Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70401/2013/17(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді
: зб. наук. пр..- Київ
Teoretyko-metodychni problemy vykhovannia ditei ta uchnovskoi molodi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бех І. Д. Дієприписи у вихованні та розвитку особистості. - C. 6-14.
  4. Абрамова С. В. Соціальна активність старшого підлітка: сутність, структура, критерії визначення. - C. 15-22.
  5. Алєксєєва С. В. Використання інформаційних технологій у професійній діяльності методистів при вивченні, узагальненні та впровадженні передового педагогічного досвіду. - C. 23-30.
  6. Андрющенко Т. К. Культурологічний підхід до формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності. - C. 31-41.
  7. Аносова А. В. Формування комунікативної культури старшокласників засобами телекомунікаційних проектів у позашкільних навчальних закладах. - C. 42-52.
  8. Антонішина В. Л. Зміст та методи розвитку креативності старших дошкільників у центрах розвитку дитини. - C. 53-61.
  9. Артеменко О. А. Структурні компоненти та критерії оцінки професійної спрямованості старшокласників – вихованців позашкільних навчальних закладів. - C. 62-72.
  10. Бабко Т. М. Профконсультування як один із інноваційних напрямів профорієнтаційної діяльності вчителя в умовах профільної школи. - C. 73-81.
  11. Байбородова Л. В., Кораблева А. А. Воспитание толерантности у школьников в процессе совместной деятельности. - C. 82-93.
  12. Батрак Т. В. Принципи естетичного виховання старшокласників у процесі навчання зарубіжної художньої культури. - C. 94-103.
  13. Бойко А. Е. Сутність та структура комунікативної компетентності вихованців позашкільних навчальних закладів. - C. 104-111.
  14. Бялик О. В. Статеве виховання учнівської молоді в системі освіти країн Євросоюзу та України: порівняльний аспект. - C. 112-120.
  15. Валентьєва Т. І. Сутність, мета, принципи і форми співробітництва дошкільного навчального закладу з батьками старших дошкільників. - C. 121-128.
  16. Васильєва С. А. Методи дослідження шанобливого ставлення старших дошкільників до однолітків у дошкільному навчальному закладі. - C. 129-136.
  17. Вербицький О. В. Структура та зміст поняття "міжетнічна толерантність". - C. 137-146.
  18. Вишнівська Н. В. Емпатія як складова вихованості милосердя молодших школярів шкіл-інтернатів: зміст та рівні сформованості. - C. 147-154.
  19. Вовк О. Р. Основні підходи до визначення сутності та основних напрямів позааудиторної діяльності у ВНЗ. - C. 155-162.
  20. Волчелюк Ю. І. Особливості та соціально-педагогічні умови соціальної адаптації студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору. - C. 163-173.
  21. Гарнійчук В. М. Основні тенденції та сутність патріотизму старших підлітків в сучасних умовах. - C. 174-182.
  22. Гаряча С. А. Теоретичний аспект виховання підлітків на основі гуманістичної та авторитарної етики. - C. 183-192.
  23. Глушко Н. В. Соціалізація дезадаптованих підлітків у сучасному освітньому вимірі. - C. 193-201.
  24. Гончарук Т. В. Аналіз результатів формування творчого потенціалу старшокласників. - C. 202-210.
  25. Горпинюк В. П. Шкільно-сімейна профорієнтаційна діяльність: тенденції становлення. - C. 211-219.
  26. Грітчина А. І. Сучасні підходи до розуміння феномену "соціальна роль сім’янина". - C. 220-226.
  27. Гуцан Л. А. Застосування сучасних профорієнтаційних технологій при підготовці учнівської молоді до вибору майбутньої професії. - C. 227-236.
  28. Данілова А. П. Соціальний проект як засіб формування та розвитку ініціативності учнівської молоді. - C. 237-246.
  29. Єжова О. О. Діагностика рівнів сформованості превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 247-254.
  30. Єременко Л. В. Методика формування практичних вмінь у старшокласників шкіл-інтернатів. - C. 255-263.
  31. Журба К. О. Сучасні форми і методи виховання культури гідності молодших підлітків як смисложиттєвої цінності. - C. 264-271.
  32. Золотарева А. В. Критериальный ряд мониторинга функционирования и развития региональной системы дополнительного образования детей. - C. 272-283.
  33. Ігнатьєва О. Л. Особливості естетичного виховання в сільсько-господарських вищих навчальних закладах. - C. 284-292.
  34. Канішевська Л. В. Дослідження проблеми підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійного життя. - C. 293-299.
  35. Карелова Г. А. Особистісно орієнтована технологія виховання оптимістичного ставлення до життя у старших підлітків. - C. 300-308.
  36. Кендзьор П. І. Переосмислення сутності поняття "культура" у системі полікультурного виховання особистості. - C. 309-318.
  37. Кириченко В. І. Організація партнерської взаємодії навчального закладу і батьків учнів. - C. 319-326.
  38. Киричок В. А. Використання інноваційних форм і методів у вихованні культури гідності молодших школярів у позаурочній діяльності. - C. 327-335.
  39. Колотило О. М. Педагогічні умови розвитку художньо-образного мислення молодших школярів. - C. 336-343.
  40. Корнієнко А. В. Обґрунтування змісту етнокультурного виховання учнів засобами декоративно-ужиткового мистецтва у позашкільних навчальних закладах. - C. 344-352.
  41. Корсун Г. О. Роль батьків у процесі професійного самовизначення старшокласників в Україні та Німеччині. - C. 353-362.
  42. Кравець Н. П. Формування основ духовності у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання. - C. 363-371.
  43. Кравченко Т. В. Соціальна компетентність старшокласників у вимірі їх професійного самовизначення. - C. 372-381.
  44. Кузьменко Л. В. Теоретичні аспекти формування у старшокласників інтернатних закладів почуття взаємодопомоги як сімейної цінності. - C. 382-389.
  45. Куниця Т. Ю. Формування відповідальності старших підлітків у груповій доброчинній діяльності: сучасний стан проблеми. - C. 390-397.
  46. Лаппо В. В. Психолого-педагогічні передумови активізації етнокультурних вартостей у провідних напрямах дошкільного виховання. - C. 398-408.
  47. Литовченко О. В. Причини і специфіка відхилень у соціальному розвитку і поведінці підлітків, старшокласників. - C. 409-418.
  48. Лохвицька Л. В. Психологічні детермінанти морального виховання дошкільників: теоретичний аспект. - C. 419-427.
  49. Лящук О. С. Сімейна злагода як умова формування морально здорової особистості вихованця школи-інтернату. - C. 428-435.
  50. Максимовська Н. О. Розвиток соціальної творчості студентської молоді у сфері дозвілля: анімаційний підхід. - C. 436-447.
  51. Малиношевський Р. В. Феномен альтруїзму у просторі соціального буття людини. - C. 448-456.
  52. Маруніна Г. Г. Інноваційні форми та методи виховання основ культури гідності старших дошкільників. - C. 457-464.
  53. Мацько Д. С. Мотиваційна складова навчання іноземних мов майбутніх учителів немовних спеціальностей. - C. 465-473.
  54. Мачуська І. М. Основні чинники професійного самовизначення старшокласників. - C. 474-482.
  55. Мачуський В. В. Визначення поняття "компетентність": теоретичний аспект. - C. 483-490.
  56. Миропольська Н. Є., Комаровська О. А., Кузьменко Г. В. До проекту концепції профільного навчання у старшій школі (художньо-естетичний профіль). - C. 491-499.
2013
Вип. 17(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського