Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70196/2012/46<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні питання культури, освіти та виховання
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Левченко Т. І. Роль університетів у розвитку суспільства. - C. 3-6.
  4. Мачинська Н. І. Проблема психолого-педагогічної моделі викладача вищої школи у сучасних дослідженнях. - C. 6-9.
  5. Андрущенко Н. О., Прадівлянний М. Г. Педагогічні здібності – основа професійної майстерності педагога. - C. 9-13.
  6. Городиська В. В. Використання гумору у професійній діяльності педагога ВНЗ. - C. 13-16.
  7. Сгадова В. В. Управління навчанням студентів як вид професійно-педагогічної діяльності викладача. - C. 16-19.
  8. Александрова Н. М. Теоретичний аспект проблеми формування управлінської культури викладача. - C. 19-24.
  9. Івах С. М. Професійний саморозвиток майбутніх педагогів. - C. 24-28.
  10. Чистякова І. А. Порівняльно-педагогічні компетентності як складова професійної культури майбутніх вчителів. - C. 28-31.
  11. Федорович А. В. Культура мовлення як складова професіоналізму педагога. - C. 32-35.
  12. Оліяр М. П. Комунікативно-стратегічна компетентність майбутніх учителів початкових класів як складова їх педагогічної культури. - C. 35-40.
  13. Колишкін О. В. Професійна культура майбутніх вчителів-дефектологів. - C. 40-43.
  14. Шкільова Г. М. Готовність до організації проектної діяльності молодших школярів як складова професійної культури майбутнього вчителя початкових класів. - C. 43-46.
  15. Фоломєєва Н. А. Виховання особистості в системі музично-естрадної діяльності як основа розвитку професійної культури майбутніх педагогів. - C. 47-50.
  16. Каландирець Н. М. Поняття медіакультури студентів вищих навчальних закладів України. - C. 50-53.
  17. Слезенко А. О., Касьянова Л. С., Ахмад І. М. Особливості дистанційного навчання студентів ВНЗ. - C. 53-57.
  18. Канішевська Л. В. Соціалізація та особливості її прояву у вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів. - C. 57-61.
  19. Борова Т. А. Коучинг в управлінні професійним розвитком науково-педагогічних працівників ВНЗ. - C. 61-64.
  20. Гладченко М. М. Аналіз концептуальних засад інтерпретаційної моделі стратегічного менеджменту вищої освіти. - C. 65-68.
  21. Боднар О. С. Оцінка інструментальної компетентності експерта-аналітика. - C. 68-72.
  22. Пономаренко О. Г. Модель профорієнтаційної роботи щодо професійного визначення особистості на сільськогосподарські професії у середніх навчальних закладах Великої Британії. - C. 72-74.
  23. Мишак О. О. Гуманістична спрямованість як невід’ємна складова професійної діяльності майбутніх біотехнологів аграрної галузі. - C. 74-77.
  24. Лисенко О. Ю. Концепція чистоти білих халатів як елемент формування соціально значущих професійно орієнтованих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 77-79.
  25. Дичка Н. І. Психолого-педагогічні передумови навчання письма студентів комп’ютерних спеціальностей. - C. 80-83.
  26. Кудіна В. В. Тенденції формування контингенту студентів у вищій школі США: зіставний аналіз. - C. 83-86.
  27. Товчигречка Л. В. Вплив мовної політики США на розвиток двомовної освіти. - C. 86-89.
  28. Шумейко Н. В. Місце історії педагогіки в процесі фахової підготовки студентської молоді в умовах полікультурного середовища Словаччини в контексті історичного розвитку країни. - C. 89-92.
  29. Тимчук К. М. Особливості сертифікації, експертизи й оцінювання підручників з іноземних мов в Україні та за кордоном. - C. 93-95.
  30. Матвєйченко В. В. Написання ефективного параграфа–перший крок до успішного писемного мовлення. - C. 95-98.
  31. Копил Г. О. Науково-практичні проблеми міжкультурної комунікації в сучасному діловому спілкуванні. - C. 98-102.
  32. Михайличенко О. В. Оптимізація навчального процесу та інноваційне навчання суспільних і гуманітарних дисциплін. - C. 103-106.
  33. Бабенко Т. В. Зміст інформаційної культури майбутнього вчителя історії як складової його професійної культури. - C. 106-110.
  34. Олексін Ю. П. Підходи до формування змісту навчання історії старшокласників на трьох рівнях диференціації. - C. 110-114.
  35. Ярош Н. В. Форми навчання суспільствознавству в українській школі (60-80-ті рр. ХХ ст.). - C. 115-117.
  36. Лебединская Т. Н., Несух Л. М. К вопросу о крепостной интеллигенции в России. - C. 117-119.
  37. Михайличенко С. С. Взаємодія школи і музею у декларативних державних документах. - C. 119-121.
  38. Бугрій В. С. Реалізація краєзнавчого підходу у навчальному процесі української школи у 60-х – 80-х рр. ХХ ст.. - C. 121-124.
  39. Плавуцька-Луценко Я. Ю. Розвиток та становлення вищої освіти на українських землях у другій половині XVI – на початку ХІХ ст.. - C. 124-128.
  40. Горецька О. П. Жінки-педагоги Західної України кінця ХІХ – початку ХХ століття про педагогічну культуру вчителя. - C. 128-131.
  41. Бугрій С. В. Матеріально-спортивна база загальноосвітніх шкіл України у 50-х – першій половині 60-х рр. ХХ ст.. - C. 132-135.
  42. Сбруєв М. Г. Теоретичні засади управління науковою роботою в державних університетах США. - C. 135-140.
2012
№ 46
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського