Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2016/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Момбек A. А., Айтбаева А. Б. Истоки музыкально-педагогического творчества казахского народа. - C. 6-20.
  4. Морін О. Л. Теоретичні основи дослідження проблеми професійного самовизначення учнівської молоді. - C. 21-32.
  5. Мотика С. М. Виховання патріотизму в учнівської молоді в умовах військового ліцею: експериментальне дослідження. - C. 33-47.
  6. Нечай С. П. Збагачення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку у виховному просторі свята. - C. 47-58.
  7. Нечерда B. Б. Структурно-функціональна модель виховання толерантності у старших підлітків загальноосвітньої школи. - C. 58-68.
  8. Окушко Т. К. Особистісно орієнтовані технології патріотичного виховання учнівської молоді в громадських об’єднаннях: теоретичні засади. - C. 68-78.
  9. Орлова Г. В. Виховання я-концепції особистості у західній психології. - C. 79-88.
  10. Охріменко З. В. Проблема удосконалення системи професійної орієнтації старшокласників у контексті вимог сьогодення. - C. 88-100.
  11. Пархоменко О. М. Соціально-педагогічні основи трудового виховання у мікрорайоні сільської школи. - C. 100-110.
  12. Пасічна Т. С. Волонтерство як форма виховання в учнів ціннісного ставлення до праці. - C. 110-120.
  13. Пащенко О. В. Вивчення формування екологічного світогляду підлітків у виховній практиці дитячих об’єднань під час впровадження модуля "основи стратегії збалансованого (сталого) розвитку". - C. 120-131.
  14. Петрочко Ж. В. Громадянська освіта у Франції: сучасний контекст. - C. 131-139.
  15. Примачок Л. Л. Сутнісні характеристики виховання студентів у вищих медичних навчальних закладах. - C. 140-151.
  16. Просіна О. В. Специфіка патріотичного виховання учнів в умовах східного пограниччя України. - C. 151-163.
  17. Рибалко Н. М. Особливості побудови навчально-виховного процесу під час вивчення учнями іноземних мов: історико-педагогічний аспект. - C. 163-173.
  18. Семенов О. С. Концептуальні засади дослідження формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника у позашкільному навчальному закладі. - C. 173-187.
  19. Сергєєва Н. В. Особливості ціннісно орієнтованої активності молодших підлітків. - C. 187-197.
  20. Сойчук Р. Л. Критерії, показники, рівні сформованості та типи національного самоствердження учнівської молоді. - C. 197-213.
  21. Солобай Ю. В. Засади формування коеволюційних цінностей у старшокласників. - C. 214-225.
  22. Тарасюк Г. П. Організація міжособистісного спілкування підлітків у контексті сталого розвитку суспільства. - C. 225-234.
  23. Тернопільська В. І., Чіжова Н. В. Мобільність особистості як предмет наукового дослідження. - C. 234-243.
  24. Тимофєєва І. Б. Реалізація авторської методики формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 243-253.
  25. Третяк О. П. Сучасні наукові підходи до виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів. - C. 254-266.
  26. Троїцька О. М., Москальова Л. Ю. Діалогічний супровід релігійного життя України: контекстуальний вимір одвічних проблем. - C. 266-276.
  27. Харченко H. В. Критичне мислення як характеристика сучасної особистості підлітка. - C. 276-286.
  28. Хомич О. Л. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування просоціальної поведінки учнів. - C. 286-296.
  29. Цяо Цжи Сутність етнокультурної компетентності: теоретичний аспект. - C. 297-306.
  30. Чорна В. В. Входження особистості в культурно-освітній простір: історико-філософський аспект. - C. 307-314.
  31. Шкільна I. М. Використання інноваційних форм та методів виховання моральної самосвідомості старших підлітків у позакласній діяльності. - C. 315-324.
  32. Шкляр Н. А. Адаптація дитини молодшого дошкільного віку до ДНЗ: взаємодія вихователів з батьками. - C. 324-336.
  33. Школяр Л. В. Порівняльний аналіз соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції та Україні. - C. 336-349.
  34. Яковенко І. О., Канарова О. В. Діалогічна взаємодія релігійних меншин у культурно-освітніх практиках народів північного приазов’я. - C. 349-359.
2016
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського