. В. Дослідження стану та змісту організації мовленнєвоїпідготовки дітей старшого дошкільного віку. - C. 143-153.
- Науменко С. О. Технології оцінювання географічної компетентності учнів основної та старшої школи (результати анкетування вчителів). - C. 153-162.
- Плотникова О. М. Формування інтересу до образотворчої діяльності в дітей дошкільного віку. - C. 163-169.
- Попович О. П. Спортивні ігри як засіб виховання фізичних якостейстаршокласників (на прикладі гандболу). - C. 169-176.
- Романова І. А. Сучасний урок у системі навчальної діяльності молодшого школяра. - C. 177-187.
- Чашечникова О. С. Специфіка використання організаційних форм і методів математики з метою розвитку творчого мислення учнів. - C. 187-197.
Розділ 4. Проблеми педагогіки вищої школи
- Величко Н. М. Проблема формування полікультурної компетентностімайбутніх учителів з точки зору системного підходу. - C. 198-205.
- Гребеник Ю. С. Комунікативна культура студента медичного коледжу як складова професійних якостей медичного працівника. - C. 205-213.
- Громова Н. В. Роль і місце педагогічної практики в професійному становленні майбутнього вчителя-філолога. - C. 213-221.
- Гупал М. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності в студентів немовних спеціальностей вищих навчальних закладів. - C. 221-227.
- Данилюк С. С. Статистичний аналіз результатів формувального експерименту із виявлення рівнів сформованості професійної компетентності. - C. 228-238.
- Келембет Р. В., Пейчева О. О. Формування соціокультурної компетенції студентів на заняттях з англійської мови. - C. 239-245.
- Княжева І. А. Організація самостійної роботи магістрантів у межах курсу "Методика викладання педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах". - C. 246-256.
- Ковтун Г. І., Мартиненко О. В. Формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя математики та економіки. - C. 256-265.
- Козубенко Н. Г., Гвоздецька С. В. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з фізичної культури (на прикладі гімнастики). - C. 266-272.
- Козубцов І. М. Модель змісту навчання освітньо-професійної програми методологічної компетентної моделі підготовки аспірантів, ад’юнктів. - C. 272-280.
- Кононенко Л. В. Змістові характеристики рівнів сформованостіораторської майстерності у майбутніх магістрів соціальної педагогіки. - C. 281-290.
- Петренко С. В. До проблеми адаптації студентів першого курсу фізико-математичного факультету педагогічного університету. - C. 291-301.
- Поліщук Н. М. Поетапна реалізація моделі підготовки вчителя в системі післядипломної освіти до розвиткуздоров’язбережувальної компетентності учнів. - C. 302-312.
- Слатвінська О. А. Формування екологічної компетентності учнів ПТНЗ шляхом інтеграції навчальних дисциплін. - C. 312-318.
- Сущенко Р. В. Проблема подолання вузького професіоналізму в процесі підготовки майбутніх фахівців залізничної галузі. - C. 318-327.
- Тернавська Л. М. Застосування партисипативних методів у процесі навчання іноземної мови майбутніх економістів. - C. 327-334.
- Филипська В. І. Форми заохочення вчителів до самовдосконалення в Україні. - C. 334-342.
- Шауерман О. А. Використання автентичних матеріалів на заняттяхз іноземної мови в немовному ВНЗ. - C. 343-349.
- Шпиталевська Г. Р. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування в молодших школярів загальнокультурної компетентності. - C. 349-359.
Розділ 5. Менеджмент освіти: тенденції інноваційного розвитку
- Нетребіна О. Ю. Виміри синергетичного підходу до формування професійної культури майбутніх менеджерів туризму. - C. 360-368.
- Туляков О. О. Внутрішній монолог (солоквіум) – засіб самовихованняхаризматичного лідера. - C. 368-377.
- Фадєєв В. І. Структура і функції системи управління освітніми ресурсамивищої освіти України. - C. 378-385.
Розділ 6. Соціалізація особистості: історія та сучасність
- Єжова О. О. Методика формування здоров’ясприятливого освітнього середовища в професійно-технічнихнавчальних закладах. - C. 386-393.
- Іванова О. І., Басанець Л. М. Характеристика психофункціональних показників учнів кадетського корпусу на початковому етапі їх навчання. - C. 393-400.
- Поляничко А. О. Особливості соціально-педагогічної діяльності в закладах для дітей-сиріт і дітей, позбавленихбатьківського піклування. - C. 400-410.
- Чистякова І. А. Особливості ресоціалізації неповнолітніх засуджених в умовах пенітенціарної системи України. - C. 410-421.
| 2013 | | № 5 (31)
|
|
|
|