Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2017/21(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Д. Компонентна модель сходження зростаючої особистості до духовних цінностей. - C. 6-20.
  4. Агіляр Туклер В. В. Сучасний стан виховання ініціативності дітей дошкільного віку в умовах дошкільного закладу. - C. 21-33.
  5. Алєксєєнко Т. Ф. Концепції та моделі соціально-педагогічної підтримки учнівської молоді у зарубіжному досвіді. - C. 33-47.
  6. Bilotserkivets I. P. Example method in educating patriotism of young generation. - C. 47-59.
  7. Boiko А. E. Creative self-expression of primary schoolchildren: practice-oriented approaches in the system of out-of-school education. - C. 59-68.
  8. Бондаренко Г. Л. Особливості розвитку риторичних умінь молодших школярів засобом комп’ютерного тренажера. - C. 69-80.
  9. Брежнєва О. Г. Методичний аналіз змісту математичного розвитку дітей дошкільного віку: порівняння чинних програм. - C. 80-95.
  10. Васильєва С. А. Формування соціально доцільної поведінки старших дошкільників у предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи. - C. 95-106.
  11. Ващенко О. М., Романенко Л. В. Професійна підготовка вчителя початкової школи до формування алгоритмічної компетентності учнів. - C. 107-121.
  12. Власова В. Г. Педагогічні умови формування у молодших школярів естетичного ставлення до навколишнього світу. - C. 121-134.
  13. Вороніна Г. Р. Поняття "професійна перспектива старшокласників”: досвід Англії. - C. 134-144.
  14. Гриців Т. Г. Структура та функції виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у молодших школярів засобами народної педагогіки. - C. 145-158.
  15. Гуцан Л. А. Організація профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі позаурочної та позашкільної діяльності в умовах освітнього округу. - C. 158-168.
  16. Денисюк І. С. Сучасний стан сформованості навичок імпровізації у майбутніх учителів музики. - C. 169-180.
  17. Долгова О. В. Хакатон як інноваційна форма STEM-освіти: досвід практичної діяльності лідерів учнівського самоврядування. - C. 180-190.
  18. Ємчик О. Г. Творчий потенціал у структурі професійно значущих якостей магістра дошкільної освіти. - C. 191-204.
  19. Жданович Ю. М. Особливості адаптації дітей вимушених переселенців. - C. 204-214.
  20. Журба К. О. Сучасні програми та концепції, орієнтовані на виховання смисложиттєвих цінностей. - C. 214-226 .
  21. Заредінова Е. Р. Наукові підходи у дослідженні процесу формування соціокультурних цінностей студентів ВНЗ. - C. 227-238.
  22. Зубалій М. Д., Тимчик М. В. Методи військово-патріотичного виховання старшокласників засобами хортингу. - C. 238-249.
  23. Касен Г. А., Момбек А. А., Айтбаева А. Б. Арт-терапевтичские и арт-педагогические услуги на службе профилактики негативных тенденций среди молодежи. - C. 249-263.
  24. Касіч Н. П. Теоретичні аспекти виховання цілеспрямованості старших підлітків у фізкультурно-оздоровчій діяльност. - C. 263-274.
  25. Кипиченко Н. С., Нечипоренко К. П. Теоретико-методичний аналіз організації педагогічної практики: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 275-286.
  26. Кириченко В. І. Основні методологічні підходи у формуванні просоціальної поведінки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 286-298.
  27. Комаровська О. А. Мистецькі уподобання школярів у контексті діалогу суб’єктів виховного процесу. - C. 299-309.
  28. Конончук Основні аспекти змістового визначення соціально-педагогічної підтримки безпечної поведінки підлітків. - C. 309-323.
  29. Копчук-Кашецька М. С. Сутнісно-функціональна природа морально-етичних цінностей як науково-педагогічна проблема. - C. 323-332.
  30. Куниця Т. Ю. Організація соціально-педагогічної підтримки підлітків з труднощами соціальної взаємодії у загальноосвітньому закладі. - C. 332-343.
  31. Лаппо В. В. Психолого-педагогічні засади розвитку емпатії у контексті духовно-ціннісного самовизначення студентів ВНЗ. - C. 343-354.
  32. Литвишко О. М. Казка як засіб формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку під час проведення інтегрованих занять. - C. 354-367.
  33. Литовченко О. В. Сучасний зміст соціально-реабілітаційного напряму позашкільної освіти. - C. 367-376.
  34. Луценко В. О. Особливості виховання міжособистісних взаємин в системі "дорослий – дитина” старшого дошкільного віку. - C. 376-386 .
2017
Вип. 21(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського