Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70398:Мист./2022/47<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Київського національного університету культури і мистецтв : наук. журн..- Київ. Серія, Мистецтвознавство Vìsnik KNUKìM. Serìâ Mistectvoznavstvo- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія мистецтва
- Diakiv M., Diakiv O. Sacred Motifs of Myroslav Yasinskyi's Creative Work. - C. 8-14.
- Романенкова Ю. Перли-парагони в західноєвропейському ювелірному мистецтві XVI–XIX ст.. - C. 15-20.
- Romanenkova Yu. Outstanding Representatives of Modern Movements in Ukrainian Art. - C. 21-25.
Аудіовізуальне мистецтво
- Морєва Є., Маслов-Лисичкін А. Зародження комедії нового типу у фільмах Чарлі Чапліна. - C. 26-32.
- Печеранський І., Шевчук Ю. "Платформінг" як інструмент трансформації аудіовізуальних індустрій в епоху діджиталізації: перспективи та ризики. - C. 33-41.
Музичне мистецтво
- Іваницький А. Риси епохи неоліту в музичному фольклорі. - C. 42-51.
- Ластовецька-Соланська З. Творчість композитора Миколи Ластовецького в контексті музичного життя міста Дрогобича. - C. 52-60.
- Микуланинець Л. Творчий життєпис Віктора Теличка: наратив музичної культури Закарпаття кінця ХХ–ХХІ століть. - C. 61-66.
- Молчанова Т. Модель навчання концертмейстерства у музичних закладах фахової вищої освіти України. - C. 67-73.
- Симеонова Ю. Вокально-хоровий аналіз обробки української народної пісні та хорової мініатюри в контексті написання анотації на хоровий твір. - C. 74-79.
- Сінельнікова В., Сінельніков І. Опанування народно-музичної традиції в студентському фольклорному колективі. - C. 80-87.
- Скопцова О., Ковмір Н., Семенова О. Риси хорової творчості Володимира Зубицького на прикладі "Concerto strumentale". - C. 88-93.
- Созанська О.-К. Життєтворчість Анатолія Маціяки як феномен української бандурної традиції. - C. 94-101.
- Цюпак Карабулут В. Камерно-вокальна спадщина Віталія Кирейка 2000-х років: світоглядні парадигми. - C. 102-109.
Сценічне мистецтво
- Белименко Л. Дитячі мюзикли на сцені сучасних музичних та музично-драматичних театрів України. - C. 110-116.
- Бойко Т. Вистава "Камінний господар" Івана Уривського в інтертекстуальних параллелях вітчизняного театру. - C. 117-124.
- Grynyshyna M. "Expressive Dance" as a Form of Approbation of the "Anti-theatre" Programme of Zurich Dadaism. - C. 125-131.
Дизайн
- Гамалія К., Будник А. Реінтерпретація феномена Енді Воргола в плакатній діяльності молодих українських дизайнерів. - C. 132-138.
- Діденко О. Естетика й прагматика дизайну візуального образу в трейлерах українських кінострічок. - C. 139-147.
- Костюченко О. Симбіоз візуальної та ольфакторної перцепції в основі парфумерного дизайну (на прикладі парфумерного дому GUERLAIN). - C. 148-162.
- Кузнєцова В. Арт-об'єкт як специфічна художня форма в сучасній українській моді. - C. 163-170.
- Легенький Ю. Національний образ моди як ідеал. - C. 171-176.
- Литвиненко Н., Вороніна М., Лавренюк О. Вторинне використання матеріалів у дизайні одягу. - C. 177-185.
- Олійник В. Інфографіка як елемент дизайну художньої книги: візуально-семантична роль, особливості верстки. - C. 186-192.
- Пшінка Н. Художня інтерпретація грецького епосу ілюстратора й дизайнера Миколи Пшінки. - C. 193-204.
- Шрамко Т. Семіотичний аналіз образу Змія в контексті ідентичності рекламних брендів. - C. 205-210.
| 2022 | | Вип. 47
|
|
|
|