Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2016/53<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні питання культури, освіти та виховання : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Касьянова Л. С., Слезенко А. О. Значення інноваційних технологій у навчальному процесі. - C. 3-7.
- Надточій Н. О., Шмелькова Г. М. Педагогічні умови забезпечення якості екстернатної форми навчання у ВНЗ. - C. 7-12.
- Михайличенко О. В. Розвиток фізичного виховання у закладах освіти США (кінець ХІХ – ХХ ст.). - C. 13-17.
- Короткова Ю. М. Особливості забезпечення післядипломної педагогічної освіти учителів-філологів у Греції та Республіці Кіпр наприкінці XX – початку XXI століття. - C. 17-21.
- Луценко Я. Ю. Система наукової атестації в університетах Російської імперії. - C. 21-26.
- Гончаренко М. С., Пасинок В. Г., Пугач Б. Я. Енергоінформаційний обмін системи "людина – довкілля" як предмет вивчення БЖД. - C. 26-29.
- Демчук В. С. Соціальна зумовленість необхідності посилення виховної діяльності в університеті. - C. 29-37.
- Тупікова Г. А. Патріотичне виховання студентів на основі українського музичного мистецтва в ХІХ столітті. - C. 37-40.
- Кузнецова О. Стан іншомовної освіти в європейському освітньому просторі. - C. 40-44.
- Биконя О. П. Особистісно-діяльнісний підхід до самостійного позааудиторного навчання англомовного ділового говоріння та письма. - C. 45-49.
- Безвін Ю. Г. Культурознавчий аспект у формуванні соціокультрної компетентності майбутніх викладачів англійської мови на основі рівневого підходу. - C. 49-52.
- Копил Г. О., Струтинська І. Ю. Урахування інтерференцій усного та письмового мовлення в процесі викладання іноземних мов. - C. 52-57.
- Кузнєцова О. О. Використання тестового контролю під час вивчення іноземної мови у вищому немовному навчальному закладі. - C. 57-60.
- Стрілецька С.В. Аналіз типології текстів з позиції перекладацького аналізу. - C. 60-63.
- Касьянова Л. С., Овчіннікова О. І., Гасанова Л. Є. Професійно-орієнтоване навчання іноземної мови студентів нелінгвістичних спеціальностей. - C. 63-67.
- Сидорчук Н. Л. Формування рефлексивної культури майбутніх інженерів як педагогічна проблема. - C. 68-71.
- Моцак С. І. Суспільно-гуманітарний напрям профільного навчання історії в старшій школі: досвід, проблеми, перспективи. - C. 71-73.
- Никифоров А. М. Художньо-історичний музей в культурно-просвітницькій діяльності Никанора Онацького. - C. 73-78.
- Моцак С. І. Методика висвітлення основних тенденцій економічного й політичного розвитку світу від кінця ХVIII до початку XX століття в шкільному курсі всесвітньої історії (9 клас). - C. 78-81.
- Мішедченко В. В. Стан сформованості музично-педагогічної культури першокурсників на початковому етапі навчання. - C. 81-85.
- Цао Хункай Работа над гармонической фактурой хорового пения в подготовке будущих учителей музыки. - C. 85-89.
- Гончаренко М. С., Пасынок В. Г., Черноватый Л. Н., Миргород И. М. Влияние оздоровительного комплекса физических упражнений на функциональное состояние организма человека. - C. 89-92.
- Михайличенко О. В. Формування мовленнєвої культури школярів як чинник розвитку особистості. - C. 92-94.
- Шапкіна Н. М. З історії діяльності толедської школи перекладачів. - C. 94-102.
- Вимоги до публікацій у Збірнику наукових праць Київського національного лінгвістичного університету "Теоретичні питання культури, освіти та виховання". - C. 102.
| 2016 | | № 53
|
|
|
|