Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70253/2015/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теле- та радіожурналістика
: зб. наук. пр..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія, теорія та практика соціальних комунікацій

  4. Грушевська Ю. Корпоративна соціальна відповідальність: управління зовнішніми комунікаціями організації. - C. 3-9.
  5. Грицюта Н. Етико-естетичні тенденції рекламних ТV-технологій на основі етнонаціональних джерел (промоційні ТV-кампанії українських алкобрендів). - C. 10-22.
  6. Коцюмбас Н. Теле- й радіожурналістика як об’єкт дослідження (на матеріалах збірника наукових праць "Теле-та радіожурналістика"). - C. 23-30.
  7. Кузнецова О. Огляд листів як жанр партиципарної журналістики. - C. 31-36.
  8. Лизанчук В. Суспільно-політичні сфери життя в радіобесіді. - C. 37-63.
  9. Луцюк І. Регіональні ЗМІ у медіазнавчому дискурсі: визначення та історіографія питання. - C. 64-68.
  10. Набруско В. Суспільне мовлення та виклики інформаційної доби. - C. 69-76.
  11. Павлів В. Журналістський фейлетон і професійна етика. - C. 77-81.
  12. Путькалець Л. Роль державних телерадіокомпаній у формуванні інформаційного простору регіону. - C. 82-86.
  13. Аудіовізуальний контент: традиції та новаторство

  14. Бабенко В. Актуалізатори телевізійного соціоцентричного тексту. - C. 87-93.
  15. Бабенко О. "Хто цурається рідної мови, той у саме серце ранить свій народ" (Іван Огієнко). - C. 94-100.
  16. Білоус О. Телебачення в контексті духовно-національного саморозвитку та самовдосконалення дітей, підлітків і юнацтва. - C. 101-111.
  17. Ващук І. Мовленнєвий портрет ведучого ток-шоу. - C. 112-116.
  18. Гадьо Н. Реалії католицького телемовлення в інтернеті: телебачення цінностей у віртуальній епосі. - C. 117-124.
  19. Ганущак О. "Це повний фінал", або: не футболом єдиним жив чемпіонат світу в Бразилії. - C. 125-131.
  20. Грисюк В. Виборні соціально-комунікаційні технології: від релігійної символіки до переодягання у народний авторитет (на прикладі телевізійних рекламних роликів). - C. 132-139.
  21. Дацишин Х. Концепт "свій" у політичному дискурсі періоду Євромайдану (на матеріалах газети "День"). - C. 140-144.
  22. Дмитровський Є. Львівська пісня в музично-розважальних передачах Львівського радіо довоєнного періоду. - C. 145-148.
  23. Дмитровський О. Типологія українських подкастів – найважливішого сегмента інтернет-радіо. - C. 149-154.
  24. Дроздик Л. Етичні рефлексії піар-комунікацій у контексті євроінтеграційних процесів в Україні. - C. 155-164.
  25. Еляшевська Н. Вразливість України до інформаційної війни. - C. 165-169.
  26. Кіца М. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни. - C. 170-174.
  27. Климович І. Дитячі телевізійні програми у телепросторі. Їх вплив на свідомість та формування культури підростаючого покоління. - C. 175-178.
  28. Крупський І. Пропагандистсько-маніпуляційна діяльність російського телебачення як чинник розпалювання міждержавної ворожнечі. - C. 179-187.
  29. Лавриш Ю. Соціально-політичний дискурс релігійної тематики в інтернеті (на прикладі українських нових медій). - C. 188-194.
  30. Максимович М. Медійні аспекти "путінської" аудіовізуальної пропаганди. - C. 195-202.
  31. Мордюк А. "Інфотейнментизація" українських новин (на прикладі інформаційного мовлення телеканалу "Новий канал"). - C. 203-207.
  32. Мудра І. Соціальні мережі в інтернеті як інструмент просування "зараженої" інформації. - C. 208-213.
  33. Нагорняк М. Відеоскладник розмовних програм на українських мережевих радіостанціях: реалії та перспективи. - C. 214-220.
  34. Паславський І. Тематична спрямованість і жанрова відповідність висвітлення ЗМІ надзвичайних ситуацій та катастроф. - C. 221-229.
  35. Пуцята І. Синергетична сутність тележурналістики крізь призму метамови. - C. 230-234.
  36. Табінський Я. Фотодокументалізм: функції, специфіка відображення, сучасні трансформації. - C. 235-242.
  37. Хоменко І. Імовірнісні моделі реальності в радіомистецтві і кінематографі. - C. 243-252.
  38. Щербина Ю. Жанрові особливості розважальних програм українського телебачення. - C. 253-259.
  39. Ятчук О. Традиції медіакомунікації на телебаченні. - C. 260-263.
  40. Яценко Г., Яценко А. Росія VS Україна: конотації Iвана Франка в сучасних контекстах. - C. 264-269.
  41. Комунікативний потенціал української мови

  42. Бабенко В., Сербенська О. Адаптація терміна: трансформації та інтерпретації media в українській мові. - C. 270-274.
  43. Воронова К. "Мова – то серце народу. Гине мова – гине народ" (Іван Огієнко). - C. 275-281.
  44. Михайличенко Н. Усне мовлення та мовна компетенція українських публічних осіб: естетичні засади. - C. 282-287.
  45. Сербенська О. Комунікативна сила Шевченкового слова дума. - C. 288-297.
  46. Ткач Я. Акустичні засоби невербаліки: комунікативний аспект. - C. 298-307.
  47. Творчо-науковий доробок студентів

  48. Правда − найголовніша морально-психологічна складова журналістського професіоналізму. - C. 308-332.
  49. Рецензії

  50. Іванець М., Глаголюк В. На чуже не зазіхаєм, але й свого не віддамо. - C. 333-336.
  51. Рожик М. Сила Шевченкової правди. - C. 337-341.
  52. Сербенська О. Книга забутих, призабутих і приспаних слів. - C. 342-346.
  53. Практикум

  54. Фоменко В., Хоменко І. Оригінальна радіодрама (радіоп’єса): особливості жанру. - C. 347-349.
  55. Фоменко В., Хоменко І. Люстрація. - C. 349-373.
  56. З публіцистичної майстерні

  57. Гривінський Р. За – теледеколонізацію!. - C. 374-378.
  58. Ґолибард Є. "Донбаський синдром" ставить вимоги суспільству. - C. 379-382.
  59. Загнітко А. Очистимо мовою душу. - C. 383-389.
  60. Лубчак В. В Україні дискредитовано вдумливу телевізійну журналістику. - C. 390-394.
  61. Лубчак В. Про свої "Підсумки дня". - C. 395-397.
  62. Пепа В. Телебачення на війні. - C. 398-400.
  63. Cлабошпицький М. "Обама наказав – Коломойський збив …" Росія як інформаційний продукт. - C. 401-406.
2015
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського