Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70200:Соц.комунік./2016/49<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії культури
: зб. наук. пр..- Харків. Серія, Соціальні комунікації

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шейко В. М., Кушнаренко Н. М. Харківська державна академія культури: науково-періодична конотація. - C. 8-25.
  4. Костирко Т. М. Комунікаційні стратегії сучасної бібліотеки внз. - C. 26-35.
  5. Жукова В. П. Дослідження професійно-діяльнісного середовища в умовах інформатизації бібліотеки. - C. 36-45.
  6. Сидоренко Т. В. Культурно-просвітницька діяльність наукових бібліотек півдня України (кінець XX—XXI ст.). - C. 46-55.
  7. Шатрова М. Б. Стародруковані видання в дослідженнях українських книгознавців кінця ХХ — початку ХХІ ст.. - C. 56-67.
  8. Бережна К. С. Організаційні трансформації публічних бібліотек України. - C. 68-76.
  9. Лисенкова Н. В. Менеджмент інформаційних технологій в умовах розвитку економіки. - C. 78-86.
  10. Мельничук Ю. Г. Церква в українських націоналістичних ЗМІ Буковини (1918–1940): концепція віри й держави. - C. 88-98.
  11. Зикун Н. І. Зображальна графічна сатира українських газет у контексті загальних тенденцій розвитку сатиричної публіцистики. - C. 99-109.
  12. Смирнова М. В. Стигматизація як один із засобів маніпулятивного впливу мас-медіа на аудиторію. - C. 110-119.
  13. Субота Є. В. Інформаційно-психологічний вплив ЗМІ. - C. 120-130.
  14. Юшко В. В. Емоційне реагування аудиторії на телевізійний контент. - C. 131-138.
  15. Бурдіна Е. О. Прийом деталізації в українських інформаційно-публіцистичних телепроектах. - C. 139-148.
  16. Коваленко І. П. Журналістика як соціальний інститут. - C. 149-162.
  17. Ткаченко О. О. Вищі навчальні заклади як суб’єкти на ринку освітніх послуг. - C. 164-173.
  18. Бокоч Ю. М. Імідж, образ та бренд міста як компоненти територіального маркетингу. - C. 174-184.
  19. Яріко М. О. Ісламська модель менеджменту: особа, релігія, влада. - C. 185-195.
  20. Гетьман Л. Г. Історико-економічний досвід стабілізації грошової системи в Україні. - C. 196-205.
  21. Зайцева М. М. Туризм як чинник міжкультурної комунікації. - C. 206-214.
  22. Толок Є. В. Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні: проблеми, становлення, розвиток. - C. 215-224.
  23. Шейко В. М. До ювілею ректора Національної музичної академії ім. П. І. Чайковського Рожка Володимира Івановича. - C. 226-227.
2016
Вип. 49

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського