Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2015/19(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Матвієнко О. В. Формування педагогічної культури батьків у процесі педагогічної взаємодії сім’ї та школи. - C. 6-15.
  4. Москальова Л. Ю. Цінність доброчесності як основа для формування дружніх взаємин між дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 16-24.
  5. Мотика С. М. До проблеми патріотичного виховання учнівської молоді в умовах військового ліцею. - C. 25-38.
  6. Назаренко Г. А. Система цінностей культури демократизму особистості. - C. 39-51.
  7. Нечай С. П. Матеріали і результати експериментальної роботи з формування міжособистісного партнерства у дітей в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 52-62.
  8. Олинець Т. В. Використання інтерактивної технології формування крос-культурних цінностей студентів у виховному процесі вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 63-74.
  9. Остапенко О. І., Зубалій М. Д. Організація допризовної підготовки та військово-патріотичного виховання учнівської молоді в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 75-87.
  10. Пархоменко О. М. Принципи та закономірності адаптації старшокласників до самовизначення в сільськогосподарських професіях в умовах освітнього округу. - C. 88-99.
  11. Пасічна Т. С. Виховання в учнів ціннісного ставлення до праці у процесі соціально значущої діяльності. - C. 100-109.
  12. Петренко Т. В. Повага і самоповага – визначальні риси особистості майбутнього соціального працівника. - C. 110-119.
  13. Пещеріна Т. В. Літні наукові школи малої академії наук України як середовище самоствердження старшокласників. - C. 120-130.
  14. Пішун С. Г. Міське середовище як траєкторія оптимізації особистісного розвитку учнівської молоді у вільний час. - C. 131-140.
  15. Полякова О. П. Формування у старших дошкільників чуйності на основі синтезу мистецтв. - C. 141-151.
  16. Постильна О. О. Теоретичний та практичний аспекти формування моральних цінностей у студентів педагогічних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 152-161.
  17. Примачок Л. Л. Виховання майбутніх медичних працівників як складник їх професійного становлення. - C. 162-173.
  18. Рагозіна В. В. Дитина раннього віку: особливості розвитку. - C. 174-183.
  19. Ратинська І. В. Виховання відповідальності студентів як наукова проблема. - C. 184-194.
  20. Роговець О. В. Діагностика вихованості моральної самосвідомості молодших школярів (учнів 1–2 класів). - C. 195-204.
  21. Руденко Ю. О. Морально-етичні ціннісні ставлення як сутнісна характеристика інформаційної культури студентів. - C. 205-213.
  22. Сафронова Л. Б. Визначення стану сформованості соціального досвіду підлітків у процесі позашкільної діяльності. - C. 214-223.
  23. Сергєєва Н. В. Соціально-педагогічна підтримка ціннісно орієнтованої активності молодших підлітків у педагогічній теорії. - C. 224-235.
  24. Сидоренко Ю. І. Психолого-педагогічна допомога батькам з неповних сімей для підвищення їхньої педагогічної майстерності у гармонізації взаємин з молодшими підлітками. - C. 236-245.
  25. Сіренко А. Є. Компоненти впевненості в собі у дітей старшого дошкільного віку. - C. 246-255.
  26. Сойчук Р. Л. Основні компоненти виховання національного самоствердження в учнівської молоді. - C. 256-268.
  27. Стаднік Н. В. Відповідальність як моральна цінність сучасного студентства. - C. 269-279.
  28. Таран І. Б. Особливості інформаційно-комунікаційної підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 280-290.
  29. Тарасова Т. В., Нечерда В. Б., Демянчук О. Л. Сучасні форми й методи формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 291-305.
  30. Третяк О. П. Функціонально-прогностична модель та педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів. - C. 306-317.
  31. Уйсімбаєва М. В. Урахування особливостей проектної діяльності в позакласній роботі у процесі виховання соціальної активності старшокласника. - C. 318-329.
  32. Федоренко С. В. Громадянська освіта як чинник формування гуманітарної культури студентів вищих навчальних закладів США. - C. 330-342.
  33. Червінська І. Б. Гірська школа як простір інтелектуального зростання молодшого школяра. - C. 343-355.
  34. Шкільна І. М. Технологія виховання моральної самосвідомості старших підлітків у позакласній діяльності. - C. 356-365.
  35. Шкляр Н. А. Проблема первинної соціалізації дітей молодшого віку в сучасному науково-педагогічному просторі. - C. 366-378.
  36. Школяр Л. В. Правове підґрунтя діяльності дитячих громадських об’єднань Франції. - C. 379-389.
  37. Шпиг Н. О. Критерії фандрейзингової компетентності підлітків – членів дитячих об’єднань. - C. 390-399.
2015
Вип. 19(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського