Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Рудь О. М. Погляди Григорія Сковороди на формування педагогічної майстерності вчителя. - C. 3-6.
- Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Педагогічна майстерність як важливий складник професійної діяльності викладача. - C. 6-11.
- Моцак С. І. Профільне навчання як невід’ємний складник якісної освіти. - C. 11-14.
- Кудіна В. В. Проблеми розвитку вітчизняної дидактики вищої освіти у творчому доробку А. М. Алексюка. - C. 14-17.
- Михайличенко О. В. Лекція у вищому навчальному закладі. - C. 17-23.
- Махновський С. С. Аналіз результатів експериментальної роботи з формування лідерської позиції студентів в освітньому середовищі класичного університету. - C. 23-28.
- Соловей М. І., Демчук В. С. Організаційні та методичні засади виховної діяльності в Університеті. - C. 28-38.
- Голос А. А. Тенденції виховання на початку ХХІ століття. - C. 38-42.
- Сідельник Н. В. Цінності та ціннісні орієнтації майбутнього вчителя історії. - C. 42-45.
- Вятчаніна С. В. Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення). - C. 45-50.
- Овчіннікова О. І., Касьянова Л. С., Гасанова Л. Є. Міжкультурна комунікація при вивченні іноземної мови у сучасній вищій освіті. - C. 50-54.
- Гранько Н. К. Робота з відеоматеріалами при викладанні французької мови в університеті. - C. 54-57 .
- Борщовецька В. Д. Моделі ментальної переробки іншомовної лексики та її навчання у немовних ВНЗ. - C. 57-62.
- Чуфарлічева А. Ю. Навчання майбутніх менеджерів туризму створенню англомовного проекту у галузі ресторанного бізнесу в контексті Євробачення – 2017. - C. 62-68.
- Касьянова Л. С., Овчіннікова О. І., Гасанова Л. Є. Формування та розвиток умінь міжкультурної комунікації у майбутніх економістів. - C. 68-73.
- Дубовик Ю. М. Практична реалізація технології підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів основної школи. - C. 73-77.
- Колишкіна А. П. Практика формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів. - C. 77-82.
- Кондратюк С. М. Методика розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів на матеріалах предмета "Основи здоров’я". - C. 82-85.
- Луніка О. В. Краєзнавство у змісті шкільної історичної освіти України у 50–80-і роки ХХ століття. - C. 85-88.
- Мацейків Т. І. Культурологічний зміст курсу історії України у 7 – 8-х класах. - C. 88-92.
- Моцак С. І. Мотивація пізнавальної діяльності старшокласників як одна з ефективних умов організації позаурочної роботи з історії. - C. 92-95.
- Бражниченко С. О., Снагощенко В. В. Взаємодія освітніх закладів Лебединщини та Лебединського районного краєзнавчого музею. - C. 95-97.
- Коваль Т. І., Попов М. Д. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування компетентності "Безпека життєдіяльності" у майбутніх фахівців. - C. 98-102.
- Кміта Є. В. Методична система підвищення професійної іншомовної комунікативної компетентності диспетчерів управління повітряним рухом у процесі перепідготовки на робочих місцях на Україні. - C. 102-107.
- Ду Хань Фен Основи психолого-педагогічної готовності вчителя музики до керівництва музичним колективом. - C. 107-111.
- Лю Кешуан. Творче моделювання музично-образної драматургії творів майбутніми учителями музичного мистецтва. - C. 111-115.
- Карпенко Є. В. Усвідомлення новаторських тенденцій у творчості Миколи Леонтовича як засіб формування художньо-ціннісних орієнтирів на заняттях з хорового аранжування. - C. 115-119.
- Степанова Г. О. Історико-теоретичні джерела виникнення духової музики та становлення духової освіти в Україні. - C. 119-123.
- Альзубейді Альгейс Музикування і композиція на уроках музики в школі: з європейського досвіду. - C. 123-127.
- Бондаренко Ю. А. Корекційна спрямованість музичного виховання дошкільників зі зниженим зором. - C. 127-132.
- Шпіца Р. Організаційно-методична модель формування мистецьких знань учнів 7-8 класів на інтегрованих уроках музики. - C. 133-136.
- Вимоги до публікацій у Збірнику наукових праць Київського національного лінгвістичного університету "Теоретичні питання культури, освіти та виховання". - C. 136.
| 2017 | | № 1 (55)
|
|
|
|