Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2020/24(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алєксєєнко Т. Можливості й ризики конструювання нової ідентичності у вимушених переселенців (мігрантів). - C. 4-16.
  4. Безрук К. Формування соціальної успішності підлітків у системі учнівського самоврядування: понятійне поле. - C. 17-30.
  5. Bejger H. Identity Shaping in Children and Youth in Foster Care Institution. - C. 31-48.
  6. Бех І. Особистість на виховній шкалі духовності. - C. 49-70.
  7. Boiko А. The Results of Study of Modernization of Out-of-School Education of Humanitarian Direction in Ukraine. - C. 71-84.
  8. Гавриш Н., Рагозіна В., Васильєва С. Моделювання освітнього процесу в групах раннього віку. - C. 85-105.
  9. Honchar L. The Research study of the Adolescents` Cognitive Sphere in "Parent-Child” Interpersonal Relationships. - C. 106-119.
  10. Hudym I. Strategies of Adaptation of Educational Environment for Preschoolers with Special Needs. - C. 120-136.
  11. Журба К., Докукіна О. Смисложиттєві кризи та бар’єри сучасних підлітків. - C. 137-154.
  12. Закатнов Д. Кар’єрні та професійні ціннісні орієнтації учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 155-170.
  13. Заредінова Е. Аксіозорієнтоване середовищеутворення: сутність й логіка. - C. 171-185.
  14. Захарків С. Організаційно-педагогічні умови виховання дисциплінованості старших підлітків у процесі занять єдиноборствами. - C. 186-196.
  15. Kanishevska L. State of Readiness for Responsible Parenting Among High School Students in Boarding Schools. - C. 197-215.
  16. Кирилюк С. Особливості інноваційної педагогічної системи закладу загальної середньої освіти у формуванні соціальної активності учнів. - C. 216-234.
  17. Єжова О., Кириченко В. Особливості застосування соціально-педагогічних технологій у формуванні просоціальної поведінки підлітків. - C. 235-251.
  18. Комаровська О. Мистецька подієвість освітнього середовища в контексті художніх цінностей особистості. - C. 252-270.
  19. Копчук-Кашецька М. Результати експериментально-дослідної роботи з формування морально-етичних цінностей молодших школярів. - C. 271-289.
  20. Корнієнко А. Дистанційне навчання в закладах позашкільної освіти. - C. 290-299.
  21. Литовченко О. Позашкільна освіта & неформальна освіта дітей та молоді: концептуальні основи, цілі і цінності. - C. 300-316.
  22. Lutsenko V. The Design Technology of Developmental Social and Communicative Environment for Senior Preschoolers. - C. 317-326.
  23. Малиношевський Р. Конструкт "образ особистості" в онтології гуманістично-орієнтованих концепцій виховання. - C. 327-338.
  24. Мачуський В. Динаміка формування культуро-створювальної позиції у вихованців закладів позашкільної освіти. - C. 339-351.
2020
Вип. 24(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського