Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70445/2017/118<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Свиридова П.Б. Структурні чинники композиційно-драматургічної єдності в циклі "15 концертних фуг" Алемдара Караманова. - C. 4-11.
- Єфіменко М. С. Специфіка виконавського звукоутворення у "Sonata quazi una fantazia" О. Козаренка (на прикладі інтерпретації Л. Шутко та автора). - C. 11-23.
- Дульдиер В. А. О некоторых особенностях тембровой фактуры в квинтесе С. Прокофьева для гобоя, кларнета, скрипки, альта и контарбаса. - C. 24-35.
- Кащенко Ю. Г. Рациональная система барочных аффектов как основа архитектонической целостности клавирных сюит И. С. Баха. - C. 35-48.
- Оболенская М.М. Драматургический принцип "От активности к созерцательности" в фортепианном творчестве Луи Вьерна: генетический аспект. - C. 48-58.
- Снітко Я. О. Діалогічність як об"єднуючий композиційний принцип у сонаті C-dur для віолончелі та фортепіано Бенджаміна Бріттена. - C. 58-72.
- Иванников Т. П. Современные гитарные циклы в аспекте преемственности жанровыфх традиций прошлого. - C. 72-81.
- Шурдак М. І. Інтеграція технік як фактор композиційної єдності у сучасному творі (на прикладі "Сонати для альта SOLO" Д. Лігеті. - C. 81-90.
- Коломицева А. І. Рефрени комунікативної функції в українській традиційній пісенності. - C. 90-103.
- Сінченко Б. Ю. Поліфонічний цикл у творчості харківських композиторів 70-80-х років ХХ століття (на прикладі творів В. Бібіка, О. Гнатовської, І. Гайденка). - C. 103-112.
- Шевченко Т. О. Принципы исполнительской интерпретации фортепианной музыки Н. Метнера. - C. 113-125.
- Антропова А. С. Драматургическое единство цикла Яна Фрейдлина "Лесные картины". - C. 125-132.
- Олендарьов В. М. Типи комунікації в масовій музичній культурі. - C. 132-140.
- Гололобова С. В. Особенности композиторской интерпретацыии цикла "12 американских прелюдий" А.-Э. Хинастеры. - C. 141-151.
- Дмитренко К. І. Взаємодія типового та нетипового в сучасній музичній композиції на прикладі сонати № 1 С. Шарріно. - C. 151-160.
- Дорохин В. Г. Жанровая драматургия как фактор формообразования музыкального произведения на примере анализа концертной партиты № 2 В. Зубицкого. - C. 160-169.
- Кузьмина А. А. Пушкинская золотая рыбка "в сетях" украинской детской оперы. - C. 169-180.
- Кучеренко С. И. Инструктивный и художественный скрипичный этюды: к определению специфики. - C. 180-191.
- Савайтан О. Г. Претворение традиций в трактовке фуги в фортепианном творчестве Макса Регера (на примере циклов опус 81, опус 86, опус 99, опус 131-а). - C. 192-204.
- Подпоринова Е. В. Преломление художественного диалога в сюите В. Птушкина "По страницам "Детского альбома" П. Чайковского. - C. 204-215.
- Сердюк Я. О. Две грани музыкального виртуального в произведениях С. Райха на примере "Vermont counterpoint" и "Eight lines"). - C. 215-229.
- Су Юйчен Китайские одночастные концерты с програмностью последовательно-сюжетного типа: инновационные черты строения. - C. 229-239.
- Сокачик Р. М. Концерт для оркестру Б. Бартока: драматургія, концепція,специфіка трактування жанру. - C. 239-248.
- Гармель О. В. Интерпретация как диалог. Творчество Джона Дауленда в альбоме Стинга "Songs from the labyrint". - C. 248-261.
- Загладько А. А. Композиционно-драматургическая специфика четвертого фортепианного концерта С. Рахманинова. - C. 262-271.
- Бендеров В. Д. Феномен "Пиковой дамы" П. И. Чайковского в ауре интерпретаций. - C. 271-281.
- Гумінюк С. П. "Нові музичні ресурси" Генрі Кауела в музично-теоретичній і творчій практиці композитора. - C. 281-290.
| 2017 | | Вип. 118
|
|
|
|