Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70253/2015/14<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теле- та радіожурналістика : зб. наук. пр..- Львів- Титул.
- Зміст.
Історія, теорія та практика соціальних комунікацій
- Грушевська Ю. Корпоративна соціальна відповідальність: управління зовнішніми комунікаціями організації. - C. 3-9.
- Грицюта Н. Етико-естетичні тенденції рекламних ТV-технологій на основі етнонаціональних джерел (промоційні ТV-кампанії українських алкобрендів). - C. 10-22.
- Коцюмбас Н. Теле- й радіожурналістика як об’єкт дослідження (на матеріалах збірника наукових праць "Теле-та радіожурналістика"). - C. 23-30.
- Кузнецова О. Огляд листів як жанр партиципарної журналістики. - C. 31-36.
- Лизанчук В. Суспільно-політичні сфери життя в радіобесіді. - C. 37-63.
- Луцюк І. Регіональні ЗМІ у медіазнавчому дискурсі: визначення та історіографія питання. - C. 64-68.
- Набруско В. Суспільне мовлення та виклики інформаційної доби. - C. 69-76.
- Павлів В. Журналістський фейлетон і професійна етика. - C. 77-81.
- Путькалець Л. Роль державних телерадіокомпаній у формуванні інформаційного простору регіону. - C. 82-86.
Аудіовізуальний контент: традиції та новаторство
- Бабенко В. Актуалізатори телевізійного соціоцентричного тексту. - C. 87-93.
- Бабенко О. "Хто цурається рідної мови, той у саме серце ранить свій народ" (Іван Огієнко). - C. 94-100.
- Білоус О. Телебачення в контексті духовно-національного саморозвитку та самовдосконалення дітей, підлітків і юнацтва. - C. 101-111.
- Ващук І. Мовленнєвий портрет ведучого ток-шоу. - C. 112-116.
- Гадьо Н. Реалії католицького телемовлення в інтернеті: телебачення цінностей у віртуальній епосі. - C. 117-124.
- Ганущак О. "Це повний фінал", або: не футболом єдиним жив чемпіонат світу в Бразилії. - C. 125-131.
- Грисюк В. Виборні соціально-комунікаційні технології: від релігійної символіки до переодягання у народний авторитет (на прикладі телевізійних рекламних роликів). - C. 132-139.
- Дацишин Х. Концепт "свій" у політичному дискурсі періоду Євромайдану (на матеріалах газети "День"). - C. 140-144.
- Дмитровський Є. Львівська пісня в музично-розважальних передачах Львівського радіо довоєнного періоду. - C. 145-148.
- Дмитровський О. Типологія українських подкастів – найважливішого сегмента інтернет-радіо. - C. 149-154.
- Дроздик Л. Етичні рефлексії піар-комунікацій у контексті євроінтеграційних процесів в Україні. - C. 155-164.
- Еляшевська Н. Вразливість України до інформаційної війни. - C. 165-169.
- Кіца М. Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни. - C. 170-174.
- Климович І. Дитячі телевізійні програми у телепросторі. Їх вплив на свідомість та формування культури підростаючого покоління. - C. 175-178.
- Крупський І. Пропагандистсько-маніпуляційна діяльність російського телебачення як чинник розпалювання міждержавної ворожнечі. - C. 179-187.
- Лавриш Ю. Соціально-політичний дискурс релігійної тематики в інтернеті (на прикладі українських нових медій). - C. 188-194.
- Максимович М. Медійні аспекти "путінської" аудіовізуальної пропаганди. - C. 195-202.
- Мордюк А. "Інфотейнментизація" українських новин (на прикладі інформаційного мовлення телеканалу "Новий канал"). - C. 203-207.
- Мудра І. Соціальні мережі в інтернеті як інструмент просування "зараженої" інформації. - C. 208-213.
- Нагорняк М. Відеоскладник розмовних програм на українських мережевих радіостанціях: реалії та перспективи. - C. 214-220.
- Паславський І. Тематична спрямованість і жанрова відповідність висвітлення ЗМІ надзвичайних ситуацій та катастроф. - C. 221-229.
- Пуцята І. Синергетична сутність тележурналістики крізь призму метамови. - C. 230-234.
- Табінський Я. Фотодокументалізм: функції, специфіка відображення, сучасні трансформації. - C. 235-242.
- Хоменко І. Імовірнісні моделі реальності в радіомистецтві і кінематографі. - C. 243-252.
- Щербина Ю. Жанрові особливості розважальних програм українського телебачення. - C. 253-259.
- Ятчук О. Традиції медіакомунікації на телебаченні. - C. 260-263.
- Яценко Г., Яценко А. Росія VS Україна: конотації Iвана Франка в сучасних контекстах. - C. 264-269.
Комунікативний потенціал української мови
- Бабенко В., Сербенська О. Адаптація терміна: трансформації та інтерпретації media в українській мові. - C. 270-274.
- Воронова К. "Мова – то серце народу. Гине мова – гине народ" (Іван Огієнко). - C. 275-281.
- Михайличенко Н. Усне мовлення та мовна компетенція українських публічних осіб: естетичні засади. - C. 282-287.
- Сербенська О. Комунікативна сила Шевченкового слова дума. - C. 288-297.
- Ткач Я. Акустичні засоби невербаліки: комунікативний аспект. - C. 298-307.
Творчо-науковий доробок студентів
- Правда − найголовніша морально-психологічна складова журналістського професіоналізму. - C. 308-332.
Рецензії
- Іванець М., Глаголюк В. На чуже не зазіхаєм, але й свого не віддамо. - C. 333-336.
- Рожик М. Сила Шевченкової правди. - C. 337-341.
- Сербенська О. Книга забутих, призабутих і приспаних слів. - C. 342-346.
Практикум
- Фоменко В., Хоменко І. Оригінальна радіодрама (радіоп’єса): особливості жанру. - C. 347-349.
- Фоменко В., Хоменко І. Люстрація. - C. 349-373.
З публіцистичної майстерні
- Гривінський Р. За – теледеколонізацію!. - C. 374-378.
- Ґолибард Є. "Донбаський синдром" ставить вимоги суспільству. - C. 379-382.
- Загнітко А. Очистимо мовою душу. - C. 383-389.
- Лубчак В. В Україні дискредитовано вдумливу телевізійну журналістику. - C. 390-394.
- Лубчак В. Про свої "Підсумки дня". - C. 395-397.
- Пепа В. Телебачення на війні. - C. 398-400.
- Cлабошпицький М. "Обама наказав – Коломойський збив …" Росія як інформаційний продукт. - C. 401-406.
| 2015 | | Вип. 14
|
|
|
|